SEO | SEM | SMM | Online Marketing | seo24.sk

SEO24 je full-servisová digitálna marketingová agentúra zameraná na optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO), Sociálne Média a tvorbu Digitálneho obsahu.

prejsť na web

Každodenná optimalizácia

Každodenná optimalizácia webových stránok Mnohí z vás sa prihlasujú na vaše stránky každý deň alebo aspoň raz týždenne. Každodenná optimalizácia je náročný proces. Ak spravujete blog pre malé podniky alebo blog pre jedného človeka, nemôžete (vždy) tráviť

prejsť na článok

Bezpečnosť webových stránok a SEO

Prečo bezpečnosť webových stránok ovplyvňuje hodnotenie SEO (a čo s tým môžete robiť) Pred niekoľkými rokmi som založil webovú stránku a podľa môjho potešenia prinieslo úsilie v oblasti SEO, ktoré som vyvíjal, výsledky. Jedného dňa som však skontroloval s

prejsť na článok

Minimalizácia kognitívnej záťaže

Minimalizácia kognitívnej záťaže: 8 praktických rád časť 2 Keď ľudia robia veci, používajú kognitívny systém nazývaný pracovná pamäť. Táto pamäť ukladá informácie v našich mozgoch na niekoľko sekúnd až niekoľko minút. Umožňuje nám to pochopiť, čo robíme.

prejsť na článok

Zaujmite svoje publikum

Zaujmite svoje publikum online: 8 praktických rád časť 1 Predtým, ako som začal pracovať v SEO24.sk na rozvoji nášho blogu, pracoval som ako učiteľ na strednej škole. Po nástupe do zamestnania v SEO24 som si rýchlo uvedomil, že vzdelávacie princípy, s kt

prejsť na článok

Marketingové stratégie sociálnych médií

Marketingové stratégie sociálnych médií, ktoré fungujú a konvertujú Odhaduje sa, že aktívnymi používateľmi sociálnych médií je 3,499 miliárd ľudí, ktorí tvoria približne 50% zeme. Len z toho má Facebook aktívnych používateľov vyše 2,375 miliárd. WhatsApp

prejsť na článok

Hlasové vyhľadávanie a vaša značka

Rôzne spôsoby, ako hlasové vyhľadávanie ovplyvňuje vašu značku Žijeme vo svete, kde veľa ľudí rado angažuje so svojimi obľúbenými značkami online a majitelia firiem už rozumejú tomu, že sa používa aj hlasové vyhľadávanie. Dnes veľa ľudí nachádza nové prod

prejsť na článok

Reklamné kópie a zasielanie správ

Tri tipy pre reklamné kópie a zasielanie správ v Q4 Sviatky sa rýchlo blížia, čo znamená zvýšenie spotrebiteľského dopytu a väčšiu konkurenciu pre reklamné kópie a zasielanie správ. Zákazníci hľadajú ďalšie veľké veci a očakávajú lákavé ponuky, najmä poča

prejsť na článok

Entity a budúcnosť SEO

Prečo musíme myslieť na entity a budúcnosť SEO Je čas myslieť na entity a budúcnosť SEO. Na čo by sme sa mali zamerať? Je čas zistiť viac o entitách a o tom, ako ovplyvňujú naše stratégie SEO. Definovanie entity pre SEO Google považuje entitu ako vec ale

prejsť na článok

Tematické zoskupenia a SEO

Použitie tematických zoskupení na zvýšenie rebríčka SEO v praxi Prepojenie tém a použitie tematických zoskupení spadá pod širší pojem interné prepojenie. Interné odkazy v SEO idú na webové stránky v rovnakej doméne. Považujú sa však za menej hodnotné ako

prejsť na článok

Spustenie blogu

Ako začať blog na vašich stránkach Ak uvažujete o spustení blogu, najdôležitejšou vecou, ​​ktorú vám musíme povedať, je: choďte na to! Začnite svoj blog! Len to urobte! Blogovanie je skvelá stratégia SEO, je to veľa zábavy a blog je vynikajúci marketingo

prejsť na článok