Italian Cultural June Corporate identity and propagation...

Italian Cultural June Corporate identity and propagation materials for cultural event.

  • Web: kuskus
  • Aktualizované: 21.11.2023
prejsť na článok

Nu Dance Fest Corporate identity and materials for festival.

Nu Dance Fest Corporate identity and materials for festival.

prejsť na článok

La Filmoteca

Flexible Identity for the Valencian Film Archive of the Valencian Institute of Culture (Valencian Government) Reviving pop, punk, and counterculture. Advocating for socializing and sharing cinema. In the style of a Fanzine and as a form of revival, the Fi

prejsť na článok

maroŠesták

Visual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači

prejsť na článok

Package Collection Vesantech

Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej

prejsť na článok

KLIQ

Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše.Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky, fľaša, ktorá sa doplnila o voskový odtlačok, ktorý sa využíva ako grafický prvok vizuál

prejsť na článok