Umelá inteligencia zažíva v poslednej dobe veľký boom a v tejto súvislosti sa často skloňuje ChatGPT. Tento nástroj získal za krátky čas veľké množstvo používateľov, pre ktorých je veľkým prínosom. V článku sa dozviete, ako viete ChatGPT využiť v online marketingu či už ako majiteľ malej firmy, alebo profesionálny marketér. ChatGPTje bezplatný informačný zdroj (s encyklopedickými znalosťami, ako je Google alebo Wikipédia) vo forme chatbota s umelou inteligenciou< (AI). Informácie z Chatu GPT teda získavate prostredníctvom dialógu, zadaním otázky alebo výroku. Treba však brať na vedomie, že ChatGPT poskytuje informácie získané len do septembra 2021 a v prípade nejakých exaktných údajov, prípadne oblastí, ktoré sa rýchlo menia, nemusia byť údaje vôbec aktuálne. Na čo všetko môžete využiť ChatGPT v online marketingu. Chat GPT< viete veľmi šikovne využiť predovšetkým pri generovaní textov<, ako napríklad nadpisy pre blogové články< alebo rovno celé odseky, popisy k príspevkom či reklamám na sociálnych sieťach< alebo nadpisy a opisy v Google Ads<. Ak niečomu nerozumiete, viete sa ho spýtať a veľmi jednoducho vám dokáže vysvetliť prakticky čokoľvek. Je dôležité podotknúť, že ChatGPT< by vám mal slúžiť ako pomocník pre inšpiráciu a nasmerovanie, nemal by za vás robiť celú robotu, pretože práve vy by ste mali prinášať pridanú hodnotu do svojej práce. <Návrh textov v blogových článkoch ChatGPT< zvládol napísať úvod k článku< s konkrétnou témou. Je vidieť, že úvod<, ktorý ChatGPT< napísal, má hlavu aj pätu a dáva zmysel. Len veľmi ťažko by sme vedeli rozoznať, že to nepísal skutočný človek. ChatGPT dokáže šikovne napísať úvod do článku. reklám na Facebooku a Instagrame< vie ChatGPT< taktiež zefektívniť našu prácu. Reklamný texzákladom pri tvorbe reklám< a nemusíme tak vymýšlať texty úplne od nuly. Reklamné texty od Chatu GPT pre Facebook a Instagram. nadpisov pre reklamu vo vyhľadávaní v Google Ads< platí to isté ako pri reklmaných textoch na Facebooku a Instagrame. ChatGPT< nám dokáže navrhnúť základ textov pre tento typ reklamy, ale určite ich nebudeme chcieť použiť v pôvodnej forme a upravíme si ich podľa svojej vlastnej predstavy. ChatGPT navrhuje aj nadpisy pre reklamu v Google Ads. ChatGPT< nám pomohol navrhnúť aj popis produktu v e-shope<. Text je veľmi komplexný, má niekoľko odstavcov a dáva zmysel. S pár drobnými úpravami by sme ho pokojne mohli použiť. Je však dôležité opraviť technické špecifikácie. Napríklad, ak nemáme dostupné niektoré farby produktu, je potrebné tento detail v texte upraviť. Ako ChatGPT navrhne popis k produktu bavlnené tričko pre e-shop. <Šablóny e-mailov v e-mail marketingu <Ďalšou oblasťou, kde vieme využiť ChatGPT< je e-mail marketing<. Máme takmer neobmedzené možnosti, ako si vieme pomôcť pri navrhovaní rôznych typov e-mailových šablón<. Takto ChatGPT< reagoval po zadaní nasledujúcej požiadavky: ,,Napíš email, ktorý príde zákazníkom po uskutočnení nákupu na stránke.” <Odpoveď: <Dobrý deň, <Rád by som Vám potvrdil, že Vaša objednávka číslo [číslo objednávky] bola prijatá a spracovanie sa začalo. Momentálne pracujeme na balení a pripravení Vašej zásielky s najväčšou starostlivosťou, aby sme Vám mohli čo najskôr doručiť objednané produkty. <Položka 1: [názov produktu 1] <Položka 2: [názov produktu 2] <atď. <Celková suma objednávky: [celková suma objednávky] <Ďalšie kroky: <Doručenie: Vaša zásielka bude odoslaná v čo najkratšom čase. Očakávajte ďalšie upozornenia a informácie o jej stave a sledovaní. <Zákaznícka podpora: Ak