Ak sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je povoliť Site search tracking v rozhraní Google analytics. ADMIN Account Settings View Settings Po rozkliknutí View settings úplne dole musíme povoliť Site search Tracking Po aktivovaní, musíme zadať Query parameter. Keď na stránke je povolené vyhľadávanie a je zapnutý parameter Site Search Tracking v GA, za query parametrom v URL linku po jeho zadaní, uvidíte vyhľadávaný výraz. Po takomto nastavení, by sa obrazovka v GA mala nasledujúce dni z meniť z prázdnej stránky na stránku s vyhľadávanými výrazmi na našej stránke. Tieto údaje nájdete v GA v časti Behaviour Site Search The post Ako nastaviť Site Search Tracking v Google analytics appeared first on Netperfect, s.r.o..
Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics. Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A
prejsť na článokO rok (k 1.júlu 2023) prestanete vidieť nové dáta (štatistiky) v Google Analytics 3 (Universal Analytics). Je preto najvyšší čas nastaviť si nový Google Analytics 4. Naším klientom sme zdarma nastavili Google Analytics 4 vrátane nastavenia merania konv
prejsť na článokTo, že Google poskytuje bezplatný nástroj Google Search Console, ktorý ponúka množstvo podrobných informácií o výkone vášho webu, problémoch so zabezpečením, chybách (a ďalšie vymoženosti), už vieme. Tentokrát však Google vyslyšal žiadosti užívateľov a v
prejsť na článokV tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom bode
prejsť na článokV online svete je nevyhnutné, aby vaša web stránka obsadzovala vyššie pozície v známych internetových vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Zvýšenie viditeľnosti na stránke s výsledkami vyhľadávača (z anglického ‚search engine results page‘ – SERP) vám
prejsť na článok