7 princípov ako správne uchopiť komunikáciu ESG

7 princ pov ako spr vne uchopi komunik ciu ESG vod ESG nie je len al ie slovo v zozname firemn ch buzzwords. Je to koncept, na ktorom dnes stavia oraz viac firiem svoju filozofiu a strat giu. Ide o to, ako firmy pristupuj k ivotn mu prostrediu, soci lnym ot zkam a spr ve vec verejn ch. ESG je z kladn kame, ktor ukazuje, ak stopu chceme zanecha vo svete, nie len z hadiska zisku, ale predov etk m z hadiska n ho vplyvu na spolonos a ivotn prostredie. Firmy, ktor akt vne implementuj ESG do svojej DNA, vysielaj jasn sign l trhu, e ich z ujem o zodpovednos, udratenos a etick vedenie nie je len na oko. Tento pr stup m hmataten v sledky, od vylep enej reput cie a po lep ie finann v konnosti a v iu lojalitu z kazn kov. Ke firma otvorene hovor o svojich iniciat vach v oblasti ESG, posiluje t m svoj obraz v oiach verejnosti a ukazuje sa ako l der v udratenosti a soci lnej zodpovednosti. Aj napriek tomu, e eur pska legislat va tla na vek firmy vykazova pravideln ESG reporty, t to t ma by nemala by zanedbatenou aj pre men ie firmy i projekty. V New School Communications sme si preto pripravili ESG sedmoro, ktor m e by ikovn m pomocn kom v novodobom ESG svete. 1. Podporujme dlhodobo a autenticky Firmy by mali prejavi autentick z v zok voi podpore udratenosti a diverzity nie len pr leitostne, ale ako s as svojho DNA. Toto zaha permanentn aktivity, ktor podporuj napr klad Pride, environment lne iniciat vy i pomoc r znym znev hodnen m skupin m. A to cel rok a nie iba poas jedn ho medzin rodn ho da. Vyberte si v m autentick t mu, ktor bude pre v business napluj ca. Postupne sa stane s asou va ej firmy a budete sa spolone pos va. 2. Transparentnos aj za cenu nepr jemn ch t m Transparentnos vo v etk ch aspektoch podnikania je k om k d vere z kazn kov a zamestnancov. To znamen otvoren zdieanie inform ci o firemn ch procesoch, financi ch a rozhodnutiach. Plat to aj pre dobr a aj zl spr vy. Nebojte sa prizna, ak v nieom e te nedosahujete potrebn rove alebo sa stala chyba. Najhor ie je pokrytectvo. 3. KPI patr aj do spoloenskej zodpovednosti Stanovte si jasn a meraten ciele v oblasti udratenosti a spoloenskej zodpovednosti. Na z klade nich m ete sledova svoj pokrok a navy e pravideln hodnotenie t chto cieov zabezpeuje, e firma smeruje k svojim dlhodob m v zi m. 4. Biblia pracovnej kult ry ESG by malo by zakotven nielen vo vonkaj ej komunik cii, ale aj v internej kult re firmy. Zalen te z v zky k rovnosti, udratenosti a rozmanitosti priamo do z kladn ch princ pov va ej firemnej kult ry. Nech sa va e intern usmernenia st vaj ivou bibliou, ktor presahuje obvykl normy. Od rovnak ch pr leitost pre v etk ch, cez podporu ekologickej ieho ivota, a po nepretrit vzdel vanie. 5. L drom komunik cie mus by manament ESG sa neza na na marketingovom alebo komunikanom oddelen . Jeho nositeom mus by v prvom rade manament. Vedenie firmy by sa malo sta iv m pr kladom firemn m z v zkov a tv rou celej komunik cie.. 6. Inovuj, rie , in piruj Najv pr nos k ESG t mam m ete ma pr ve v oblasti, v ktorej je va a firma najv expert. Vyuite tak svoje odborn znalosti a inovat vne myslenie na rie enie environment lnych a soci lnych probl mov. ESG iniciat vy by sa mali sta priamo s asou v ho oddelenia v voja i inov cii. Rovnako ako va i experti l drami v spoloensk ch t mach, ktor m najviac rozumej . 7. primnos nad v etko: Zbavme sa Greenwashingu Je k ov , aby va e ekologick iniciat vy boli zaloen na overiten ch dajoch a re lnych v sledkoch, m pred dete riziku greenwashingu. Tento pr stup pom ha budova d veru medzi z kazn kmi a posiluje va u znaku ako zodpovedn ho a transparentn ho hr a na trhu. Vedeli ste, e poda nov ch eur pskych pravidiel bud v eobecn environment lne tvrdenia ako etrn k ivotn mu prostrediu zak zan ? Z ver V konenom d sledku, debata o ESG nie je o tom, i je to pre firmy n straha alebo pr leitos. Skuton ot zka znie, ako m u firmy vyui ESG na posilnenie svojej poz cie na trhu, na zlep enie svojej komunik cie a na to, aby sa stali skuton mi zodpovedn mi hr mi nie len na dom cej sc ne. V z vere si povedzme u tradin formulku, e zodpovednos a udratenos id ruka v ruke s spechom. CHCETE DOST VA NA E D TA A ANAL ZY A BY S ASOU KOMUNITY? Chcem sa prida Nechajte n m v email a my v m ich budeme pravidelne posiela: S hlas m so sprac van m osobn ch dajov. ODOSLA!function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute( transform , rotate( +Math.min(n/1.4,360)+ 12 12) );if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName( nc-loop_circle-02-24 ),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener( visibilitychange ,function(){ hidden ==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Sprac vanie osobn ch dajov V etky d ta OFFICE BRATISLAVA BOTTOVA 1 811 09 BRATISLAVA OFFICE PRAHA ITALSK 2581/67 120 00 PRAHA KONTAKT [email protected] +421 908 169 879 KORE PONDENN ADRESA TOVARENSK 12 811 09 BRATISLAVA Cookies Sprac vanie osobn ch dajov 2024 New School Communications The post 7 princípov ako správne uchopiť komunikáciu ESG appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

