Môžete mať niekoľko priateľov alebo známych, ktorí majú nespočetné množstvo myšlienok, ale zároveň pracujú neštruktúrovanými alebo nesystematickými spôsobmi, a preto nemôžu preniesť svoje nápady do reálnej podoby. Tieto typy ľudí sú zvyčajne celkom vtipné, pretože neustále spomínajú nové nápady a môžu byť aj inšpiratívni, no títo hyperkreatívni ľudia sú často bez peňazí, a teda nedotiahnu žiadnu zo svojich myšlienok do konca. Môžete tiež poznať ľudí, ktorí sú dobrí v podnikaní, ale zároveň nie sú tí, ktorí získajú skvelé nápady. Či už prirodzene patríte viac do jednej alebo druhej z týchto skupín, ako budúci podnikateľ musíte byť primerane dobrý v oboch veciach nápadoch aj ich prevedení. Len tak sa vám podarí dosiahnuť veľký úspech. Generovanie podnikateľských nápadov Ako dokážeme vytvoriť dobrý nápad? Môžeme začať zvažovaním toho, čo vlastne dobrý nápad zahŕňa. Stručne povedané, existujú dva druhy nápadov: Nevyriešený problém niečo na svete je nepríjemné, zle vyriešené alebo chýba. Váš nápad tento problém vyrieši Vylepšený obchodný model vykonávate napríklad zlepšenie existujúceho produktu, služby, rýchlosti, propagácie alebo distribučného modelu. Vaše zlepšenie by mohlo byť radikálne, ale môže to byť aj malá črta/výhoda, ktorá jednoducho zlepšuje konečný výsledok. Ale ako môžete vytvoriť nový obchodný model? A ako podnikatelia objavia svoj skvelý obchodný nápad? Táto otázka bola široko skúmaná. Typickým postupom je skutočnosť, že myšlienka sa časom rozvíja postupne a neskôr sa mení, keď ju začnete realizovať v praxi. Štúdie tiež ukazujú, že podnikatelia často zabúdajú na to, ako sa ich myšlienka vyvíjala. Zatiaľ čo často hovoria, že k nim prichádza v jedinom okamihu, realita je, že sa vo väčšine prípadov rozvíja v čase. Veríme, že väčšina podnikateľov, ktorí začali realizovať svoju myšlienku, pravdepodobne mala nespočetné množstvo ďalších nápadov. Nápady, ktoré sa rozhodnú implementovať, sú jednoducho najlepšie z mnohých. Obvykle je však oveľa lepšie diskutovať o vašej myšlienke s mnohými ľuďmi skôr, než začnete s jej realizáciou. Hovoriť o nej a počúvanie spätnej väzby znamená, že myšlienka sa postupne rozvinie. Článek Ako vygenerovať dobrý podnikateľský nápad? se nejdříve objevil na Ozpluto.
Podľa článku v odbornom magazíne Stratégie, majú hollywoodske filmy 120 minút na to, aby sa s ľuďmi hrali a rozplakali ich. Čo potrebuje reklama, aby priniesla rovnaký efekt za 30 sekúnd? Príbeh a nápad: Nápad je na prvom mieste. A ako spoznáte dobrý n
prejsť na článokDostali ste skvelý podnikateľský nápad a chcete sa vrhnúť na založenie vlastnej spoločnosti? Čo tak založenie spoločnosti s.r.o. a ich podmienky? Pri zakladaní a vedení spoločnosti je dôležité uvedomiť si všetky veci s tým spojeným, a tiež riziko, ktoré t
Doprajete sebe alebo svojim deťom malinovku, ochutenú vodu, kolu či energetický nápoj? Nie je to dobrý nápad — tieto sladené nápoje patria medzi nenápadných, ale o to nebezpečnejších nepriateľov zdravia. Najmä pri pravidelnej každodennej konzumácii.
prejsť na článok7 ľudských cností alebo Zaobchádzajte s ľuďmi tak, ako by ste chceli, aby oni zaobchádzali s vami Určite ste počuli veľakrát vo svojom živote vetu: Buď dobrý. Buď dobrý. Buď dobrý. A človek síce chce dobrý byť, ale niekedy jednoducho nerozumie čo to zname
prejsť na článokMáte dobrý nápad, ktorý by sa mohol pretvoriť na úspešný biznis? Urobili ste si podnikateľský plán, ktorý treba už len zrealizovať? Už stačí len založiť sro a môžete podnikať. Založenie sro je najčastejšie preferovaný druh podnikania. Čo potrebujete vedie