Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dostatočne ostražití. Google Ads pri vytváraní nových kampaní vo vyhľadávaní nastavil voľnú zhodu ako predvolené nastavenie, čím sa odchýlil od predchádzajúceho predvoleného nastavenia voľnej zhody. Prečo na tom záleží. Táto zmena by mohla výrazne ovplyvniť výkonnosť kampane a výdavky na rozpočet, ak inzerenti nebudú ostražití. Kľúčové detaily: Voľná zhoda je teraz predvolene povolená pre nové kampane vo vyhľadávaní Môže viesť k zvýšeniu nákladov, ak nie sú správne nastavené vylučujúce kľúčové slová Medzi riadkami. Tento krok je v súlade s úsilím spoločnosti Google o automatizovanejšiu správu kampaní založenú na umelej inteligencii, čo môže zjednodušiť nastavenie kampaní pre začínajúcich inzerentov. Áno, ale. Skúsení inzerenti možno budú musieť byť pri nastavovaní nových kampaní opatrnejší, aby sa vyhli neúmyselnému širokému zacieleniu. Keďže voľná zhoda je najneefektívnejšia z typov zhody, pridáva to len ďalšiu vrstvu kontroly, ktorú budú musieť inzerenti pri nastavovaní svojich kampaní zohľadniť. The post Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads appeared first on BPCompany.
V agentúre ContentPress chceme našim klientom priniesť ďalšiu žiadanú službu výrobu reklamného textilu. Prevažne sa naši klienti malé a stredné prevádzky, živnostníci a začínajúci podnikatelia zaujímajú o výrobu reklamných tričiek a reklamného textilu v
prejsť na článokObjavte, ako sme úspešne čelili výzvam pri tvorbe dvoch naliehavých reklamných inzerátov pre BIORST a ENSECO, ktoré sme dokončili v rekordnom čase. Naše najnovšie prípadové štúdie odhaľujú, ako sme kombinovali kreativitu, efektivitu a rýchlosť, aby sme sp
prejsť na článokGoogle v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet
prejsť na článokAverage Frequency alebo aj priemerná frekvencia je ukazovateľ, ktorý meria, koľkokrát bola v priemere cieľová skupina vystavená reklame počas určitého časového obdobia. Je to dôležitý parameter v reklamných kampaniach, ktorý pomáha určiť, ako často vidia
prejsť na článokAko sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku
prejsť na článok