Hybridný predaj výstupy z prieskumu

Rok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých analýz urýchlila proces digitalizácie v niektorých oblastiach až desaťnásobne. Virtuálna komunikácia vnútri tímov sa stala štandardom, obmedzilo sa cestovanie a náklady sním spojené, obchodníci fungujú na  home office a so zákazníkmi často komunikujú prostredníctvom virtuálnych platforiem. Manažment mnohých spoločností vidí príležitosť pre ďalšie zníženie nákladov či zvýšenie efektivity.Hybridný predaj správne nastavený mix predajných aktivít smerovaných k vhodným zákazníckym skupinám v rámci vybraných predajných procesov sa v tejto situácii stáva stále aktuálnejším. Pozostáva z kombinácie cielenej osobnej, telefonickej a virtuálnej komunikácie, správnych aktivít na vybraných sociálnych sieťach a v niektorých prípadoch sa tiež využívajú nástroje umelej inteligencie (chatboty a pod.).Z tohto dôvodu sme sa v Mercuri International rozhodli počas 2-3/2021 zrealizovať medzi našimi zákazníkmi prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť názory, postoje a skúsenosti s rôznymi formami komunikácie smerom k zákazníkom či už v rámci ich získania, udržania alebo iných predajných stratégií.Zaujímalo nás, ako je situácia vnímaná obchodníkmi, ako sa k týmto zmenám stavajú zákazníci a ako sú firmy pripravené tieto aktivity merať, hodnotiť a riadiť. Mnohé zo zmien nie sú veľmi komfortné pre mnohých obchodníkov čo je pochopiteľné  ale niekedy aj manažérov. Napriek tomu, hybridný predaj sa (viac alebo menej) stal súčasťou života predajných organizácií. MÁM ZÁUJEM O PRIESKUM Ak máte záujem sa viac dozvedieť o výsledkoch prieskumu, zanechajte nám váš email. Na uvedenú emailovú adresu vám pošleme linku na stiahnutie prieskumu. Meno Váš e-mail POSLAŤ PRIESKUM SÚVISIACE TÉMY REMOTE SELLING Predaj na diaľku Chcete zlepšiť svoj predajný výkon pri “virtuálnych” stretnutiach so zákazníkmi? Zaujíma vás, ako zlepšiť predajnú úspešnosť a lepšie uspokojiť potreby svojich zákazníkov v zmenenom prostredí? Využite náš jedinečný rozvojový koncept kombinujúci digitálnu rozvojovú cestu s virtuálnymi workshopmi. VIAC REMOTE LEADERSHIP Čo pre vás ako manažéra znamená, že ľudia pracujú z domu? Aké zručnosti potrebujete pre riadenie “vzdialeného” tímu? Ako efektívne komunikovať s rôznymi typmi ľudí vo virtuálnom prostredí? Zlepšite svoje manažérske zručnosti tak, aby ste vedeli, ako viesť, riadiť a motivovať vašich podriadených na diaľku. Jedinečná Digitálna rozvojová cesta v kombinácii s konzultáciami a individuálnym koučingom môže byť pre vás ideálne riešenie. VIAC The post Hybridný predaj – výstupy z prieskumu first appeared on Mercuri International Slovakia.

prejsť na článok

Telesales ako súčasť hybridného predaja

Písmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď ). Všetci veríme, že už čoskoro bude minulosťou. To, čo tu ale po Covide zostane, sú veľké zmeny vo fungovaní firiem a predaj sa tomu tiež

prejsť na článok

Máte Sjögrenov syndróm? Zapojte sa do prieskumu!

Pred dlhým časom nás začalo zaujímať, ako to vlastne s tým Sjögrenovym syndrómom je na Slovensku. Koľko trvá, kým ho človeku diagnostikujú? Sú pacienti dostatočne informovaní? A s akou liečbou sa už stretli? Odpovede na otázky ako sú tieto, sme sa zaviaza

prejsť na článok

Predaj malých rolb

Zahájili sme predaj malých rolba na úpravu vonkajších aj vnútorných ľadových plôch. ponúkame benzínové i elektrické pohony vhodné využitie aj v lete ako štvorkolky možnosť zapriahnuť za záhradný malotraktor

prejsť na článok

Ponuka na predaj podielov

Jeden z podielnikov LKPS v Partizánskej Ľupči oslovil Výbor LKPS s ponukou odpredať svoje podiely v pozemkovom spoločenstve. Stanovená cena predajcu je 3€/m2, čo je pri výmere podielu 15 672,422m2 celková suma 47 017,266€. Podrobný rozpis podľa LV sa zobr

prejsť na článok

Prieskum potvrdil naše skúsenosti

Podľa nedávneho prieskumu spoločnosti AXA, ktorý zverejnila na svojej internetovej stránke, viac ako polovica slovenských domácností už riešila škody spôsobené únikom vody.

prejsť na článok