V tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom bode iba jednoducho klikneme na tlačidlo “+Konverzie”. Teraz budete mať na výber zo 4 možností, ako ďalej pokračovať. Web najčastejšia voľba. Zvolíte ju, ak budete chcieť merať napr. predaje na Vašom e-shope, registráciu alebo inú aktivitu, ktorú chcete na stránke dosiahnuť. Aplikácia umožňuje Vám sledovať a merať výsledky stiahnutia Vašej aplikácie pre mobilné zariadenia Android a iOS. Telefonické táto možnosť meria konverzie z uskutočnených telefonátov alebo z reklamy či Vášho webu. Import budete mať príležitosť pridať do Google ads účtu konverzie, ktoré sa stali mimo Vašej internetovej stránky. Vyberieme možnosť “Import”, aby sme dokázali získať údaje z Google Analytics. Ak ešte neviete, ako prepojiť Google Ads a Analytics účet, zistíte to v tomto článku. Vyberieme si možnosť “Import”, aby sme dokázali získať údaje z Google Analytics. Tu si vyberiete, ktorú položku chcete importovať a stlačíte “Importovať a pokračovať”. Po úspešnom importe sa zobrazí potvrdzujúca správa a kliknutím na tlačidlo “Hotovo” dokončíte nastavenie. Ak máme nastavený import, môžeme pokračovať s ďalšou možnosťou a to kliknutím na modré “Plus”. Opäť sa dostanete do pôvodného výberu a zvolíte možnosť telefonáty. Zvolíte “Volania z reklám s rozšírením o volanie alebo z reklám iba na volanie”. Po kliknutí na “Pokračovať” sa dostanete do ďalších nastavení. Kategóriu si zvoľte podľa Vášho cieľa. My budeme chcieť zvoliť kategóriu “Potenciálny zákazník”. Keďže nevieme, aká bude cena telefonátu, tak pri nastavovaní hodnoty zvolíme druhú možnosť a to “Pre túto konverznú akciu nepoužívať hodonotu”. Ako počet si zvolíme možnosť “Jednu”, aby sa opakovaná činnosť 1 zákazníka nepočítala, ako viac konverzií. Odporúčame si znížiť dĺžku hovoru na približne 15 sekúnd. Ale závisí to aj podľa toho, v akom smere podnikáte. Ostatné nastavenia ponecháte a nastavenia si uložíte s tlačením “Vytvoriť a pokračovať”. A sme na konci nášho návodu ako si nastaviť meranie konverzií. Ak budete mať otázky a nejasnosti k tejto téme, obráťte sa na nás. S radosťou Vám pomôžeme.
Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics. Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A
prejsť na článokO rok (k 1.júlu 2023) prestanete vidieť nové dáta (štatistiky) v Google Analytics 3 (Universal Analytics). Je preto najvyšší čas nastaviť si nový Google Analytics 4. Naším klientom sme zdarma nastavili Google Analytics 4 vrátane nastavenia merania konv
prejsť na článokAk sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov
prejsť na článokReklama v Google Ads V oblasti reklamy je Google Ads neuveriteľným nástrojom, ktorý firmám poskytuje jedinečné príležitosti na oslovenie cieľového publika. Tento článok priblíži jednotlivé body, ktoré by mali spĺňať všetky kampane na to, aby Vám zvyšov
prejsť na článokGoogle v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet
prejsť na článok