Ako funguje employer branding na LinkedIn?

Employer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svojim potenciálnym zamestnancom. Čítajte ďalej a dozviete sa, ako funguje LinkedIn a akú stratégiu zvoliť, aby ste vybudovali silnú značku zamestnávateľa [] Článok Ako funguje employer branding na LinkedIn? zo stránky UPVISION.

prejsť na článok

Brand a Branding: cesta k vlastnej podnikateľskej identite

V dnešnom konkurenčnom prostredí zohráva branding kľúčovú úlohu. Jedná sa o vytváranie silnej firemnej identity. Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh loga, ktoré vás bude dlhodo

prejsť na článok

Martel Trade

Grafické práce, branding vozidiel (dodávka, osobné auto), potlač textilu, tlač bannerov, tlač roll-up, branding solárnych panelov, tlač katalógov, výroba štítkov.

prejsť na článok

Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností?

Ešte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared

prejsť na článok

Ako môžu zamestnávatelia využiť marketing na LinkedIn?

Viac ako 87 % zamestnávateľov využíva marketing na LinkedIn na oslovenie talentov. Ide o jednu z najpopulárnejších profesionálnych sietí, a preto je pre vás ako zamestnávateľa dôležité využívať marketingové stratégie na tejto platforme. Vďaka nim získate

prejsť na článok

Skryté aplikácie a služby LinkedIn

Vzhľadom k tomu, že svet migruje na mobilné výpočtové systémy, spoločnosť LinkedIn vyvíja aplikácie na uspokojenie dopytu. Podľa spoločnosti LinkedIn využíva viac ako 60 percent členov mobilnú aplikáciu na prístup na stránku. To je obrovský posun vpred pr

prejsť na článok