Aká je budúcnosť programatickej reklamy?

S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej reklamy definovaná niekoľkými prekážkami, ktoré budú mať významný dopad na e-commerce firmy. Programatická reklama je automatizovaný spôsob nákupu a [] Článok Aká je budúcnosť programatickej reklamy? bol pôvodne vydaný na Ecommerce Bridge.

prejsť na článok

Reklamy, ktoré šíria dobro a vyzývajú k zmene, sú v obľube

Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn

prejsť na článok

Výroba svetelnej reklamy

Výroba svetelnej reklamy je niečo, v čom sme lídrami na Slovensku a zaoberáme sa ňou už od roku 2003. Vďaka profesionálne zvládnutej technológii výroby svetelnej reklamy dokážeme vyrábať široké spektrum ďalších reklamných náležitostí ako sú vizitky, svete

prejsť na článok

Budúcnosť zamestnancov v kontexte s investíciou do seba.

ttny intitt odbornho vzdelvania uvdza, že takmer POLOVICA ekonomicky aktvneho obyvateľstva za posledn rok neabs ... The post Budúcnosť zamestnancov v kontexte s investíciou do seba. appeared first on Eva Šnircová.

prejsť na článok

?Stále máte možnosť zapojiť sa a získať podporu od Niké Fondu pre budúcnosť športu! ???

✅Každé dva týždne podporia vybraných ŠPORTOVCOV alebo ŠPORTOVÉ KLUBY✅Prihlasovať sa môžete do 21.09.2020 Inšpirujte sa videami, "?Stále máte možnosť zapojiť sa a získať podporu od Niké Fondu pre budúcnosť športu! ???" Príspevok ?Stále máte možnosť zapo

prejsť na článok

Memorandum o spolupráci v oblasti reklamy hazardných hier

Zástupcovia Rady pre reklamu a Úradu pre reguláciu hazardných hier podpísali 13.júla 2023 Memorandum o spolupráci v oblasti presadzovania pravidiel zodpovednej reklamy na hazardné hry obsiahnutých v Etickom kódexe reklamnej praxe a Kódexe zodpovednej rekl

prejsť na článok