7 spôsobov, ako potešiť zákazníka natoľko, aby sa k vám vrátil

So zvyšovaním tržieb môže pomôcť aj balenie zásielok a darčeky. Ako s málom urobiť veľa muziky? Mrknite sa!

prejsť na článok

5 bežných spôsobov, ako sa ploštice šíria


Ak ste počuli o plošticiach a obávate sa, že váš domov môže byť zamorený, nie ste sami. Počet prípadov zamorenia plošticami narastá a spolu s nimi prichádza aj veľa nejasností o tom, ako ich odhaliť a zastaviť. Jedným zo spôsobov, ako znížiť riziko zamore

prejsť na článok

7 spôsobov, ako oznámiť zákazníkom, že balíte udržateľne

Balíte šetrne k životnému prostrediu, ale zatiaľ o tom viete len vy sami? Ukážeme vám 7 spôsobov, ako to zmeniť.

prejsť na článok

5 rýchlych tipov na darčeky pre deti

Rozmýšľate ako potešiť svoje ratolesti? Z čoho by mali najväčšiu radosť? Možno by to mohli byť stavebnice, autíčka, bábiky, puzzle či knižky ako teda []

prejsť na článok

Myslite ako zákazník: pochopenie psychológie zákazníka pre úspech firmy

Firmy sa snažia prilákať pozornosť zákazníkov a zároveň im poskytnúť kvalitný zážitok. Aby sa im to podarilo, musia pochopiť, kto sú ich zákazníci a aké potreby majú. A to je práve kde prichádza na scénu psychológia zákazníka. Psychológia zákazníka

prejsť na článok

Vďaka kmeňovým bunkám sa opäť vrátil k svojim záľubám

Plastický chirurg MUDr. Otakar Lucák si liečbu boľavých kolien kmeňovými bunkami nevie vynachváliť. Dva týždne po prvej aplikácii už opäť lyžoval.  Aktívny život si vybral svoju daň Práca plastického chirurga je lekárovým poslaním. Aby ju mohol vykonávať

prejsť na článok