Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 percent.
Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako
Tiež sa stále pýtate, ako priviesť nových návštevníkov na e-shop a získať tak viac zákazníkov? Spolu so Seznamom a klientom PackWay sme sa rozhodli vyskúšať dynamický baner v Skliku. Prečítajte si, ako vyzerali kroky vedúce k optimalizácii a ako dopadli v
prejsť na článokĽudia nie sú zlí – aspoň nie väčšina. Pre účel tohto článku si zadefinujeme „zlých ľudí“ ako tých, ktorí útočia na iných a snažia sa hnevom nakaziť ostatných. „Dobrí ľudia“ toto nerobia. Verím, že to je pomerne zrozumiteľné a ľahko dodržateľné kritérium.
prejsť na článokPrečo vyhadzovať nezmyselné peniaze za klasickú reklamu, ak môžete mať efektívnu reklamnú kampaň už za pár klikov? Reklamná kampaň na sociálnych sieťach sa stáva najefektívnejšou acenovo prijateľnou variantou na trhu. Kspusteniu reklamnej kampane na Faceb
prejsť na článokV dnešnom digitálnom svete je prítomnosť online nevyhnutnou súčasťou úspechu pre mnoho firiem a podnikateľov. Jedným z najúčinnejších spôsobov, ako zvýšiť svoju online prítomnosť a osloviť potenciálnych zákazníkov, je reklama na Google. Čo je reklama
prejsť na článok