Average Frequency alebo aj priemerná frekvencia je ukazovateľ, ktorý meria, koľkokrát bola v priemere cieľová skupina vystavená reklame počas určitého časového obdobia. Je to dôležitý parameter v reklamných kampaniach, ktorý pomáha určiť, ako často vidia ľudia danú reklamu. Vyššia priemernej frekvencia môže znamenať, že reklama bola zobrazená viac než raz rovnakým ľuďom, čo môže viesť k únave alebo odporu voči reklame. Naopak, príliš nízka priemernej frekvencia môže znamenať, že reklamu vidí len málo ľudí, čo môže obmedziť jej účinnosť. Príspevok Average Frequency je zobrazený ako prvý na Ružová veľryba.
A couple of years ago, I was with my friend Adam Cohn when he made this simple yet important declaration — “San Francisco should always have a subway under construction.” My first reaction was to think of every possible objection to the concept — too expe
prejsť na článokPustili ste sa do obsahu? Super... Ste odhodlaní vo svojom nasadení vytrvať - ešte lepšie. Ale ako zistíte. čo vám okrem kruhov pod očami a prebdetých nocí prináša? Poďme sa pozrieť na to, aké parametre môžete sledovať, aby ste dokázali vyhodnotiť prínos
prejsť na článok