Ďalší hybridný model: Subaru Impreza e-BOXER

• Tretí hybridný model v Európe, poháňaný na mieru postavenou pohonnou jednotkou s protibežnými horizontálne umiestnenými piestami, ktorá kombinuje pomocný elektromotor s technológiou BOXER a symetrickým pohonom všetkých kolies • Dostupný s jazdným režimom Subaru Intelligent (SI) • Novo vybavený systémom automatického brzdenia pri cúvaní a systémom monitorovania priestoru pred vozidlom • Asistenčná technológia vodiča EyeSight v štandardnej výbave • Postavené na globálnej platforme Subaru (SGP) • Prepracovaný predný nárazník a svetlomety zvýrazňujú koncepciu „športových vlastností a dynamiky“ Prvý model Impreza bol uvedený na trh v roku 1992 s cieľom priniesť za každých okolností bezpečný, zábavný a jedinečný zážitok z jazdy pre všetkých cestujúcich. V priebehu rokov sláva stúpala a Impreza sa stala pre Subaru kultovým modelom a najpopulárnejším vozidlom z modelovej ponuky. Odvtedy sa na celom svete predalo približne 2,9 milióna kusov, z toho v Európe 260 000 kusov. Impreza zostáva skutočným priekopníkom a prináša jasne odlišný pocit bezpečných, zábavných a odolných vozidiel Subaru. Model piatej generácie pripomína legendárne dedičstvo Subaru Impreza v podobe úplne nového vozidla. Nová iterácia,prvý model Impreza e-BOXER, si kladie za cieľ ponúknuť bezpečnosť na svetovej úrovni a súčasne pokoj mysle a pocit istoty pri ovládaní športového vozidla prinášajúceho radosť z jazdy, charakteristickú pre model Impreza. Hlavné vlastnosti modelu Subaru Impreza e-BOXER (európske špecifikácie) ˃˃ Zdokonalené jazdné vlastnosti a efektivita vďaka pohonu e-BOXER ˃˃ Lineárne a dynamické zrýchlenie ˃˃ Dodatočný výkon a mimoriadne pohotová regulácia krútiaceho momentu ˃˃ Hladká jazda a pocit prirodzeného brzdenia ˃˃ Úspora paliva Využíva novú generáciu pohonného systému, ktorý kombinuje elektromotor s dvoma základnými technológiami Subaru: motorom BOXER a symetrickým pohonom AWD. • Nový model si zachováva charakteristickú kombináciu systému S-AWD s novo zavedenou pohonnou jednotkou e-BOXER. Súčasťou je 2,0-litrový štvorvalcový motor s protibežnými piestami a priamym vstrekovaním, ktorý obsahuje 80 % nových komponentov, spárovaný s elektromotorom spolu s vyladenou prevodovkou Lineartronic. Výsledkom je plynulejšie, o 30 % lineárnejšie a dynamickejšie zrýchlenie a citeľný krútiaci moment. • Systém Subaru e-BOXER upravuje pomer rozdelenia výkonu medzi špecializovaným 2,0-litrovým motorom s priamym vstrekovaním (DI) a elektromotorom podľa jazdných podmienok, pričom prepína medzi 3 jazdnými režimami: jazda so spaľovacím motorom, jazda v režime EV a jazda s asistenciou elektromotora. • Pri rozbiehaní zo zastavenia alebo pri nízkych rýchlostiach poháňa vozidlo samotný elektromotor, takže jazda je tichá a bez emisií. V závislosti od stavu vozidla a nabitia akumulátora dokáže vozidlo jazdiť na čisto elektrický pohon až do vzdialenosti približne 1,6 km a dosiahnuť rýchlosť až 40 km/h. V rozsahu stredných rýchlostí sa využíva kombinácia výkonu motora aj elektromotora, čím sa dosahuje dynamické, lineárne a úsporné zrýchlenie. Pri vysokých rýchlostiach poháňa vozidlo 2,0-litrový motor BOXER DI, pričom sa súčasne nabíja akumulátor. • Systém e-BOXER ponúka nižšiu spotrebu paliva v mestskej premávke s častým zastavovaním. V porovnaní s predchádzajúcim 2,0-litrovým zážihovým motorom je možné v závislosti od jazdného štýlu vodiča jazdiť so spotrebou paliva nižšou až o 10 %. • Systém e-BOXER eliminuje neprirodzený pocit pri brzdení, ktorým sa bežne vyznačujú vozidlá s funkciou asistencie elektromotora a elektrické vozidlá, aby si vodič pri brzdení vychutnal prirodzené brzdenie. Brzdy sa ovládajú ľahko, na pedál reagujú