Ako sme spolupracovali s NATO v boji proti nenávisti

Ako sme spolupracovali s NATO v boji proti nen visti Nen vis v spolonosti je dnes vek m probl mom. Samotn nen vis m mnoho pod b a m e sa objavova aj vo forme fyzick ho n silia. Svetov zdravotn cka organiz cia upozoruje na to, e pribline kad tretia ena na svete bola poas svojho ivota vystaven fyzick mu alebo sexu lnemu n siliu. Mlad lenovia Eur pskej siete demokratickej ml dee (EDYN), v spolupr ci so Severoatlantickou alianciou (NATO) sa preto rozhodli vytvori iniciat vu s n zvom #nohategeneration so zameran m na n silie p chan na en ch. Okrem toho sa kampa s streovala aj na rodov rovnos, eny v bezpenostnom ter ne a eny, ktor sa nach dzaj v z nach vojnov ch konfliktov a s vystavovan verb lnemu, fyzick mu a sexu lnemu n siliu. Ako kampa vznikala? Od zaiatku sme vedeli, e v r mci kreat vy sa mus me zamera na mlad ch udiacute; a stavi na siln em ciu. D leit bol jasn odkaz a potenci l virality na soci lnych sieach. Z rove, budget bol takmer iadny. Herci v kampaovom videu boli preto re lni lenovia EDYNu a nat ali sme v priestoroch Jurkoviovej tepl rne. Obsah musel by univerz lny a priamoiary v medzin rodnom prostred a platn v r znych kult rnych kontextoch. Medzin rodn oper cia v 5 krajin ch a 6 jazykoch Pome ale k samotnej kampani. T prebieha s asne a v 5 krajin ch v Moldavsku, Alb nsku, Gruz nsku, Severnom Maced nsku a na Slovensku. stredn m prvkom kampane bolo video, ktor bolo spracovan v iestich r znych jazykoch a univerz lne video propaguj ce hodnoty NATO v anglitine. al m podstatn m komunikan m prvkom kampane bola webov str nka, ktor bola dostupn v iestich r znych jazykoch, o umonilo pr stup pre r znorod publikum. Kampa sa rila cez soci lne siete s 13 unik tnymi pr spevkami uverejnen mi na 6 r znych toch. V r mci kampane vznikol aj AR filter dostupn na Facebooku a Instagrame. Cieom kampane z v konnostn ho hadiska bolo dosiahnu k ov ukazovatele v konnosti (KPI), ako je z skanie 1 000 nov ch sledovateov a oslovenie 500 000 ud . Pri dosahovan t chto KPI bola kampa viac ako spe n , nakoko ich dokonca prekroila, priom z skala 1 774 nov ch sledovateov (177,4 % KPI) a oslovila 734 852 ud (146,9 % KPI). To v etko iba s rozpotom 1500 EUR na online reklamu. Viac inform cii o kampani #nohategeneration n jdete na www.edyn.eu/no-hate Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktor men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ako sme spolupracovali s NATO v boji proti nenávisti appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

Ako sme spolupracovali s NATO v boji proti nenávisti

Ako sme spolupracovali s NATO v boji proti nen visti vod Nen vis v spolonosti je dnes vek m probl mom. Samotn nen vis m mnoho pod b a m e sa objavova aj vo forme fyzick ho n silia. Svetov zdravotn ck

prejsť na článok

Ak beriem stále ohľad nato, čo chcú iní, nikdy nebudem vedieť, čo chcem ja

Pracuje najmä s manažérmi a lídrami nachádzajúcimi sa v procese vyhorenia. Pomáha im znovuobnovovať mentálne zdravie a vrátiť radosť do života. Koučka mentálneho zdravia a healerka Katarína Potúčková sa venuje profesionálnemu a terapeutickému koučovaniu.

prejsť na článok

Kolekcia Nebá na Fashion LIVE! 2021

Fotoreport z prehliadky na tohtoročnom Fashion LIVE!

prejsť na článok

Šampiňóny sú naozaj zdravé! Ako pomáhajú?

Hovorí Vám niečo názov Pečiarka záhradná? Že nie? A čo tak šampiňóny? Tie už určite poznáte! Možno rastú aj vo Vašej záhrade a Vy ani netušíte, aké sú zdravé. A okrem toho naozaj chutné. Prezradíme Vám, aké vitamíny a výživné látky šampiňóny obsahujú. Šam

prejsť na článok

Dioptrické sklo do samostmievacej kukly č. 1,5

Dioptrické sklo č. 1,5 do samostmievacej kukly TS-616, TS-818, TS-918. Stačí iba zasunúť dvojsklo za samostmievaciu kazetu. Naše samostmievacie kukly sú už nato predpripravené. Nahrádzajú dioptrické okuliare.

prejsť na článok