Content marketing dáva značkám ich vlastný hlas. V Ponyhouse vám nastavíme content marketingovú stratégiu, ktorá to dosiahne.
Mám rád soul zo 70. rokov a na platne som za život minul viac peňazí, ako som si ochotný priznať. Našťastie mám rád aj svoju prácu, ktorá mi dovoľuje živiť tento koníček. A keď nájdem prienik medzi mojimi obľúbenými témami, vždy ma to nadchne a vtedy píše
Dnes ma nasrdila takáto vec: s termínmi junior a senior sa často hádže mírnix-dírnix. Skills sa veľmi ťažko kvantifikujú. Niekto je v hre 10 rokov a nepozná rozdiel medzi virálom a pre-rollom, niekto je v hre 3 roky a robí správne rozhodnutia, ktoré pomáh
Vždy, keď píšem náš agentúrny blog, mám pocit, že pointa, ktorú chcem vystihnúť, sa musí dať povedať v pár vetách. Ale potom ma premôže chuť porozumieť marketingovým fenoménom do hĺbky. Nemôžem si pomôcť, neviem odolať kontextu . Alzák Nepoznám nikoho, k
Ako prvé musíte akceptovať jednu vec: prúser isto príde. Niekedy vašou vinou, niekedy vinou zmeny spoločenských nálad, niekedy vinou náhodnosti nekonečného vesmíru. Ale príde. Nemusíte si ho byť ani vedomí, vinník dokonca ani nemusí existovať. Len sa jedn
Prv, než sa pustíme do akejkoľvek práce, potrebujeme porozumieť zadaniu. Iba z dobrého zadania vzídu dobré návrhy – preto mu treba venovať náležitú pozornosť. Pri mnohých otázkach si poviete, že sú absolútne zrejmé, no aj tie majú svoje zákutia. Rozdelili
Ľudia nie sú zlí – aspoň nie väčšina. Pre účel tohto článku si zadefinujeme „zlých ľudí“ ako tých, ktorí útočia na iných a snažia sa hnevom nakaziť ostatných. „Dobrí ľudia“ toto nerobia. Verím, že to je pomerne zrozumiteľné a ľahko dodržateľné kritérium.
Pivko, brčko, lobotómia Nevyprovokovaný útok na nášho kolegu Počul som SMRT GRAMATYKE! ??? Najumiernenejší hejt ever A vy ste už dostali svoju medailu a šatku? Údeniny by sa bojkotovali ťažko Ani oblátka nazmar Títo ľudia si už
Algoritmy sa učia od nás. Naše dnešné správanie ovplyvňuje naše zajtrajšie prostredie. Keď budeme klikať, lajkovať a zdieľať odpad, algoritmy si povedia „aha, toto ľudia chcú“ a budú nám servírovať zas len ďalší odpad. A my budeme v reportoch vidieť, že t
Čože? Vy nie ste na Cloubhouse a dokonca ani na TikToku?! TO VÁŽNE??? Nevadí. Naozaj, nevadí. A viete prečo? Pretože by vás tam nemal kto sledovať. My marketéri sme posadnutí novými trendami. Stále hľadáme najnovší virál, najnovšiu platformu, najnovší n