rýchlo a lineárne, takže vodič sa cíti bezpečne. To je užitočné najmä v mestskej premávke s častým zastavovaním, kde systém zaisťuje príjemný zážitok z jazdy bez stresu. • Pomocný elektromotor a akumulátor sú usporiadané pozdĺžne. Ťažký elektromotor je umiestnený v blízkosti ťažiska vozidla, zatiaľ čo akumulátor a ďalšie komponenty sú usporiadané nad zadnou nápravou, čím sa ešte viac znižuje ťažisko a dosahuje sa vyváženejšie rozloženie hmotnosti medzi prednou a zadnou časťou vozidla. • Súčasťou štandardnej výbavy je voliteľný systém SI-DRIVE – systém riadenia výkonu pohonnej jednotky, ktorý umožňuje vodičovi prispôsobiť si vlastnosti škrtiacej klapky vozidla a vyberať si medzi „inteligentným“ a „športovým“ režimom, aby bola jazda flexibilnejšia, pohodlnejšia a príjemnejšia. Vôbec prvý model Impreza e-BOXER aktivuje v režime S (športový režim) výkon pomocného elektromotora, aby sa ešte viac vylepšila odozva. Kombinácia systému SI-DRIVE a hybridného systému prináša novú úroveň dynamickej jazdy. Hybridný model má v režime S ešte lepšiu odozvu pri zrýchľovaní než modely so zážihovým motorom. Vodič si môže zvoliť režim I (inteligentný režim) a užiť si jazdu s hladkým priebehom výstupného výkonu, kedy sa znižuje spotreba paliva, prípadne sa môže rozhodnúť pre režim S (športový režim) a užiť si väčšiu zábavu a viac potešenia z jazdy. Špička v oblasti bezpečnosti vo svojej triede ˃˃ Celková bezpečnosť ˃˃ Vylepšená ochrana pri nehode ˃˃ Pokročilé bezpečnostné technológie Model Impreza e-BOXER je bezpečnejší ako kedykoľvek predtým, za čo vďačí novým pokročilým bezpečnostným technológiám, ktorými je vybavený. V štandardnej výbave je asistenčná technológia vodiča EyeSight. Do rozšíreného balíka bezpečnostných systémov pribudol systém detekcie vozidiel jazdiacich vzadu (SRVD), systém automatického brzdenia pri cúvaní a systém monitorovania priestoru pred vozidlom. • Model Impreza e-BOXER bol vyvinutý tak, aby poskytoval ideálnu úroveň celkovej viditeľnosti. Mŕtve uhly sú minimálne vďaka tvaru stĺpikov, optimálnemu usporiadaniu a zavedeniu štvrtinových okien. Vďaka minimalizovaniu mŕtvych uhlov tak ponúka vozidlo optimálny výhľad spoza volantu. • Vynikajúca viditeľnosť s tenkými stĺpikmi, veľkými oknami a umiestnením vonkajších spätných zrkadiel tak, aby sa minimalizovali mŕtve uhly. • Vozidlo ponúka vynikajúcu ochranu pri nehode a o 40 % vyššiu účinnosť absorpcie energie a prenosu síl pri náraze. Mimoriadne pevný rám karosérie postavenej na globálnej platforme Subaru spolu so zosilneným rámom akumulátora chránia vysokonapäťové elektrické komponenty, ako sú akumulátor, menič DC-DC a invertor. • Súčasťou štandardnej výbavy je systém EyeSight, inovatívna a mimoriadne uznávaná asistenčná technológia vodiča od spoločnosti Subaru. Funguje ako mimoriadne spoľahlivý systém preventívnej bezpečnosti a znižuje nároky kladené na vodiča. Využíva pri tom napríklad protikolízny brzdový systém, adaptívny tempomat, asistenta udržiavania vozidla v jazdnom pruhu a ďalšie. • Vo výbave je systém detekcie vozidiel vzadu (SRVD), ktorý zaznamenáva vozidlá prichádzajúce zozadu. Systém SRVD ponúka tri hlavné funkcie na zlepšenie viditeľnosti a na minimalizáciu bežných príčin nehôd: systém monitorovania mŕtveho uhla, asistenta pri zmene jazdného pruhu a systém upozornenia na križujúce vozidlá. • Novinkou pre model Impreza e-BOXER je voliteľný systém upozornenia na prítomnosť cestujúcich na zadných sedadlách, ktorý je navrhnutý tak, aby vodič nezabudol na dieťa a/alebo domáce zviera. Upozorní vodiča, aby pred opustením vozidla skontroloval zadné sedadlo. • Model Impreza e-BOXER prináša systém automatického brzdenia pri cúvaní, ktorý pomáha zabrániť nehodám pri