Použitie tematických zoskupení na zvýšenie rebríčka SEO v praxi Prepojenie tém a použitie tematických zoskupení spadá pod širší pojem interné prepojenie. Interné odkazy v SEO idú na webové stránky v rovnakej doméne. Považujú sa však za menej hodnotné ako externé odkazy. Zoskupenia tém však môžu byť strategicky použité na výrazné zlepšenie výkonu vašich stránok a zvýšenie poradia. Čo je interné prepojenie Interné odkazy sú užitočné pre spoločnosť Google na identifikáciu obsahu na vašich stránkach. Roboty spoločnosti Google nájdu nový obsah prehľadávaním webových stránok a nasledujúcich odkazov. To znamená, že ak uverejníte nový obsah a nebude prepojený s inou stránkou na webe, nebude nájdený ani ohodnotený. Samotná spoločnosť Google to potvrdzuje: „Spoločnosť Google musí neustále hľadať nové stránky a pridávať ich do zoznamu známych stránok. Niektoré stránky sú známe, pretože ich Google už prehľadal. Ďalšie stránky sa objavia, keď Google prejde na odkaz zo známej stránky na novú stránku. “ Ako fungujú tematické zoskupenia Zatiaľ čo interné prepojenie je dosť široké, prepojenie tém je užšie. Prepojenie tém jednoducho spája príspevky s príbuznými témami na vašom webe. Jednoduchý spôsob, ako to vysvetliť, je pozrieť sa na Wikipediu. Každý článok v online encyklopédii obsahuje odkazy na mnoho ďalších dôležitých tém. To je okrem iného jeden z dôvodov, prečo je Wikipedia často nielen na prvej stránke, ale aj ako prvý výsledok vyhľadávania pre niekoľko otázok. Podľa spoločnosti Google: „Počet vnútorných odkazov smerujúcich na stránku je signálom pre vyhľadávače o relatívnej dôležitosti tejto stránky.“ Práve z tohto dôvodu je domovská stránka akejkoľvek webovej stránky vyššie ako iné stránky na webovej stránke, obsahuje viac spätných odkazov. Dôležitou stratégiou by preto bolo prepojenie s podobnými témami na vašom webe s cieľom zvýšiť ich hodnotu a posunúť hodnotenie. Zjednocovanie a zoskupovanie tém Tematické zoskupenia sú skupiny článkov, ktoré podporujú základnú stránku, s účelnou štruktúrou prepojenia a formátom obsahu. Môžu existovať dva typy základných stránok, zdrojová stránka a 10-násobná obsahová stránka, ktorá obsahuje kombináciu externých a interných odkazov. Predpokladajme, že spravujete webovú stránku o cestovaní. Možno máte stránky, ktoré poskytujú všeobecný prehľad o rôznych krajinách. Môžete mať tiež stránky hovoriace o rôznych mestách. Zjednocovanie prichádza na miesto, kde každá stránka o krajine obsahuje odkazy na rôzne stránky o mestách v tejto krajine. Ešte ďalej môžete prepojiť stránky miest s „miestami na návštevu“ na každej stránke mesta. Takto a ďalej, takto to funguje. V podstate organizujete svoj ekosystém. Mysli na svoj web ako na skutočnú pavučinu. Záver Prepojenie tém je inteligentný spôsob, ako usporiadať svoje stránky a strategicky umiestňovať webové stránky tak, aby prilákali väčšiu návštevnosť. Realizácia zjednocovania by určite nemala za následok okamžité zlepšenia, ale časom môže priniesť skvelé výsledky. Ak ešte nie je, prepojenie tém dôležitou metódou pre Váš podnik je načase zahrnúť ju do vašej stratégie SEO. Pre pomoc s implementáciou tematických zoskupení kontaktujte www.seo24.sk alebo www.dtp-media.com. The post Tematické zoskupenia a SEO appeared first on SEO24.
Je to jedna z najčastejších otázok, ktoré interiéroví dizajnéri dostávajú od svojich klientov.Mnohí už majú základný nábytok, chýbajú im však posledné detail, vďaka ktorým by miestnosť pôsobila útulne a zaujímavo. Takže povedzme si ako sa pri zariaďovaní
prejsť na článokEurópsky regulačný orgán pre ochranu osobných údajov uložil materskej spoločnosti Facebooku – Meta rekordnú pokutu vo výške takmer 1,3 miliárd dolárov. Pokuta sa vzťahuje k porušeniu zákonov Európskej únie o ochrane osobných údajov. Technologický giga
prejsť na článokVčera sa v priestoroch Inovačného partnerského centra konalo 1. regionálne stretnutie stakeholderov v rámci projektu SIRM. Stretnutia sa zúčastnili aj zástupcovia IPC, z.z.p.o. Sociálno-ekonomická integrácia utečencov a migrantov Všeobecný cieľ: Zlepšen
prejsť na článokVaši zákazníci očakávajú vo vašich digitálnych kanáloch content, ktorý je pre nich užitočný, zrozumiteľný a dobre vyhľadateľný. To znamená obsah, ktorý vzniká s jasným cieľom a je prítomný v každom kroku nákupného procesu zákazníka. Firmy však často vytvá
prejsť na článokU tret rok sa v Launcheri sna me intenz vne vahova univerzitn ch tudentov do startupov ho diania. A naopak, pon kame n as, know-how, technol gie a mentoring pre potreby iakov vysok ch k l. Tento akademick rok sme pokraovali v spolupr ci s FIIT STU B
prejsť na článok