Reklamné kópie a zasielanie správ

Tri tipy pre reklamné kópie a zasielanie správ v Q4 Sviatky sa rýchlo blížia, čo znamená zvýšenie spotrebiteľského dopytu a väčšiu konkurenciu pre reklamné kópie a zasielanie správ. Zákazníci hľadajú ďalšie veľké veci a očakávajú lákavé ponuky, najmä počas Cyber víkendu. Používatelia budú skúmať mnoho zariadení a platforiem a pred nákupom budú zvažovať konkurentov, najmä pokiaľ ide o položky s vyššou cenou. Mnoho spoločností bude ponúkať rôzne ponuky po celú sezónu, testovať rôzne správy a kreatívne nápady , čo je dôležité pri prilákaní užívateľa. Mali by sme to testovať po celý rok, ale začiatkom Q4 je najlepší čas na testovanie. Po preukázaní víťazov by inzerenti mali zosúladiť zasielanie správ na všetkých platformách. V tomto príspevku diskutujeme o osvedčených postupoch pri testovaní a šírení správ v službách Facebook, Instagram a Google. Ponúknite zľavy pri retargetingu kampaní Jedným z najsilnejších segmentov publika, ktorý sa má testovať, je opätovné zacielenie publika. Títo používatelia prejavili určitý záujem a zámer vo vašom produkte alebo službe a mali by byť vystavení rôznym kreatívnym nápadom a správam, ktoré ich priťahujú k návratu na vaše stránky. Jedným z najpopulárnejších spôsobov, ako sa spoločnosti snažia nalákať používateľov späť na stránku, je zľava pre spotrebiteľov, ktorí stránku nedávno navštívili. Odporúčame otestovať túto správu oproti všeobecnejším reklamám „vráťte sa na web“. Potom pozorne sledujte CPA a ROAS, aby ste pochopili celkový vplyv zľavy na maržu. Niektoré dôležité poznámky pri testovaní správ na presmerovanie publika. Nezabudnite vylúčiť nedávnych používateľov, ktorí konvertujú (nikto nemá rád reklamu na niečo, čo si práve kúpil). Neinzerujte používateľom, ktorí navštívili tento web už dávno. Ak inzerujete zaniknutým používateľom, počkajte niekoľko dní, kým sa vrátia na web a až potom im ponúknite zľavu. Otestujte posielanie správ bez zľavy Pre niektoré podniky nemusí byť ponúkanie zliav, ktoré by používateľov priniesli späť na stránku, ziskové. Ak to znie povedome, nenechajte sa zastaviť v budovaní a testovaní nových nápadov a správ. Niektoré nápady na ďalšie testovanie na Facebooku a Instagrame sú posudky alebo recenzie najlepších produktov, prípady použitia produktov / anekdoty a rozprávanie o problémoch alebo problémoch, ktoré váš produkt riešia (ak je to možné). Medzi ďalšie hľadiská patrí testovanie iba obrázka produktu oproti obrazu spotrebiteľa, ktorý produkt používa. Ak ste spoločnosť, ktorá ponúka sezónne výrobky alebo má nadchádzajúce vydanie produktu, predstavte tieto produkty najskôr lojálnym kupujúcim. Možno dokonca ponúkajte exkluzívny predpredaj môže pomôcť zvýšiť predaj výrobkov pri nových vydaniach. Uistite sa, že vaše správy pokrývajú platformy Vaše publikum sa neobmedzuje iba na jednu reklamnú platformu. Vaše správy by mali nasledovať podľa toho, čo sa týka vašich reklám, a mali by byť konzistentné. Na stránkach Google sa uistite, že reklamné kópie a zasielanie správ sú aktuálne v prípade aktuálnych produktov. Ak prevádzkujete špeciálne správy pre zaniknutých kupujúcich alebo návštevníkov stránok, ktorí si nekúpili, môžete tiež zvážiť vytvorenie kampaní zameraných iba na RLSA, aby ste na týchto používateľov zacieľovali pomocou rovnakých správ alebo ponúkali, že sa im zobrazujú na iných stránkach alebo v ich e-mailoch. Ak ponúkate zľavu, ktorá by mala byť výrazná v reklamách Facebook a Instagram, je potrebné otestovať niekoľko komponentov. Konkrétne či by ste mali poslať správu o zľave priamo alebo ju uviesť v kópii (buď v nadpise alebo v texte). ). Ak predávate produkt s vysokou cenou, testovanie dynamických reklám na produkty vs. reklamy s jedným obrázkom alebo kolotočmi môže byť užitočné aj pri presmerovaní. Môžete tým zvýšiť relevantnosť produktov zobrazovaných používateľovi. Na začiatku štvrtého štvrťroku budete musieť postupovať rýchlo, aby ste zachytili zvýšený dopyt používateľov. Kreatívne testovanie a testovanie správ by sa malo uskutočniť začiatkom štvrtého štvrťroka, aby sa poznatky mohli aplikovať na konkurenčnejšie obdobia napríklad v decembri. Pre viac informácií kontaktujte www.seo24.sk alebo www.dtp-media.com. The post Reklamné kópie a zasielanie správ appeared first on SEO24.

prejsť na článok

Výdavky na reklamné predmety

Výdavky na reklamné predmety môžu byť daňovým výdavkom ovplyvňujúcim základ dane daňovníka ak sa jedná o reklamné predmety v hodnote neprevyšujúcej 17 eur bez DPH za jeden predmet. Zákon nestanovuje povinnosť označovať reklamné predmety obchodným menom a

prejsť na článok

Úrad na ochranu osobných údajov v Česku uložil pokutu za spam

UOOU alebo Úřad pro ochranu osobních údajů od novembra varoval pred možnosťou odosielania nevyžiadaných reklamných ponúk cez poštové dátové správy. Tieto správy je možné posielať zadarmo od 2. novembra do ukončenia núdzového stavu. Úrad udelil pokutu za n

prejsť na článok

Rusko viní novinárku RFE/RL zo šírenia falošných správ o ruskej armáde, píšu médiá

Rusko-americká novinárka Alsu Kurmaševová, ktorá pracuje pre stanicu Rádio Slobodná Európa (RFE/RL) a žije v Česku, čelí v Rusku ďalšiemu obvineniu. Napísali to portály Baza a Tatar-Inform, podľa ktorých úrady reportérku vinia zo šírenia takzvane falošnýc

prejsť na článok

LED BILLBOARD

Plánujeme poskytovať reklamné plochy formou outdoor Ledpanela, kde bude možné zobrazovať aj multimediálny obsah. Príspevok LED BILLBOARD je zobrazený ako prvý na MAS Express.

prejsť na článok

Podanie daňového priznania za rok 2021 (v roku 2022)

Okrem príloh, ktoré sú súčasťou tlačiva daňového priznania je nutné pripraviť si aj ďalšie dokumenty, ktoré slúžia ako podklad, či sa priamo podávajú ako príloha daňového priznania. Často sa stáva, že daňovník presne nevie, čo si má pre účtovníka pripravi

prejsť na článok