cúvaní alebo obmedziť poškodenie spôsobené nárazom v prípade nehody. Snímače namontované v zadnom nárazníku zaznamenávajú prekážky pri cúvaní. Systém upozorní vodiča na akékoľvek zistené prekážky pomocou výstražného zvukového signálu a hlásení na displeji, aby mohol skontrolovať priestor za vozidlom. Ak existuje vysoká pravdepodobnosť nehody, systém automaticky použije brzdy, aby sa zabránilo nehode, prípadne aby sa znížila jej závažnosť. • Model Impreza e-BOXER prináša novinku – systém monitorovania priestoru pred vozidlom. V dolnej časti prednej mriežky chladiča je namontovaná kamera, aby vodič mohol sledovať približujúce sa vozidlá alebo chodcov na križovatkách s nedostatočnou viditeľnosťou, a predchádzať tak čelným zrážkam a iným nehodám. • V štandardnej výbave modelu Impreza e-BOXER je sedem airbagov vrátane čelných airbagov vodiča a spolujazdca, stropných airbagov, bočných airbagov chrániacich panvu a trup a kolenného airbagu pre vodiča. Zdokonalený pocit z dynamickej jazdy ˃˃ Stabilita pri jazde v priamom smere a ovládateľné jazdné vlastnosti ˃˃ Potlačenie hluku a vibrácií ˃˃ Jazdný komfort Kompaktný hatchback s pohonom všetkých kolies, navrhnutý tak, aby zvládol jazdu v najnepriaznivejších poveternostných podmienkach a na najhorších cestách, prichádza s prísľubom značky Subaru, ktorým je radosť z jazdy, celková bezpečnosť a nadpriemerná životnosť. Vďaka systému pohonu všetkých kolies má vozidlo o 1 mm nižšie ťažisko a prináša nové dynamické vlastnosti, čoho výsledkom sú vynikajúce jazdné vlastnosti a stabilita, lepšia schopnosť vyhnúť sa nebezpečenstvu, vylepšené zavesenie kolies, citlivejšie riadenie, výnimočne nízke vibrácie a skvelý jazdný komfort. • Súčasťou štandardnej výbavy je permanentný symetrický pohon všetkých kolies, ktorý je charakteristickým znakom vozidiel Subaru a prináša spoľahlivosť a výkon za každého počasia. Štandardný systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu zasa zaisťuje lepšie jazdné vlastnosti a správanie v zákrutách. • Platforma SGP prináša výrazné zvýšenie tuhosti karosérie a podvozka (tuhosť pri ohybe prednej bočnej časti sa zvýšila o 90 %, torzná tuhosť o 70 %, tuhosť zavesenia predných kolies o 70 % a tuhosť zadného pomocného rámu o 100 %). • Významné vylepšenia zavesenia kolies a iných pridružených systémov, odstránenie vibrácií zo systému riadenia, podlahy a sedadiel. • Vozidlo ponúka výnimočne dynamické a stabilné ovládanie, takže jazdí presne podľa pokynov vodiča a vyžaduje menej korekcií volantom, čo znižuje únavu na dlhých trasách. • Nový model sa predstavil so športovejším dizajnom podľa koncepcie „športových vlastností a dynamiky“, pričom si zachováva silnú rodinnú príslušnosť k zvyšku portfólia vozidiel. V exteriéri vidno prepracovaný dizajn predného nárazníka a mriežky chladiča, čo vytvára elegantný športový vzhľad. Z dizajnu prednej časti vyžaduje pocit väčšej vyzretosti. Vyznačuje sa ostrou aerodynamickou líniou, ktorá sa tiahne od prednej mriežky k svetlometom a jednoduchému, veľkému nárazníku, ktorý má zdôrazniť široký a nízky postoj vozidla. • LED svetlomety využívajú LED obrysové svetlá s povrchovým vyžarovaním, ktoré zdôrazňujú spoločný dizajnový prvok vozidiel SUBARU v tvare písmena C a zvýrazňujú široký a nízky vzhľad vozidla. • Dizajn zadných kombinovaných svetiel bol prepracovaný. Zadné kombinované svetlá a koncové svetlá majú teraz čiernu povrchovú úpravu, aby sa zdôraznil charakteristický tvar písmena C. Rovnako ako v prednej časti, aj zadná časť vozidla zdôrazňuje široký a nízky vzhľad vozidla. • 17- a 18-palcové zliatinové disky kolies s novým dizajnom podčiarkujú charakter modelu a dodávajú mu kultivovanejší a sofistikovanejší športový vzhľad.