budete mať akékoľvek otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Naša zákaznícka podpora je pripravená Vám pomôcť s akýmkoľvek problémom alebo nejasnosťou. <[Vaše meno] <[Vaša spoločnosť] <[Kontaktné údaje] <Vidíme, že e-mail je veľmi komplexný a obsahuje všetky potrebné informácie<. Určite by sme takúto šablónu vedeli využiť aj v našom e-shope prípadne si vygenerovať celú sekvenciu mailov, keď niekto napríklad opustí košík alebo stránku pri platení. ChatGPT< môžete taktiež efektívne využiť pri tvorbe textov< na vašu webovú stránku< a zamerať sa pritom na SEO optimalizáciu,< ktorá je dôležitá pre vašu webovú stránku v organickom vyhľadávaní. Takto napríklad dokázal ChatGPT navrhnúť sekciu ,,O nás” pre domácu pekáreň. Vidíme, že ChatGPT používal veľa kľúčových slov, ktoré sa týkajú pekárne. Napríklad pekár, pečenie a pečivo. ChatGPT navrhuje texty pre webovú stárnku so zameraním na SEO optimalizáciu. veľmi štruktúrovane písať a text má hlavu aj pätu<. Určite nie je perfektný, ale môže poslúžiť minimálne na inšpiráciu, prípadne ako základ takéhoto druhu textu, ktorý si viete dodatočne upraviť sami. < pečivo, jednotlivé kľúčové slová<. Určite je aj v tomto prípade opäť priestor na zlepšenie, ale ako základ nám tento text od ChatGPT môže poslúžiť veľmi dobre. ChatGPT navrhuje meta popisy pre konkrétnu podstránku. ChatGPT< nie je človek, nerozmýšľa, má len prístup k veľkému množstvu informácií. Napriek tomu, že ide o pokročilú technológiu, je v počiatočnom štádiu a ako každý počítač, nástroj s umelou inteligenciou alebo technológia strojového učenia, neprichádza so 100 % zárukou správnosti informácií<. nemá úplný kontext <vášho života, podnikania alebo zdravia, ktorý by potreboval na to, aby dokázal poskytnúť 100 %-ne spoľahlivé a plne relevantné odpovede. Na obrázku môžete vidieť niektoré obmedzenia<, ktoré o sebe tvrdí sám ChatGPT. Takéto sú obmedzenia a limitácie ChatGPT. <Využitie Chatu GPT v online marketingu predstavuje revolučný krok v komunikácii so zákazníkmi a zlepšení používateľského zážitku<. Predstavuje taktiež veľký prínos pre majiteľov firiem, ktorí nemajú znalosti v oblasti content marketingu a copywritingu a chcú si tieto veci riešiť sami. ChatGPT im v tomto prípade vie efektívne zastúpiť marketingového poradcu, ktorý pre potreby malej spoločnosti určite postačí. prináša zvýšenú dostupnosť, personalizáciu a efektivitu komunikácie< so zákazníkmi, čím zlepšuje celkový zákaznícky zážitok a prispieva k úspechu firiem v online prostredí. hlavne pre inšpiráciu alebo vás nasmerovať< pri vašej práci. S rýchlym rozvojom a neustálym zdokonaľovaním technológií je fascinujúce sledovať, ako sa bude oblasť online marketingu ďalej rozvíjať a transformovať.
TikTok exploduje. Do dnešného dátumu má viac ako 1 miliardu stiahnutí. To ho radí medzi jednu z najsťahovanejších aplikácií na svete. Mesačne TikTok používa viac ako 500 miliónov ľudí. A kde smeruje pozornosť ľudí, tam logicky smeruje aj marketing. Uvedom
prejsť na článokV marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým
prejsť na článokMarketingové služby sú našou hlavnou činnosťou. V súčasnosti už podnikatelia (našťastie) vedia, čo je to marketing, avšak mnohí z nich ho ešte nepovažujú za dôležitý. Samozrejme, najdôležitejšia je samozrejme podnikateľská činnosť, ktorú vykonávajú, ale b
prejsť na článokInstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov
prejsť na článokDronové videá v marketingu Blog napísaný umelou inteligenciou. V našom inom blogu sme p
prejsť na článok