The Cercle Montesquieu brings together women and men, Legal Directors and General Secretaries of private or public companies, associations and recognized institutions who are committed to marrying ideas and action. For the 30th anniversary of the association they wanted to update its branding. In order to celebrate this anniversary and renew its graphic identity I wanted to keep a link between the old and the new. Between past and present. For this, elements such as the engravings, present in the old logo, have been retained, a strong brand color has been proposed and finally the logo has passed into a more statutory serial form. In this idea, the figure of Montesquieu has been preserved, in the form of a medallion, or even by visual engravings. The logotype was composed with serial character (PP Editorial new/Pangram Pangram), in a character that evokes the typographies of the 90s and which echoes the date of creation of the association.
Employer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj
prejsť na článokV dnešnom konkurenčnom prostredí zohráva branding kľúčovú úlohu. Jedná sa o vytváranie silnej firemnej identity. Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh loga, ktoré vás bude dlhodo
prejsť na článokGrafické práce, branding vozidiel (dodávka, osobné auto), potlač textilu, tlač bannerov, tlač roll-up, branding solárnych panelov, tlač katalógov, výroba štítkov.
prejsť na článokEšte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared
prejsť na článokPolep celej firemnej flotily, branding prevádzky, tlačoviny, vizitky, foldre, reklamné predmety, id karty.
prejsť na článok