Funkcia vyhľadávania na e-shopoch je často podceňovaným bodom v celkovom užívateľskom zážitku. Či už sa potenciálni zákazníci snažia nájsť článok na blogu na konkrétnu tému alebo prechádza e-shopom a hľadajú produkty, môže byť prítomnosť vyhľadávača na webe prínosná. Zoznámte sa s vyhľadávačom Elasticsearch a zistite, prečo by ste ho mali implementovať aj na svoje stránky.
Headless e-commerce je v súčasnosti jedným z najdiskutovanejších konceptov. Stal sa silným nástrojom značiek a agentúr v oblasti e-commerce vzhľadom k neustálemu nárastu zmien v očakávaniach spotrebiteľov alebo konkurenčného prostredia. Pre hráčov v oblas
prejsť na článokJednou z hlavných predností Elasticsearch je schopnosť rýchleho vyhľadávania v obrovskom objeme dát, čo zákazníkom umožňuje nájsť požadované produkty v priebehu okamihu.
prejsť na článokHeadless e-shop je moderný prístup k vývoju, kde je front-end (užívateľské rozhranie) oddelený od back-end (serverová časť a databáza). Toto riešenie umožňuje nezávislý vývoj a správu týchto dvoch častí, čo prináša väčšiu flexibilitu a efektivitu pri impl
prejsť na článokV obchodoch na pultoch už slovenské bravčové mäso takmer nenájdete. Väčšina produktov z bravčového mäsa, aj samotné mäso v obchodoch, nepochádza zo Slovenska, ale zo zahraničia.
prejsť na článokVyhodnotili sme anketu o spokojnosti zákazníkov s našimi produktmi a službami za rok 2020. Celkom sme dostali 107 odpovedí s hodnotením a od niektorých z vás aj nové podnetné návrhy. Podľa vašich odpovedí považujete naše produkty a služby zákazníkom za ve
prejsť na článok