Aký má vplyv influencer na digitálny marketing?

Žijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali ste sa niekedy aj vy “influencnúť?” Kto sa klasifikuje ako influencer? Influencer je jednotlivec, ktorý má na sociálnych sieťach vysoký dosah a [] Článok Aký má vplyv influencer na digitálny marketing? zo stránky UPVISION.

prejsť na článok

Influencer marketing: Pohľad na využitie vplyvných osobností na sociálnych médiách pre marketingové účely

V súčasnej digitálnej ére sa influencer marketing stáva čoraz významnejším nástrojom pre značky a spoločnosti v ich marketingových stratégiách. Tento článok poskytuje prehľad o tom, ako a prečo sú influenceri využívaní v marketingu, a aký vplyv môže mať i

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Ako využiť mobilný marketing: Stratégie a taktiky pre úspech na mobilných zariadeniach

S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných

prejsť na článok

Sme Google Partner agentúra lepšie PPC služby a marketing

Sme Google Partner agentúra: Aj v tomto roku vám môžeme poskytovať lepšie služby a odbornejší marketing. S radosťou vám oznamujeme, že naša firma sa stala opäťoficiálnym Google Partnerom! Čo to znamená pre nás a hlavne pre vás, našich klientov? Byť Google

prejsť na článok

CONTENT MARKETING

V dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,

prejsť na článok