Čo hovorí Správa o výsledkoch kontrol vykonaných útvarom mestského kontrolóra hlavného mesta SR Bratislavy? Čo bolo predmetom kontroly? Predmetom kontroly na základe Poverenia č. 7/2021 bolo čerpanie prostriedkov na podporu investícií do športovej infraštruktúry v hlavnom meste SR Bratislava z Fondu na podporu telesnej kultúry a z grantového Podprogramu č. 4 na podporu investícií do športovej infraštruktúry v hlavnom meste SR Bratislava v rokoch 2016 – 2020, konkrétne 22 subjektom v 22 projektoch. Celkový objem poskytnutých finančných prostriedkov bol vo výške 1 126 000,80 eur. Ako hospodári Bratislava za Valla? Podľa správy hlavného kontrolóra desiatky porušení pravidiel, pozrite si detaily viac v blogu https://blog.sme.sk/martingregus/politika/funguju-nasi-ludia-magistrate-co-ukazala-kontrola-tymto-systemom-vytvorila-koaliciu-sas-progresivne-slovensko The post Ako fungujú naši ľudia na magistráte? Čo ukázala kontrola? appeared first on Ing. Martin Greguš PhD., MBA.
Zvýšenie počtu zamestnancov magistrátu viac ako o 400, dlh mesta sa zvýšil zo 142 312 000 Eur v 2018 na pravdepodobne až 178 659 000 EUR v tomto roku (podľa schváleného rozpočtu na rok 2022), výdavky na mzdy priamo na Magistráte hl. mesta (len na magistrá
Vládna koalícia dnes ukázala dôchodcom vztýčený prostredník a uprostred drastického zdražovania im opäť odmietla zvýšiť dôchodky.„HLAS navrhol mimoriadne zvýšenie dôchodkov,... Zdroj
prejsť na článokV marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým
prejsť na článokSilné reči nedávno oslávili šesť rokov fungovania, napriek tomu, že ešte stále úplne bežne stretávam ľudí, ktorí sa ma pýtajú, že čo je vlastne ten stendap, ktorý hovorím, že robím. Väčšinou sa pýtam, či chcú počuť krátku verziu, alebo tú dlhú. Ak povedia
prejsť na článokNové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s
prejsť na článok