Ako vysvetujeme potrebu moderniz cie turnianskej cement rne obciam v jej okol Spolonos Danucem sa dlhodobo sna o udratenej iu v robu stavebn ch materi lov, a preto sa cement re v Turni nad Bodvou rozhodla modernizova svoju v robu a investova do technol gie, ktor pom e zn i emisie CO2. T to invest cia podpor dekarbonizan ciele Slovenska, a rovnako aj celej Eur pskej nie. Z rove je jedn m z m la projektov na Slovensku podobn ho charakteru, ktor boli podporen z Pl nu obnovy a odolnosti SR. Av ak, nie v etci obyvatelia okolit ch obc s z tejto moderniz cie nad en , o sa prejavilo aj v ich verejn ch stanovisk ch. Preto sa sna me budova pozit vne vzahy medzi cement rou a okol m, a to aj prostredn ctvom transparentn ch inform ci o dian v z vode. Ako budujeme vzahy? 1. Proakt vne komunikujeme cez web a soci lne siete Prv m krokom bolo vytvorenie informan ho webu, ktor ho cieom je transparentne informova ud o v etkom, o sa deje v cement rni. Web m edukat vny charakter a itatelia tam n jdu v etky potrebn inform cie, od v roby cementu, cez inform cie o potrebe prechodu cement rne z fos lnych pal v na alternat vne, a po grantov programy vhodn pre okolit obce. Okrem webu otvorene komunikujeme so susedmi aj na Facebookovej str nke, na ktorej sa sna me vysvetova proces moderniz cie v roby v cement rni, vyvraciame m ty o innosti cement rne a vzdel vame ud o princ pe alternat vnych pal v a pr stupe cement rne k zelen m t mam. M me aj geotargetovan kampa, ktor cieli na men ie obce s p r stovkami ud . Vaka tomu sa n m podarilo napr klad dosta v priemere cez 970 ud na web priamo z Facebooku. Podarilo sa n m spoji sa aj s greenfluencerkou, cez ktor komunikujeme zelen t my smerom k jej followerom. Spolupr ca sa n m osvedila a t mu tak vieme dosta bli ie aj k mlad m uom. 2. Vstupujme do diskusi , aj t ch nepr jemn ch Akt vne vstupujeme do diskusie s obyvatemi a to tak, e odpoved me na v etky reakcie na profiloch, ktor pre Danucem spravujeme. Rovnako akt vne do diskusi zasahujeme a poskytujeme na e stanovisko v ade tam, kde sa o n s p e. Tieto diskusie n sledne vyhodnocujeme z pohadu n lad obyvateov. Okrem toho prij mame ich n pady a pos vame ich na pos denie zamestnancom z vodu. Z rove vaka monitoringu m di sledujeme cel diskusiu na soci lnych sieach. 3. Obrusujeme hrany na susedskom stretnut v cement rni Ako inak presvedi ud o udratenom pr stupe k procesu v roby cementu, ne pozva ich na n v tevu, aby sa presvedili na vlastn oi? V priebehu niekok ch t dov sme pre okolit obce zorganizovali pr jemn komunitn stretnutie priamo v cement rni. Cieom stretnutia bolo previes n v tevn kov procesom v roby a priestormi cement rne, aby sa presvedili, e cement re nie je spaovou odpadu a moderniz ciou cement rne ned jde k nav eniu v robn ch kapac t, ale dopom e k napaniu udraten m cieov podniku. N klient sa pote il vek mu z ujmu a s kol ikom, darekom v podobe n unej spoloenskej hry o princ poch cirkul rnej ekonomiky a smevom odch dzalo z cement rne viac ako 70 astn kov. Po evente klient dostal v podobe koment rov na soci lnych sieach pozit vne ohlasy. Zaujala V s t to anal za alebo ste v podobnej situ cii? Ozvite sa n m! Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktor men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí appeared first on Komunikácia založená na dátach.
Ako vysvetujeme potrebu moderniz cie turnianskej cement rne obciam v jej okol vod Spolonos Danucem sa dlhodobo sna o udratenej iu v robu stavebn ch materi lov, a preto sa cement re v Turni nad Bodvou
prejsť na článokAko Ukrajina spe ne buduje svoju hrdinsk znaku? Ukrajina n m v etk m ukazuje ako sa tvor imid krajiny. Popritom ako vykop va agresora za svoje hranice, systematicky tla Hrdinstvo ako hlavn asoci ciu so svojou znakou. S my lienkou krajiny a
prejsť na článokHľadáme šikovného komunikátora/ku Had me ikovn ho komunik tora alebo komunik torku, ktor ho lohou bude kompletne zastre ova komunik ciu pre vybran ch klientov, o zaha: komunik ciu s m diami, spr vu soci lnych siet tvorbu textov i vide a mnoho in
prejsť na článokElfovia už prešli milión komentárov Moder ciu diskusi na profiloch slovensk ch m di rie ime u viac ako 4 mesiace. Za ten as pre lo oami a rukami elfov u viac ako mili n koment rov. Z t chto koment rov museli elfovia vymaza alebo skry 220 000 komen
prejsť na článokKotleba spustil mas vnu kampa, na soci lne siete m a najviac zo v etk ch politikov Predvolebn kampa sa aspo pre Mari na Kotlebu spustila u zaiatkom roka. Aspo teda na svojom Facebookovom profile. Od 1. janu ra minul len na sponzoring svojich pr spe
prejsť na článok