Defender OCTA dosť bolo octa, skúste octovať s týmto!

Značka Land Rover si pre fanúšikov jazdy v teréne pripravila špecialitku. Nazvali ho Defender OCTA a určili mu jasné poslanie: byť najsilnejší, najrýchlejší, najtvrdší. Názov sme rozoberali tu. Platí, že je inšpirovaný tvrdosťou a zároveň estetikou a prepracovanosťou diamantu ukazuje, že meno Defender stále patrí do terénu. Defender OCTA získal prepracovanú kabínu s novými farbami, no najmä so športovými sedačkami s trošku retro dizajnom. Bočné vedenie majú zvýraznené i sedačky vzadu. A to posádke fakt treba. Vpred tohto 2,5 tony hmotného obra ženie 4,4 litrový osemvalec. V horúcom Véčku nájdete dve twin-scroll turbodúchadlá a v papieroch výkon 457 kW. Trocha práce s kalkulačkou a hneď viem, že tam je 635 koní. Pohľad do papierov ďalej ukazuje maximálny krútiaci moment 750 Nm. Ak to chcete naozaj osoliť, dajte si Kontrolu obeda, s ňou to pôjde až na 800 Nm. Hneď si ten obed môžete detailne prekontrolovať Defender OCTA Octovanie bokom, tu sa jazdí bokom. V piesku. Vo vode. Na okruhu. Zrýchlenie na pevnom podklade je totiž 3,8 sekundy na šesťdesiatku v míľach. U nás v Nitrianskom kniežatstve a okolí nameriate 4,0 sekundy pri zrýchlení z 0 na 100 km/h. Vmax konštruktéri obmedzili na 250 km/h. Vybrať si môžete z 22-palcových alebo 18-palcových diskov. V jednom prípade je to obutie skôr cestné, v druhom terénne s celkovým rozmerom kolesa 33 palcov. Prechodový uhol je 29°, nájazdový cez 40° a výjazdový dokonca cez 42°. K tomu ten spomínaný 6D podvozok. Podvozok so systémom Terrain Response 2 a s redukciou a čo ja viem čím ešte má mať schopnosť žehliť úplne všetko aj v drsnom teréne pri drsnom zaobchádzaní. A brodivosť vďaka nárastu svetlosti a ďalším zmenám konštruktéri vytlačili na rovných 1000 mm. Svetlosť uvádzajú na úrovni 323 mm. Skrátka terénne zviera, s chuťou bojovať a driftovať aj na pevných povrchoch, či okruhoch. Všetko v jednom, ak chcete. Všetko v jednom v Edícii Jeden za vyše 200 litrov, alebo neskôr už od 182-tisíc eur slovenských. Drahý špás ale skvelý. A má aj sekaný karbón v tej prvotnej edícii vnútri i vonku. Prečo si pri sekanom karbóne predstavím platobnú kartu, biely prášok a sekanie prášku na menšie lajny? Ale možno aj to k tomu autu patrí a keby nie, sľubujem, dám sa vyšetriť The post Defender OCTA dosť bolo octa, skúste octovať s týmto! appeared first on automotoblog.sk.

prejsť na článok

Axa Defender

Zámok Axa Defender je kvalitný zámok na rám, ktorý nielen blokuje koleso, ale umožňuje aj uzamknutie bicykla o pevný objekt. Zámok sa pripevňuje k rámu bicykla buď priamo, alebo pomocou špeciálnej montážnej súpravy.

prejsť na článok

Axa RLC Plus 140 cm

Zástrčna reťaz Axa RLC Plus je určená na použitie v kombinácii so zámkami Axa Fusion, Defender, Solid Plus a Victory.

prejsť na článok

Reťaz Edge 140 cm

Zástrčna reťaz Edge je určená na použitie v kombinácii so zámkom Axa Defender. Špecifikácia výrobku: Dĺžka: 140 cm Hmotnosť: 900 gramov

prejsť na článok

Ako si cez Vianoce oddýchnuť (aj keď ste freelancer)

Nie pre každého sú vianočné sviatky vždy len čarovné a krásne. A zvlášť, keď ste freelancer. Veľa z nás si na Nový rok odfúkne a mnohí sme radi, že to máme za sebou. Skúste sa ale tento rok riadiť týmto návodom a možno budete sviatky prežívať aspoň o nieč

prejsť na článok

Bolia vás bedrové kĺby? Skúste tieto cviky!

Bolesti bedrového kĺbu môžu mať viacero príčin. Najčastejšie zvyknú bolieť v tehotenstve, v dôsledku poranenia alebo kvôli dlhému sedeniu. Aby ste si uľavili od tejto bolesti, nemusíte hneď vybrakovať lekáreň. Stačí pár cvikov na boky! Nezabúdajte na stre

prejsť na článok