Konkurencia je všade. Čím ďalej rozširujete podnikanie od miesta svojho pôsobenia, tým náročnejšie je uspieť. Nemusíte byť globálna spoločnosť. Stačí, že pôsobíte v rámci celého Slovenska. V marketingu vie byť globálne myslenie konkurenčnou výhodou, pretože tak kráčate s dobou a nemáte obmedzenia. Aj lokálne zameranie vie byť konkurenčnou výhodou, pretože poznáte miestny trh. Tieto princípy dokážu samostatne prinášať Príspevok Motto: mysli globálne, konaj lokálne funguje aj v marketingu zobrazený najskôr ContentPress.
Kedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e
prejsť na článokV marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým
prejsť na článokAk sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článokV dnešnom článku sa pozrieme na to, koľko stojí reklama pre kaviareň. Nemáme v pláne rozoberať veľkú sieť kaviarní ale skôr sa pozrieme na lokálne kaviarne v menších mestách. Pozrieme sa aspoň na základné veci, ktoré prevádzkovateľov zaujímajú a považujú
prejsť na článokMáte medzinárodnú spoločnosť a spravujete Facebook stránky v rôznych jazykoch? Určite ste sa už stretli s viacerými problémami, ktoré z toho plynú. Existuje však aj iné riešenie budovania značky Global pages môžu byť riešením práve pre vás! Čo sú to glo
prejsť na článok