PRÍLEŽITOSŤ PRE ŠTUDENTOV: ponúkame dlhodobú platenú stáž v Rade pre reklamu

Hľadáme nadšeného a kreatívneho študenta/študentku, ktorý nám pomôže s agendou v oblasti presadzovania etických princípov reklamy a stane sa súčasťou nášho tímu. Ak sa zaujímaš o komunikáciu a vieš, že dobrá reklama by mala byť nielen kreatívna, ale aj et

prejsť na článok

Od zmeny k lepšiemu vás delí iba jedno

Už v predchádzajúcom blogu sme sa venovali tomu, aké dôležité sú pre náš život zmeny. Niektoré ovplyvniť nedokážeme a musíme ich prijať, keď prídu. Iné dokážeme uchopiť do vlastných rúk a riadiť ich tak, aby sme zmenili náš život k lepšiemu. Medzi takéto

prejsť na článok

Je správne jesť grilované kura rukami ?

Je správne jesť grilované kura rukami ? Ako sa má správne jesť grilované kura.

prejsť na článok

Dom Žopy, Okres Kroměříž

DOM ŽOPY rodinný dom štúdia Žopy, Okres Kroměříž 2022 Návrh rodinného domu pre mladú rodinu na českom vidieku bol koncipovaný na základe princípov vychádzajúcich z tradičnej lokálnej ar

prejsť na článok

Staráme sa o developerský projekt Kasárne Brezno

Pre Kasárne sme pripravili logo a grafickú stránku projektu. Nastavili a zabezpečili sme funkčný marketing aj komunikáciu. Zrealizovali sme viaceré sympatické eventy od kolaudácie cez otvorenie ukážkového bytu. K celému...

prejsť na článok