Case study: Kampane vo vyhľadávaní pre Sportega sme zefektívnili o 21 %

Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 percent.

prejsť na článok

Email Marketing

Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako

prejsť na článok

Case study: Dynamický baner dokáže rozhýbať predaje

Tiež sa stále pýtate, ako priviesť nových návštevníkov na e-shop a získať tak viac zákazníkov? Spolu so Seznamom a klientom PackWay sme sa rozhodli vyskúšať dynamický baner v Skliku. Prečítajte si, ako vyzerali kroky vedúce k optimalizácii a ako dopadli v

prejsť na článok

CASE STUDY: Facebook je safe space pre hejt

Ľudia nie sú zlí – aspoň nie väčšina. Pre účel tohto článku si zadefinujeme „zlých ľudí“ ako tých, ktorí útočia na iných a snažia sa hnevom nakaziť ostatných. „Dobrí ľudia“ toto nerobia. Verím, že to je pomerne zrozumiteľné a ľahko dodržateľné kritérium.

prejsť na článok

Marketingové ciele úspešnej Facebook kampane pre začiatočníkov

Prečo vyhadzovať nezmyselné peniaze za klasickú reklamu, ak môžete mať efektívnu reklamnú kampaň už za pár klikov? Reklamná kampaň na sociálnych sieťach sa stáva najefektívnejšou acenovo prijateľnou variantou na trhu. Kspusteniu reklamnej kampane na Faceb

prejsť na článok

Reklama na Google: Kľúč k online úspechu

V dnešnom digitálnom svete je prítomnosť online nevyhnutnou súčasťou úspechu pre mnoho firiem a podnikateľov. Jedným z najúčinnejších spôsobov, ako zvýšiť svoju online prítomnosť a osloviť potenciálnych zákazníkov, je reklama na Google. Čo je reklama

prejsť na článok