S viac ako 31,25 miliónmi príspevkov na Facebook za minútu, 6000 tweetov za sekundu a 95 miliónov príspevkov Instagramu každý deň, je naozaj chvályhodné, ako môžu špičkoví vplyvní používatelia sociálnych médií pracovať cestou analýzy veľkých dát a prezentovať relevantný a aktuálny obsah príslušným odvetviam. Tu sú spôsoby, ako špičkoví vplyvní používatelia implementujú AI a strojové učenie na rast svojich sledovateľov: 1. Sociálne počúvanie a monitorovanie Nástroje sociálneho počúvania a monitorovania sú jedny z najrozšírenejších v marketingu sociálnych médií . Sociálne počúvanie sa líši od spoločenského monitorovania, v tomto monitorovaní sa iba pozerá na to, čo ľudia hovoria o vašej značke, zatiaľ čo sociálne počúvanie sleduje konverzácie okolo konkrétnych fráz, slov alebo značiek a využíva tieto údaje na nájdenie príležitostí alebo vytvorenie špecializovaného obsahu pre konkrétne publikum. Tieto možnosti sú silnými spôsobmi interakcie s divákmi v reálnom čase a môžu vám pomôcť prispôsobiť váš hlas tak, aby ste sa s nimi lepšie spojili. Niektoré príklady nástrojov sociálneho monitorovania sú Sprout a Mention . Sledujú a nahlasujú tieto prehľady a upozorňujú vás, keď sa deje relevantná konverzácia. 2. Analýza konkurenta Influenceri sociálnych médií využívajú schopnosť AI zoškrabať a analyzovať masívne súbory údajov na sledovanie a analýzu ich konkurentov. Ako? S AI , môžete efektívne spustiť všetky rovnaké analýzy, ktoré vykonávate na svojich stránkach o konkurentoch rovnako. To vám dáva predstavu o tom, čo funguje, a umožňuje integrovať najlepšie stratégie a techniky do marketingovej stratégie sociálnych médií. Dostupné nástroje implementujú spoločenské počúvanie a analýzu sentimentu a analyzujú obsah, aby dešifrovali vlastnosti, ktoré ovplyvňujú výkon, ako sú kľúčové slová, farba, vizuálne objekty a typ obsahu. Príklady platforiem, ktoré to všetko robia, sú Cortex , Crimson Hexagon a Simply Measured. 3. Optimalizácia obsahu Ďalším krokom po pochopení vašich divákov, krajiny vášho odvetvia a silných a slabých stránok vášho konkurenta je plánovanie a rozvoj relevantného a bystrého obsahu. Softvéry AI boli navrhnuté tak, aby vám pomohli získať správnu kombináciu textu, fotografií a videa, aby ste mohli diverzifikovať svoj informačný kanál a udržať si záujem publika. Cortex bol založený s cieľom priniesť strojové učenie do marketingu prostredníctvom zlepšenia tvorby a šírenia obsahu. Realizuje hĺbkovú analýzu súborov údajov, aby ste vedeli, ktoré druhy obsahu sú lepšie ako iné. Článek Hviezdy sociálnych médií využívajú umelú inteligenciu, aby zvýšili svoj dosah se nejdříve objevil na Edis.
Pravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Skúsenosť s využívaním umelej inteligencie Jazykové generatívne modely umelej inteligencie ako Chat GPT, Bing Chat alebo obdobné slu
prejsť na článok#top .av-special-heading.av-lkzvpgr8-b9379c231fdc4aea0f24768c062298f6{ padding-bottom:10px; } body .av-special-heading.av-lkzvpgr8-b9379c231fdc4aea0f24768c062298f6 .av-special-heading-tag .heading-char{ font-size:25px; } .av-special-heading.av-lkzvpgr8-b9
Prečo ľudia zdieľajú informácie Štúdie New York Times odhalili motivácie, pre ktoré ľudia obľubujú zdieľanie informácií na sociálnych médiách. Patria medzi ne želania odhaliť cenný a zábavný obsah ostatným, definovať seba, pestovať a budovať vzťahy a získ
V súčasnom digitálnom prostredí je bežné, že spotrebitelia zdieľajú svoje osobné informácie výmenou za digitálne služby. Tieto údaje sú následne využívané na prispôsobenie obsahu a cielenie reklám. Ochota Generácie Z zdieľať osobné informácie v prostredí
prejsť na článokNaša Zem je guľatá, Slniečkom je zaliata. V noci zase Mesiac svieti, vidíme aj krásne hviezdy. Hviezdy, to sú slniečka, na nebi ako zrniečka.
prejsť na článok