Bezpečnosť webových stránok a SEO

Prečo bezpečnosť webových stránok ovplyvňuje hodnotenie SEO (a čo s tým môžete robiť) Pred niekoľkými rokmi som založil webovú stránku a podľa môjho potešenia prinieslo úsilie v oblasti SEO, ktoré som vyvíjal, výsledky. Jedného dňa som však skontroloval svoje hodnotenie a dostal som šok z môjho umiestnenia. Padol som a poriadne. Robil som správne SEO a cítil som, že to bolo dosť, ale nevedel som, že je toho viac. Nevenoval som pozornosť bezpečnosti svojich webových stránok a ani som nevedel, že je to dôležité, pokiaľ ide o spoločnosť Google a ich hodnotiace faktory. Existovali aj ďalšie obavy týkajúce sa bezpečnosti, ktorým som nevenoval pozornosť. Čo sa mňa vtedy týkalo, na tom nezáležalo, pretože som mal dobrý obsah. Očividne som sa mýlil a teraz viem, že ak sa skutočne chcete umiestniť vyššie a zvýšiť návštevnosť z vyhľadávania na svojich stránkach, musíte pochopiť, že je toho viac, než len vytváranie odkazov a vydávanie väčšieho obsahu. Porozumenie algoritmu spoločnosti Google a jeho hodnotiacich faktorov je rozhodujúce. V súčasnosti má spoločnosť Google viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ktoré zvažujú, keď chcú určiť, ako majú byť stránky hodnotené. A podľa očakávania je jedným z nich ochrana vášho webu. Bohužiaľ som o týchto faktoroch nebol informovaný, kým moje hodnotenie nezačalo klesať. Nižšie sú uvedené štyri veci, ktoré môžete urobiť na ochranu svojich stránok. Štyri kroky na začatie zabezpečenia webových stránok 1. Nainštalujte bezpečnostné doplnky V priemere je typická webová stránka pre malé firmy napadnutá 44-krát každý deň a softvéroví ​​roboti zaútočia na tieto stránky viac ako 150 miliónov krát týždenne. A to platí pre WordPress ale aj  iné. Ak chcete zabrániť odcudzeniu údajov alebo dokonca straty prústupu, zvýšte bezpečnosť svojich webových stránok pomocou doplnkov WordPress. Tieto doplnky nielen blokujú útoky hrubou silou a škodlivým softvérom, ale sprísnia bezpečnosť vášho WordPress a tým vyriešia bezpečnostné chyby platformy a zabránia všetkým ďalším pokusom o prienik. 2. Používajte veľmi silné heslá Je veľmi lákavé používať heslo, ktoré si ľahko zapamätáte. Prekvapivo je najbežnejším heslom pre väčšinu ľudí stále číslo 123456. Takéto riziká si nemôžete dovoliť. Snažte sa vygenerovať bezpečné heslo. Pravidlom je miešať písmená, čísla a špeciálne znaky a predlžovať ich. A to nie je len pre vás. Zaistite, aby všetci tí, ktorí majú prístup na vaše webové stránky, boli držaní na rovnakej vysokej úrovni, akú vlastníte. 3. Uistite sa, že vaše webové stránky sú neustále aktualizované Používanie systému na správu obsahu (CMS) prináša veľa výhod, ale s tým spojené riziká. Podľa tejto správy Sucuri je prítomnosť zraniteľností v rozšíriteľných komponentoch CMS najvyššou príčinou infekcií na webe. Je to z toho dôvodu, že kódy používané v týchto nástrojoch sú ľahko dostupné, pretože sa zvyčajne vytvárajú ako open-source softvérové ​​programy. To znamená, že k nim môžu mať prístup aj hackeri. Ak chcete chrániť svoje webové stránky, uistite sa, že sú všetky vaše doplnky, CMS a aplikácie pravidelne aktualizované a zabezpečené. 4. Nainštalujte certifikát SSL Ak venujete pozornosť maličkostiam, určite ste si všimli, že niektoré adresy URL začínajú reťazcom „https: //“, zatiaľ čo iné začínajú reťazcom „http: //“. Pravdepodobne ste si to všimli, keď ste potrebovali uskutočniť online platbu. Veľkou otázkou je, čo znamená „s“ a odkiaľ pochádza? Zjednodušene, ďalšie „s“ je spôsob, ktorý ukazuje, že spojenie, ktoré máte s touto webovou stránkou, je šifrované a zabezpečené. To znamená, že všetky údaje, ktoré zadáte na túto webovú stránku, sú bezpečné. Toto malé „s“ predstavuje technológiu známu ako SSL. Prečo je však bezpečnosť webových stránok dôležitá pre hodnotenie SEO? Certifikát SSL „Secure Sockets Layer“ je technológia, ktorá šifruje spojenie medzi prehliadačom a webovým serverom, chráni lokalitu pred hackermi a tiež zabezpečuje, aby všetky údaje, ktoré sa prenášajú medzi prehliadačom a webovým serverom, zostali súkromné. Bežná webová stránka je dodávaná so zablokovaným kľúčom v paneli s adresou URL, ale webové stránky bez certifikátov SSL na druhej strane majú značku „Not Secure“. Platí to pre všetky webové stránky, ktoré majú akúkoľvek formu. Technicky je hlavnou výhodou zabezpečenia protokolu HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) namiesto protokolu HTTP (Hypertext Transfer Protocol) to, že používateľom poskytuje bezpečnejšie pripojenie, ktoré môžu použiť na zdieľanie osobných údajov s vami. Toto pridáva ďalšiu úroveň zabezpečenia, ktorá sa stáva dôležitou najmä v prípade, ak na svojom webe akceptujete akýkoľvek spôsob platby. The post Bezpečnosť webových stránok a SEO appeared first on SEO24.

prejsť na článok

Sociálne siete v Rusku opäť nefungujú, úrady hovoria o kyberútoku

K výpadkom dochádza v čase, keď skupiny na ochranu práv obviňujú Moskvu z posilňovania cenzúry internetu a zakazovania webových stránok

prejsť na článok

Backlinky 101 načo sú a ako ich získať

Vítajte na blogu o tom, ako získať backlinky a zlepšiť tak SEO vašej webovej stránky! Ak ste už niekedy hľadali informácie o SEO (Search Engine Optimization), pravdepodobne ste už počuli o backlinkoch. Backlinky sú odkazy z iných webových stránok na vašu

prejsť na článok

Tvorba web stránok pre podnikanie v niekoľkých krokoch

Rýchlo – lacno – kvalitne. Vyberte si dve z troch – to tretie nebude nikdy fungovať. Výroba web stránok vás bude baviť, ak bude výsledok stáť za to. Názov domény. Čo možno najkratšie a najúdernejšie zapamätateľné slovo, gramaticky správne, nie vulgárne, b

prejsť na článok

Každodenná optimalizácia

Každodenná optimalizácia webových stránok Mnohí z vás sa prihlasujú na vaše stránky každý deň alebo aspoň raz týždenne. Každodenná optimalizácia je náročný proces. Ak spravujete blog pre malé podniky alebo blog pre jedného človeka, nemôžete (vždy) tráviť

prejsť na článok

Seo Expert

Definícia SEO experta: SEO expert (rovnako ako SEO konzultant alebo SEO špecialista) sa zaoberá analýzou, úpravou a optimalizáciou webových stránok, aby boli lepšie vyhľadateľné a vyhľadávané. Expert na SEO by sa mal zaoberať zvyšovaním organickej návštev

prejsť na článok