Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitosti, presnosti cielenia a rozsiahlemu dosahu poskytuje firmám jedinečnú príležitosť na získanie nových zákazníkov. V tomto článku analyzujeme niekoľko výhod využívania Facebook reklám pre podnikanie a preskúmame rôzne druhy reklám, ktoré sú na tejto platforme dostupné. 1. PREČO ZVOLIŤ FACEBOOK REKLAMU? Spomedzi sociálnych médií je [] Článok Facebook reklama zo stránky UPVISION.
Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.
prejsť na článokTiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap
prejsť na článokhttps://www.facebook.com/groups/482089855201412/ https://www.facebook.com/groups/praca.cesko/ https://www.facebook.com/groups/427060014077709/ https://www.facebook.com/groups/bazarovka/ https://www.facebook.com/groups/zambrig/ https://www.facebook.com
V súčasnom digitálnom veku, kde je reklama všade prítomná, si firmy a marketéri neustále lámu hlavu nad tým, ako zaujať pozornosť svojich cieľových skupín. Jedným zo sľubných prístupov je natívna reklama, ktorá sa snaží skĺbiť umelú propagáciu s prirodzen
prejsť na článokSociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie
prejsť na článok