Ako propagovať salón

Žijeme v hyperkonkurenčnom svete, preto je dôležité vytvoriť si takú marketingovú stratégiu, ktorá vám pomôže odlíšiť sa od davu. Existuje toľko možností, kde inzerovať: Instagram, Facebook, Google, Twitter, Pinterest, TikTokzoznam sa zdá byť takmer nekonečný. Avšak predtým než bezhlavo pustíte do vytvárania príspevkov a príbehov, musíte si svoju stratégiu premyslieť. V tomto článku si spoločne povieme ako propagovať svoj salón tým správnym spôsobom.  Ako propagovať salón v 3 krokoch Pre úspešné zviditeľnenie vášho salónu je potrebné: Definovať váš unique selling proposition (jedinečný predajný argument). Zdieľať vaše USP vhodným spôsobom. Osloviť množstvo ľudí a pritiahnuť k sebe tých správnych. Poďme teda do toho! Definujte svoj jedinečný predajný argument (USP) Poskytujete vo svojom salóne viacero služieb? Propagujete všetky alebo len časť z nich? Často sa totiž stáva, že salóny, kde sa poskytuje množstvo služieb, majú tendenciu propagovať celú svoju ponuku. Samozrejme, ak to máte odskúšané a funguje vám to, nemusíte to silou mocou meniť.  V marketingu však existuje pojem unique selling proposition (USP). Do slovenčiny to môžeme preložiť ako jedinečný predajný argument. V podstate sa jedná o argument, ktorým sa môžete odlíšiť od svojej konkurencie. Ak budete tento argument využívať aj pri inzercii, klienti si vás skôr zapamätajú a odlíšite sa od ostatných. Ako môže USP vyzerať v praxi? Namiesto toho, aby ste sa propagovali ako kaderník, ktorý „robí všetko“, si predstavme, že sa začnete propagovať ako špecialista na balayage. Namiesto toho, aby ste boli kozmetičkou, ktorá sa venuje všeobecnej starostlivosti o pleť, ste teraz odborníkom na akné. Kedysi ste boli bežným nechtovým salónom, ale teraz propagujete svoje odborné znalosti v oblasti sviežich, zábavných, jedinečných alebo dokonca šialených ručne maľovaných nechtových vzorov. Vidíte tú výhodu? Zacielením na konkrétne publikum a inzerovaním vašej “špeciality” sa stanete odborníkom, ktorému možno dôverovať. Upútate pozornosť ľudí, ktorí hľadajú to najlepšie z najlepšieho v danej službe. Zdieľajte USP vhodným spôsobom Existuje mnoho spôsobov ako sa zviditeľniť. Tomuto rebríčku však kraľuje video. Video totiž predstavuje najúčinnejší spôsob, ako sa podeliť o to, čo vás robí jedinečnými a odlišnými, za menej ako 60 sekúnd. Rozumiem, že pri predstave, že by ste mali natáčať videá, vám srdce bije o sto šesť. Pravdepodobne neznášate svoj hlas vo videu, však? Ja tiež. Cvičením som však tento strach prekonala, pretože to bolo naozaj dôležité. Videá sú najlepším spôsobom, ako upútať pozornosť. Okrem toho 72 % zákazníkov uviedlo, že by sa radšej dozvedeli o produkte alebo službe prostredníctvom videa. (zdroj) Ako by mala vyzerať taká video reklama? Tu je to, čo by ste mali zobraziť v reklame na predstavenie vášho salónu: Vaša tvár, vaša osobnosť, váš zmysel pre humor. Privítajte nových klientov, vezmite ich na prehliadku, povedzte im vtipné fakty o vás. Vaše publikum chce vedieť, prečo by si malo vybrať práve vás, chce sa zabávať a vzdelávať. Buďte teda ich vtipným, očarujúcim učiteľom! Pokiaľ ste detailista alebo sa vám pred kamerou naozaj nedarí, pripravte sa, že budete musieť veľa nakrúcať. Nič sa s tým nedá robiť. Vedzte však, že sa v tom budete zlepšovať praxou, a že robíte naozaj šikovný krok pre svoj beauty biznis a zároveň sa účite ako propagovať salón lepšie a efektívnejšie. Oslovte množstvo ľudí a pritiahnite k sebe tých správnych Našli ste svoj jedinečný predajný argument a vytvorili ste fantastické video. Teraz musíme nájsť správnych ľudí a ukázať im to! Hoci Instagram či Facebook sú výborné platformy na šírenie obsahu, len uverejňovanie príspevkov zázraky nespraví. O pozornosť vašich sledovateľov totiž súťažíte s tisíckami iných firiem a vaše príspevky zvyčajne uvidí len hŕstka z nich. Takže tu je to, čo urobíme inak. Budeme snívať vo veľkom a rozhodíme siete. Oslovíme každého vo vašom meste, ktorý o vás potrebuje vedieť. Nájdeme vašu zákaznícku základňu a vašich čoskoro najvernejších a obľúbených klientov. Ako to urobíme? Cez reklamy na Facebooku a Instagrame. Používanie reklám na Facebooku a Instagrame vám umožňuje zacieliť na tisíce ľudí za veľmi nízku cenu. A nejde o zbieranie lajkov, hromadenie komentárov a zvyšovanie počtu fanúšikov. To sú ukazovatele, ktoré skôr pohladia naše ego než peňaženku.  Zamerajte sa na systematické rozširovanie povedomia a získajte skutočné rezervácie od skutočných ľudí. Viac o reklamách na sociálnych sieťach zistíte v mojom online marketingovom kurze: Zhrnutie Pamätajte, že vaše marketingové aktivity ako propagovať salón budú najlepšie fungovať, keď ich vyskladáte ako puzzle. Musia na seba vzájomne nadväzovať a mať hlavu i pätu. Preto je dôležité, aby ste si stanovili svoje USP, vytvorili pútavý obsah (video aj v roku 2022 kraľuje internetu) a dostali ho medzi ľudí. Držím vám palce!  

prejsť na článok

Tlačová správa: Blúznenie premiéra Hegera

Vážený pán premiér, prestaňte propagovať a piť vodku, vyplakávať po facebookoch a spravte konečne niečo pre ľudí. A najmä, prestaňte... Zdroj

prejsť na článok

Konferencia Access to Care / Prístup k starostlivosti

Cieľom konferencie bolo propagovať pacientske organizácie (PO) z iných krajín ukázaním osvedčených postupov a konkrétnych príkladov, ako sú rôzne typy rád a výborov zložené zo zástupcov pacientov.

prejsť na článok

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si dnes len málokto vie predstaviť život. Priniesol priestor pre vytváranie spoločenských vzťahov medzi ľuďmi s rovnakými záujmami, aktivitami, nové možnosti ko

prejsť na článok

Valentín: tipy a triky pre váš salón

Mnohí tvrdia, že Valentín neoslavujú, prípadne ním dokonca pohŕdajú. Štatisticky však 8 z 10 Slovákov oslavuje Valentín. To je naozaj vysoké číslo. Čo to znamená pre vás? Obrovskú príležitosť pre váš salón. Títo ľudia vyhľadávajú inšpirácie a tipy na dar

prejsť na článok

5 jedinečných dizajnov pre váš salón

Ak sa pýtate, aký má interiérový dizajn súvis s marketingom, tak vám môžem rovno povedať, že obrovský! Existuje celá oblasť marketingu, ktorá sa sústreďuje na dizajn a rozmiestnenie predajného miesta. V tomto článku si dáme z neho menšiu ochutnávku a ukáž

prejsť na článok