Viac ako 87 % zamestnávateľov využíva marketing na LinkedIn na oslovenie talentov. Ide o jednu z najpopulárnejších profesionálnych sietí, a preto je pre vás ako zamestnávateľa dôležité využívať marketingové stratégie na tejto platforme. Vďaka nim získate prístup k užitočným funkciám pre analýzy, oslovenie vhodných uchádzačov a budovanie značky. Týmto sa uľahčí celý proces hľadania nových [] Článok Ako môžu zamestnávatelia využiť marketing na LinkedIn? zo stránky UPVISION.
S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných
prejsť na článokEmployer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj
prejsť na článokLinkedIn len tento rok (rok 2020) spustil funkciu vytvárania eventov, alebo teda po slovensky podujatí. Zo začiatku bola táto možnosť vytvárania LinkedIn podujatí iba pre osobné profily. Asi v auguste 2020 rozšíril možnosť vytvárať eventy aj pre firemné p
prejsť na článokBlog typ webovej stránky alebo on line časopisu , ktorý vám umožní publikovať články a rôzne aktuálne články, ktoré si návštevníci môžu prečítať a komentovať . Zobrazenie reklamy reklamy zobrazené na webových stránkach . Grafické reklamy môžu byť stati
prejsť na článokSEO optimalizácia začína niekde pri budovaní stránky, keď musíte zvládnuť niekoľko základných prvkov on-page SEO, doplniť webovú stránku a web textami a článkami a nasleduje off-page SEO linkbuilding a budovanie kvalitných a relevantných spätných odkazov
prejsť na článok