Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí

Ako vysvetujeme potrebu moderniz cie turnianskej cement rne obciam v jej okol Spolonos Danucem sa dlhodobo sna o udratenej iu v robu stavebn ch materi lov, a preto sa cement re v Turni nad Bodvou rozhodla modernizova svoju v robu a investova do technol gie, ktor pom e zn i emisie CO2. T to invest cia podpor dekarbonizan ciele Slovenska, a rovnako aj celej Eur pskej nie. Z rove je jedn m z m la projektov na Slovensku podobn ho charakteru, ktor boli podporen z Pl nu obnovy a odolnosti SR. Av ak, nie v etci obyvatelia okolit ch obc s z tejto moderniz cie nad en , o sa prejavilo aj v ich verejn ch stanovisk ch. Preto sa sna me budova pozit vne vzahy medzi cement rou a okol m, a to aj prostredn ctvom transparentn ch inform ci o dian v z vode. Ako budujeme vzahy? 1. Proakt vne komunikujeme cez web a soci lne siete Prv m krokom bolo vytvorenie informan ho webu, ktor ho cieom je transparentne informova ud o v etkom, o sa deje v cement rni. Web m edukat vny charakter a itatelia tam n jdu v etky potrebn inform cie, od v roby cementu, cez inform cie o potrebe prechodu cement rne z fos lnych pal v na alternat vne, a po grantov programy vhodn pre okolit obce. Okrem webu otvorene komunikujeme so susedmi aj na Facebookovej str nke, na ktorej sa sna me vysvetova proces moderniz cie v roby v cement rni, vyvraciame m ty o innosti cement rne a vzdel vame ud o princ pe alternat vnych pal v a pr stupe cement rne k zelen m t mam. M me aj geotargetovan kampa, ktor cieli na men ie obce s p r stovkami ud . Vaka tomu sa n m podarilo napr klad dosta v priemere cez 970 ud na web priamo z Facebooku. Podarilo sa n m spoji sa aj s greenfluencerkou, cez ktor komunikujeme zelen t my smerom k jej followerom. Spolupr ca sa n m osvedila a t mu tak vieme dosta bli ie aj k mlad m uom. 2. Vstupujme do diskusi , aj t ch nepr jemn ch Akt vne vstupujeme do diskusie s obyvatemi a to tak, e odpoved me na v etky reakcie na profiloch, ktor pre Danucem spravujeme. Rovnako akt vne do diskusi zasahujeme a poskytujeme na e stanovisko v ade tam, kde sa o n s p e. Tieto diskusie n sledne vyhodnocujeme z pohadu n lad obyvateov. Okrem toho prij mame ich n pady a pos vame ich na pos denie zamestnancom z vodu. Z rove vaka monitoringu m di sledujeme cel diskusiu na soci lnych sieach. 3. Obrusujeme hrany na susedskom stretnut v cement rni Ako inak presvedi ud o udratenom pr stupe k procesu v roby cementu, ne pozva ich na n v tevu, aby sa presvedili na vlastn oi? V priebehu niekok ch t dov sme pre okolit obce zorganizovali pr jemn komunitn stretnutie priamo v cement rni. Cieom stretnutia bolo previes n v tevn kov procesom v roby a priestormi cement rne, aby sa presvedili, e cement re nie je spaovou odpadu a moderniz ciou cement rne ned jde k nav eniu v robn ch kapac t, ale dopom e k napaniu udraten m cieov podniku. N klient sa pote il vek mu z ujmu a s kol ikom, darekom v podobe n unej spoloenskej hry o princ poch cirkul rnej ekonomiky a smevom odch dzalo z cement rne viac ako 70 astn kov. Po evente klient dostal v podobe koment rov na soci lnych sieach pozit vne ohlasy. Zaujala V s t to anal za alebo ste v podobnej situ cii? Ozvite sa n m! Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktor men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí

Ako vysvetujeme potrebu moderniz cie turnianskej cement rne obciam v jej okol vod Spolonos Danucem sa dlhodobo sna o udratenej iu v robu stavebn ch materi lov, a preto sa cement re v Turni nad Bodvou

prejsť na článok

Good idea, Ukrajina!

Ako Ukrajina spe ne buduje svoju hrdinsk znaku? Ukrajina n m v etk m ukazuje ako sa tvor imid krajiny. Popritom ako vykop va agresora za svoje hranice, systematicky tla Hrdinstvo ako hlavn asoci ciu so svojou znakou. S my lienkou krajiny a

prejsť na článok

Hľadáme šikovného komunikátora/ku

Hľadáme šikovného komunikátora/ku Had me ikovn ho komunik tora alebo komunik torku, ktor ho lohou bude kompletne zastre ova komunik ciu pre vybran ch klientov, o zaha: komunik ciu s m diami, spr vu soci lnych siet tvorbu textov i vide a mnoho in

prejsť na článok

Elfovia už prešli milión komentárov

Elfovia už prešli milión komentárov Moder ciu diskusi na profiloch slovensk ch m di rie ime u viac ako 4 mesiace. Za ten as pre lo oami a rukami elfov u viac ako mili n koment rov. Z t chto koment rov museli elfovia vymaza alebo skry 220 000 komen

prejsť na článok

Kotleba spustil masívnu kampaň, na sociálne siete míňa najviac zo všetkých politikov

Kotleba spustil mas vnu kampa, na soci lne siete m a najviac zo v etk ch politikov Predvolebn kampa sa aspo pre Mari na Kotlebu spustila u zaiatkom roka. Aspo teda na svojom Facebookovom profile. Od 1. janu ra minul len na sponzoring svojich pr spe

prejsť na článok