S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej reklamy definovaná niekoľkými prekážkami, ktoré budú mať významný dopad na e-commerce firmy. Programatická reklama je automatizovaný spôsob nákupu a [] Článok Aká je budúcnosť programatickej reklamy? bol pôvodne vydaný na Ecommerce Bridge.
Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn
prejsť na článokVýroba svetelnej reklamy je niečo, v čom sme lídrami na Slovensku a zaoberáme sa ňou už od roku 2003. Vďaka profesionálne zvládnutej technológii výroby svetelnej reklamy dokážeme vyrábať široké spektrum ďalších reklamných náležitostí ako sú vizitky, svete
prejsť na článokttny intitt odbornho vzdelvania uvdza, že takmer POLOVICA ekonomicky aktvneho obyvateľstva za posledn rok neabs ... The post Budúcnosť zamestnancov v kontexte s investíciou do seba. appeared first on Eva Šnircová.
✅Každé dva týždne podporia vybraných ŠPORTOVCOV alebo ŠPORTOVÉ KLUBY✅Prihlasovať sa môžete do 21.09.2020 Inšpirujte sa videami, "?Stále máte možnosť zapojiť sa a získať podporu od Niké Fondu pre budúcnosť športu! ???" Príspevok ?Stále máte možnosť zapo
prejsť na článokZástupcovia Rady pre reklamu a Úradu pre reguláciu hazardných hier podpísali 13.júla 2023 Memorandum o spolupráci v oblasti presadzovania pravidiel zodpovednej reklamy na hazardné hry obsiahnutých v Etickom kódexe reklamnej praxe a Kódexe zodpovednej rekl
prejsť na článok