prejsť na článok

POČÍTAJTE SO ZĽAVAMI

až do výšky 1500 € Je tu výnimočná SUBARU PONUKA, ktorá platí od 14. 10. do 31. 12. 2020, resp. do vypredania zásob! Obľúbené modely SUBARU XV a IMPREZA môžete teraz získať so zľavou až do výšky 1 500 €! Využite našu jedinečnú akciu a vyberte si klasic

prejsť na článok

NA NOVÉ SUBARU - ZĽAVY AŽ 4 200 €!

Neváhajte a vyberte si teraz naše modely s výnimočným cenovým zvýhodnením! Na skladové zásoby sme pripravili limitovanú akciovú ponuku. Platí na všetky modely SUBARU, ale LEN DO VYPREDANIA SKLADU. Pozrite si aktuálne zľavy na konkrétne modely. PONUKA ZVÝ

prejsť na článok

Subaru potvrdzuje plne elektifikované vozidlo v Európe

SUBARU EUROPE – dcérska spoločnosť SUBARU CORPORATION v Európe potvrdila, že značka SUBARU sa pripravuje na uvedenie plne elektrického vozidla. Podľa avizovaných informácií z prvej polovice roka 2020, bude nový plne elektrický model SUV strednej triedy po

prejsť na článok

Subaru Impreza Autom roka v Japonsku

Nová generácia Subaru Impreza získala titul Auto roka 2016-2017 v Japonsku. Vďaka silnému finišu s výrazným náskokom zvíťazila pred Toyotou Prius. Subaru získalo toto prestížne ocenenie po druhý raz, prvýkrát značka bodovala s modelom Legacy v roku 2003.

prejsť na článok

Nový model Subaru Forester e-BOXER Ocenený Euro NCAP ako najlepšie auto triedy za rok 2019

• Organizácia Euro NCAP*1 vyhlásila model Subaru Forester e-BOXER za najlepšie auto triedy malých terénnych vozidiel/MPV. • Ide už o druhý titul „Najlepšie auto triedy“, ktorý značka Subaru od organizácie Euro NCAP získala. • Nový Forester e-BOXER dosiaho

prejsť na článok