Jedna kreatívna technika, ktorú používali muzikanti v 70. rokoch, ale marketéri na ňu zabudli

Mám rád soul zo 70. rokov a na platne som za život minul viac peňazí, ako som si ochotný priznať. Našťastie mám rád aj svoju prácu, ktorá mi dovoľuje živiť tento koníček. A keď nájdem prienik medzi mojimi obľúbenými témami, vždy ma to nadchne a vtedy píšem na náš agentúrny blog. Ak ste fanúšikmi hiphopu, úvod tohto songu je vám povedomý. Ozaj, o rape sme už písali tuto – mrknite na to. Ale späť k soulu – tu sa ukazuje krása kreativity. Dovoľuje nám zobrať existujúci prvok, dať mu nový kontext a zrazu je na svete úplne nová vec – minimálne rovnako silná. Ale o kreativite ako takej v tomto článku písať nechcem, na ňu si rezervujem samostatnú tému. Sústreďme sa na to, čo spája všetky songy v tomto článku. Nech sa páči, užite si každý jeden. Okrem toho, že je to krásna hudba, všetky majú niečo spoločné. A to niečo spoločné je extrémne dôležité, keď robíme kreatívu. Na internete máme len zopár sekúnd na upútanie pozornosti, pretože potom príde tlačidlo „Skip ad“. Odmietam hypotézu, že sa nám skracuje attention span. Neskracuje sa, iba svoju pozornosť obraciame na viacero vecí naraz – denne nás zasiahnú desiatky notifikácií, feedy so stovkami fotiek, videí či clickbaitov (o nich sme písali samostatný článok, kliknite sem). Každý neurotypický mozog sa narodil so schopnosťou sústrediť sa, avšak dnes sú na túto jeho schopnosť kladené omnoho väčšie nároky, než pred rokmi. Za pár desaťročí sa neurológia nezmení, bude jej to trvať niekoľko desiatok tisícročí. Všetky songy v tomto výbere majú extrémne silné intro. A niektoré naň dokonca ani nenadväzujú. Jednoducho vás upútajú výrazným a unikátnym motívom a potom zahrajú, čo chceli. V kreatíve to nazývame „hook“, teda niečo, čo vás zahákne, uloví vašu pozornosť. Kreatívci, myslite na to pri písaní vášho budúceho scenára. Napíšte niečo, čo diváka donúti nekliknúť na „Skip ad“. Dejový zvrat v štvrtej sekunde videa, prekvapivá zmena scény, prekročenie štvrtej steny a prihovorenie sa publiku Našou prácou je v prvom rade upútať pozornosť a následne získanú pozornosť využiť na odovzdanie posolstva. Čím odlíšíteľnejšiu kreatívu použijeme, tým efektívnejšia bude naša komunikácia. A čím silnejší hook jej dáme, tým väčšiu pozornosť budeme mať pre zvyšok videa/článku/storky/príspevku. Od čias soulových legiend prešlo 50 rokov, no stále sa od nich máme v čom inšpirovať. Ako hovoríme v Ponyhose – bez vstupov nie sú výstupy. Preto je dôležité neustále sa obklopovať podnetmi, ktoré môžeme pretvárať na niečo nové. A keď to niečo nové otvoríme silným hookom, máme omnoho väčšiu šancu na úspech UNCODE.initRow(document.getElementById("row-unique-0")); Príspevok Jedna kreatívna technika, ktorú používali muzikanti v 70. rokoch, ale marketéri na ňu zabudli je zobrazený ako prvý na Ponyhouse.sk.

prejsť na článok

B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel

prejsť na článok

Výpočet výhodnosti hypotéky

Táto kalkulačka vám pomôže určiť, či hypotéka, ktorú si chcete zobrať je práve tá najlepšia alternatíva. Ideálne je pri určovaní pre ktorú hypotéku sa rozhodnete, siprerátať ich výhodnosť. Tá, ktorá bude mať najnižšie percento navášenia je pre vás najvýho

prejsť na článok

Prečo mať iba webstránku nestačí

Dnes je toľko možností ako robiť marketing. Google ads, SEO, Facebook reklamy, Instagram, YouTube Bežný človek má až problém orientovať sa v tom. Niektorí „marketéri zatracujú emali, sú pre nich len vec minulosti. Priznám sa, že aj ja podceňujem emailový

prejsť na článok

Čo si myslia ľudia? Rýchla spätná väzba vďaka Surveys 360

Tradičné formy spotrebiteľského prieskumu bývajú často problematické, marketéri nemajú čas alebo peniaze na výskum spotrebiteľského správania. Surveys 360 pomôže vytvárať online dotazníky, a teda rýchlo a spoľahlivo získať názory od skutočných ľ

prejsť na článok

Čo je parciálny lak a prečo by ste ho mali použiť aj na vašej vizitke?

Vizitky s parciálnym lakom sú skvelým spôsobom, ako na svoje vizitky pridať jedinečný a pútavý prvok.Parciálny lak je technika, ktorá zahŕňa nanášanie číreho, lesklého povlaku len na určité oblasti karty, ako sú logá, obrázky alebo texty. Táto technika mô

prejsť na článok