AKO SME ZAPLNILI DIERU OPILECKÝMI REČAMI

Komunikačná stratégia pre Facebook Pri tvorbe komunikačnej stratégie pre Facebook som myslela na dva základné body: Lahofer.sk ešte nemá responzívny web, preto je tam veľká miera odchodov pri odkazovaní na stránku zo sociálnych sietí (ľudia totiž prichádzajú cca 80% cez mobily) Lahofer.sk má tajné prianie stať sa obľúbenou značkou, nielen chutným vínom (o prvé sa snažím ja, to druhé je na vinároch) A preto som sa rozhodla postovať trikrát do týždňa (mimo kampaní), a tieto posty majú nasledovnú štruktúru: citát na pondelok produkt infografika Pondelkové citáty o víne som vymyslela veľmi rýchlo, lebo sú veľmi jednoduché. Potrebovala som zaplniť priestor, aby nebolo všetko len o produktoch a predaji. Je tam jednoduchý odtlačok vínového pohára a v ňom citát slávnej osobnosti. V rohu obrázka je nenápadné logo Lahofer. Text svojou dĺžkou síce presahuje povolenú normu Facebooku, čo znamená, že tieto textové reklamy výrazne reguluje, napriek tomu sa posty tešia veľkej obľube a sú nielen početne lajkované, ale aj zdieľané. Tým sa plní môj primárny cieľ, dostať logo do siete a spájať ho nielen s predajom vína, ale aj niečím zábavným, uvoľneným a s radosťou zdieľateľným. Pondelkový citát o víne, pripravený pre Facebook komunikáciu Lahofer.sk. V stredu postujem produkt. Nie je hlavným motívom, aby bol v zľave. Skôr sa snažím priblížiť vlastnosti vína, vônu, chuť a motivovať ľudí k tomu, aby ho ochutnali. Tiež je v obrázku vždy použité logo produktu. Snažíme sa vyberať také vína, ktoré súvisia s aktuálnou témou. Napríklad v máji a júni muškáty. V lete ľahké a osviežujúce vína. Dôležité je uvádzať aj ocenenia a medaily. Vína sa pravidelne prihlasujú na prestížne súťaže a Lahofer, rovnako ako Hanzel, získavajú popredné priečky. Produktové posty zamerané na ocenené vína Lahofer a Hanzel, a medaily. V piatok sa vždy pohrám s grafikou. Vytváram zábavné, farebné, gýčové koláže, ktoré veľa napovedia a motivujú ľudí, aby ich komentovali a zdieľali. V prvej vlne som robila koláže, kde som spojila víno a sladké koláče. Inšpiroval ma portál Winefolly.com. Neskôr som však vymysela koncept Art&Wine. Vytvorila som logo a používam ho do koláží s umeleckými dielami. Pointa je, čo by sme naliali osobe z daného portrétu. Veľmi ma teší, ako kreatívne ľudia reagujú a aké zaujímavé fantázie pri tvorbe vznikajú. Neskôr by som chcela vytvárať aj kurzy maľovania spojené s ochutnávkou vína a celkovo projekt Art&Wine posunúť ďalej. Séria Art&Wine vytvorená pre Lahofer spája umenie, umelecké diela a moravské víno. Čo je veľmi dôležité: Plánovanie. Pripraviť si kalendár, koncept a plán, všetky posty naplánovať v logickom slede a v téme, ktorá je momentálne aktuálna. Pripraviť si dlhodobú tému odbremení vaše mozgové bunky a nemusíte zakaždým vytvárať niečo nové, čo nesedí do predošlej komunikácie. Ľudia si zvyknú na pravidelnosť a vizuálnu podobnosť. Zvyknú si tieto posty zdieľať. A tak sa dostane vaše logo nenápadne ďalej v ľahkej, nenútenej forme. Keď znova uvidia logo, tentokrát prilepené k produktu, nebudú hneď zatvárať otravnú predajnú kampaň, ale máte veľkú šancu, že si post aspoň prečítajú. Veronika @kinluska Príspevok AKO SME ZAPLNILI DIERU OPILECKÝMI REČAMI je zobrazený ako prvý na Juicy Ladies.

prejsť na článok

Aké víno je naozaj kvalitné ? Poradíme Vám

Pri výbere vína sa často obzeráme po fľašiach, ktoré by mali spĺňať isté kritéria. Či už je to cena, závit, alebo dobre známa „diera“ na spodku fľaše. Tie faktory však nemusia naznačovať kvalitu vína a povieme vám prečo. Mnohí z nás sa pri kúpe vína orien

prejsť na článok

Hľadáme nových kolegov a kolegyne

Sme tím odborníčok z rôznych profesií, ľudí s osobnou skúsenosťou,  nadšencov a srdciarov, ktorí chcú, aby bola pomoc a podpora pre ľudí s poruchami príjmu potravy kvalitná, dostupná, proklientská a inovatívna. Pridajte sa k nám. V súčasnosti hľadáme nový

prejsť na článok

DIY rastlinné terárium

Rastlinné terárium, inak aj plantárium alebo florárium je miniatúrny rastlinný ekosystém vo fľaši. Terária sú úžasné tým, že sú v podstate živými umeleckými dielami - magickými krajinami v malom pohári. Ak túžite aj vy po svojom vlastnom palom skleníčku,

prejsť na článok

Čo je to afázia?

INEUROLOG.SK - neurológia, ktorá ordinuje 24 hodín denne Afázia je porucha reči. Narušené môže byť porozumenie aj tvorenie reči (a tým sa myslí aj porucha porozumenia a tvorby písanej reči teda textu). Je potrebné odlíšiť ju od sťaženého vyslovovania (

prejsť na článok

Mali by ste v salóne ponúkať zľavy?

Často sa ma pýtate či je dobrý nápad ponúkať v salóne krásy rôzne zľavy a výpredaje. Odpoveď je “niekedy”. Aj luxusné značky z času na čas ponúknu zaujímavé zľavy či zorganizujú výpredaj. Tajomstvom úspechu je vedieť KEDY a AKO usporiadať výpredaj či ponú

prejsť na článok