Štatistika webu? Zlatá baňa s nevyčerpateľnými zásobami! Vedenie a sledovanie štatistiky je veľmi dôležitým faktorom pre vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní, predaja a komunikácie. Môže nám ukázať silné stránky, ale hlavne tie slabé, na ktoré je potrebné sa sústrediť. Dobre sledovaná a vyhodnocovaná štatistika nám môže výrazne šetriť finančné prostriedky na správu webu a hlave výdavky na reklamu. Marketing má bez štatistiky polovičnú silu a veľa úsilia môže prísť nazmar. Veľmi úzko spolu súvisia a mali by byť hodnotené ako seberovné nástroje pre dosahovanie rôznych aj nefinančných cieľov vo firme Postup použitia štatistiky pri optimalizácii firemnej webstránky z dlhodobého hľadiska Zber dát od spustenia firemnej webstránky Vyhodnotenie zozbieraných údajov po určitom časovom období Vytvorenie záverov podľa údajov Odstránenie nedostatkov a negatívnych javov Doplnenie, optimalizácia, úprava podstránok Spustenie reklamnej kampane Zber dát počas priebehu kampane Porovnanie údajov pred kampaňou, v rámci nej a po jej ukončení Vyvodenie dôsledkov podľa porovnaných údajov posilnenie slabých častí, optimalizácia existujúcich Vypracovanie záverečnej správy ako podkladového materiálu pre plánovanie budúcich kampaní so zameraním na zvýšenie ich efektivity a šetrenia finančných prostriedkov Dlhodobá štatistika nám pomôže dosahovať lepšie ciele v krátkodobej, čo sa naopak premietne spätne do dlhodobej. To znamená, že ak zistíme, že z dlhodobého hľadiska je najnavštevovanejšia sekcia výrobky, doplníme informácie o nich, priložíme návody na používanie, alebo vytvoríme možnosť zadávania recenzií. Firma presne trafí do potrieb zákazníka a ten takto získa pridanú hodnotu, čo sa odrazí v návštevnosti. Ďalším príkladom môže byť podstránka kontakty, kde môžme zákazníkom ponúknuť automatizované odosielanie dát konkrétnej osobe, čím zvýšime pridanú hodnotu užívania webu. Reálne sa to možno nepremietne do návštevnosti, ale zvýši to profesionalitu firmu, čo sa môže zase prejaviť v úplne inom segmente pôsobenia. Napríklad pri zvažovaní vyššej investície. Možnosti sú neobmedzené a vyberáme si tie, ktoré nám pomôžu splniť vopred stanovené ciele. SKweb.sk Vám zadarmo zriadi službu, prostredníctvom ktorej si budete môcť sledovať štatistiky Vášho webu. E-mailom Vám bude doručené meno a heslo. Stačí sa prihlásiť a začať vyhodnocovať. Nepotrebujete vedieť, ako do webu vložiť ktorý kód a či sa štatistika aktivovala správne. Všetko bude na 100% fungovať!
FAQ (Frequently Asked Questions) alebo inak povedané, sekcia najčastejších otázok. Jej účelom je, aby používatelia rýchlo našli správne odpovede na často kladené otázky k súvisiacej téme. Prečo sa ju aj dnes oplatí mať na svojom webe či e-shope a ako vám
prejsť na článokMarketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zák
prejsť na článokDobre navrhnuté meno vašej spoločnosti vám pomôže odlíšiť sa od konkurencie, navyše je silným nástrojom na budovanie značky. Či už ho ľudia uvidia na vašom webe, vizi The post Ako vybrať názov vašej spoločnosti, alebo zázrak s názvom NAMING appeared first
prejsť na článokPoužívatelia, ktorí navštívia vašu webovú stránku a odídu bez toho, aby na nej vykonali požadovanú akciu, vášmu podnikaniu nepomôžu. Zvýšenie návštevnosti je iba prvým krokom k úspechu. Ak chcete budovať svoje podnikanie a neustále napredovať, potrebujete
prejsť na článokVedenie a sledovanie štatistiky je veľmi dôležitým faktorom pre vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní, predaja a komunikácie. Môže nám ukázať silné stránky, ale hlavne tie slabé, na ktorí je potrebné sa sústrediť. Dobre sledovaná a vyhodnocovan
prejsť na článok