Vedenie a sledovanie štatistiky je veľmi dôležitým faktorom pre vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní, predaja a komunikácie. Môže nám ukázať silné stránky, ale hlavne tie slabé, na ktorí je potrebné sa sústrediť. Dobre sledovaná a vyhodnocovaná štatistika nám môže výrazne šetriť finančné prostriedky na správu webu a hlave výdavky na reklamu. Po spustení Vašej webstránky dostanete taktiež už funkčnú štatistiku. Nemusíte sa nikde registrovať, vkladať kódy, prípadne riešiť problémy s týmto spojené! V emaili obdržíte meno, heslo a stránku, cez ktorú sa prihlásite pre sledovanie štatistiky. Sledovanie denných prístupov na stránku, vyhodnocovanie obsahu o ktorý majú zákazníci záujem, vyvodzovanie záverov Ak očakávame od webstránky zlepšenie komunikácie so zákazníkmi, alebo rast uzatvorených obchodov, alebo iných finančných transakcií, nevyhneme sa dennému sledovaniu toku dát v rámci webstránky. Je potrebné aspoň jeden krát za tri dni skontrolovať štatistiku a zistiť, ako sa mení správanie užívateľov. Veľakrát nájdeme odpovede, či je nový obsah záujem a čo záujem opadá. Je veľmi neefektívne vkladať čas a financie do činností, o ktoré nemá nikto záujem a ktoré firme nepritiahnu nových zákazníkov ani zisk. Návyky sa menia denne a keď chce firma ostať konkurencie schopná, musí tieto návyky meniť s trhom a požiadavkami potencionálnych klientov. To znamená zamerať sa na často navštevovaný obsah svojej webstránky. Napríklad ak vieme, že podstránka o určitom druhu nášho výrobku je veľmi často navštevovaná, môžme zákazníkom ponúknuť zľavu, alebo akciu, alebo im o tomto výrobku poskytnúť dodatočné informácie ako fotky a video, čo môže napomôcť rýchlejšiemu rozhodnutiu si výrobok v budúcnosti kúpiť. Bez štatistiky by sme sa nikdy nedozvedeli, čo zákazníci hľadajú a po čom je práve najvyšší dopyt. Štatistika ako účinný nástroj pre zvýšenie efektivity Ak pri zbere údajov používame kvalitný nástroj, vieme určiť, aké technológie používajú naši zákazníci a aké naopak nie. Týmto dokážeme svoju firemnú stránku optimalizovať a byť tak pred konkurenciou. Často sa stáva, že potencionálny klient našu stránku ani neuvidí, prípadne nebude mať viditeľný dôležitý obsah a odíde ku konkurencii. Bez štatistiky by sme nevedeli tieto skutočnosti zistiť. Štatistika nám taktiež ukáže, čo potencionálny zákazníci na našej stránke hľadajú/hľadali, respektíve, ako sa k nám dostali. Po zistení týchto údajov, je jednoduchšie prispôsobiť sa lepšie ich potrebám a takto dosahovať stanovené ciele, čí vyššie zisky a pod..
Štatistika webu? Zlatá baňa s nevyčerpateľnými zásobami! Vedenie a sledovanie štatistiky je veľmi dôležitým faktorom pre vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní, predaja a komunikácie. Môže nám ukázať silné stránky, ale hlavne tie slabé, na ktoré
prejsť na článokKurofune Samurai je bezplatná akčná samurajská hra z pohľadu tretej osoby, ktorá sa odohráva v Japonsku 19. storočia.
prejsť na článoktvorba web stránok tvorba web stránok za 24 hodín a za pevnú sumu je určená hlavne malým a stredným podnikateľom, menším firmám a jednotlivcom. Nie je určená pre veľké spoločnosti, ktoré majú obvykle komplikovaný a rozsiahly web. Preto si vyhradzujeme prá
prejsť na článokPri príležitosti 10. výročia vzniku Združenia pre kariérové poradenstvo a rozvoj kariéry si vás dovoľujeme pozvať na konferenciu Kariérového poradenstva 2024. Konferencia je určená kariérovým poradcom, výchovným poradcom, poradcom z úradov práce, učiteľom
prejsť na článokAscAgenda ascAgenda je populárny softvér na kompletnú administráciu školy. Medzi hlavné funkcie patrí: Evidencia žiakov, učiteľov, tried, majetku, knižnice, tlač zoznamov, rozhodnutí, výchovných opatrení, vysvedčení, zoznamov, rozhodnutí, vzdelávacích po
prejsť na článok