V marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým sa firmy k ľuďom prihovárajú. Ľudia sa okrem ceny rozhodujú podľa svojej intuície a dojmu, aký v nich daná firma vyvolá. Keď Príspevok V marketingu predávajú slová, nepodceňujte ich silu zobrazený najskôr ContentPress.
Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článokKedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e
prejsť na článokKonkurencia je všade. Čím ďalej rozširujete podnikanie od miesta svojho pôsobenia, tým náročnejšie je uspieť. Nemusíte byť globálna spoločnosť. Stačí, že pôsobíte v rámci celého Slovenska. V marketingu vie byť globálne myslenie konkurenčnou výhodou, preto
prejsť na článokBuzzmarketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií v takej miere, že hovoriť a písať o vašej značke alebo firme je zábavné, vzrušujúce a pre média zaujímavé. Buzzmarketing je marketing, ktorý vyvoláva rozruch, dáva podnety ku konverzáciám a poskytuje
prejsť na článokAnalýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria sem aj PPC kampane. V čom je výber kľúčových slov pre Google Ads reklamy špecifický? Prečo je potrebné iné zameranie analýzy aký by mal byť jej postup, aby sa efektívne naplnili vaš
prejsť na článok