Google Nákupy (Google Shopping) Cena za nastavenie

Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping). Aké sú výhody Google Nákupov? Potencionálny zákazník okamžite vidí produkt ktorý vyhľadáva v obrázkovej podobe spolu s cenou Platíte len vtedy ak užívateľ klikne na váš produkt a je presmerovaný priamo na e-shop s tým istým produktom Reklamná kampaň sa zobrazuje nad alebo vedľa textových výsledkov vyhľadávania Inteligentná forma Google Nákupov v sebe zahŕňa aj dynamický remarketing v Obsahovej sieti Google, na YouTube a v Gmaile Ukážka Google Shoppingu vo vyhľadávaní: Ako sme zvýšili počet konverzií o 174% vďaka kampani Google Nákupy S klientom ktorý vlastní e-shop s rozličným tovarom a obsahuje viac ako 28 000 produktov sme začali spoluprácu v Septembri 2020. Google Nákupy boli aktivované 18.10.2020. Graf z účtu Google Analytics znázorňuje vývoj počtu transakcií od Augusta do Decembra 2020 Oranžová krivka znázorňuje vývoj transakcií na základe Google Nákupov. V priebehu 3 mesiacov sme zvýšili celkový počet transakcií o 174% s návratnosťou investície (ROAS) dlhodobo na úrovni 1065%. Chcete dosiahnuť rovnaký rast? Ak vás naša práca oslovila neváhajte nás kontaktovať. Radi s vami zorganizujeme konzultáciu a preberieme možnosti zlepšenia výkonnosti aj vášho marketingu. Pomôžeme vám s nastavením Google reklamy Mám záujem o konzultáciu zadarmo Chcem nezáväznú ponuku Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov. Koľko stoja Google Nákupy ? Priemerná cena za kliknutie pri Google Shoppingu je 0,14€. To znamená že za privedenie jedného potencionálneho zákazníka na váš e-shop zaplatíte 0,14€. Za zobrazenie reklamy neplatíte. Cenník za nastavenie Google Nákupov u nás Cena za nastavenie reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping) a mesačnú optimalizáciu je od 250€. Je to cena za našu prácu a nie je v nej zahrnutý rozpočet, ktorý chcete do reklám investovať. Rozpočet je potrebné stanoviť racionálne na základe dát a vždy počítať s tým, že ide o investíciu s návratnosťou. S nastavením správneho rozpočtu vám radi pomôžeme. S klientmi spolupracujeme v mesačných cykloch. To znamená, že nie ste viazaný žiadnou dlhodobou zmluvou a platíte vždy len za prácu v danom mesiaci. Po spustení reklamných kampaní prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície. The post Google Nákupy (Google Shopping) Cena za nastavenie appeared first on Ubunlo.

prejsť na článok

Získajte s nami Google Ads promo kód 350€

Google v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok

Google a responzívny web

Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody? Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach. To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú op

prejsť na článok