Kde vám (zrejme) mizne 80% zákazníkov?

Neveril som, kým som si nepozrel dáta z viacerých výskumov. až 80% návštevníkov webu si vloží veci do košíka, povie si, že ide nakúpiť, prejde k platbe a nakoniec nenakúpi. 80%! Ak predávate cez svoj web akýkoľvek produkt, musíte sa zamerať na optimalizáciu celého platobného procesu. jedna z najefektívnejších vecí je pripomenúť potenciálnym zákazníkom ich takmer-dokončený nákup. Tak, ako to včera urobila Superfaktúra mne, keď som pri predlžovaní členstva zadal neplatnú kartu: Keby chceli ísť ešte o krok ďalej, mohli personalizovať aj oslovenie na Dobrý deň, Dominik no aj tak je to skvelé. A čo vy? Ako sa staráte o odídených skoro-zákazníkov? The post Kde vám (zrejme) mizne 80% zákazníkov? appeared first on Dominik Harman.

prejsť na článok

Ceny nehnuteľností 3Q/2023: Pokles ešte zrejme nekončí

Ceny nehnuteľností v 3. štvrťroku 2023 klesli o 2,3 %. Na rozdiel od predchádzajúcich mesiacov tentokrát výraznejšie klesali ceny domov. Najviac ceny klesli v Banskobystrickom kraji a v Prešovskom kraji The post Ceny nehnuteľností 3Q/2023: Pokles ešte zre

prejsť na článok

Telekom odrovnal konkurenciu: Tisícom zákazníkov dáva gigabajty zadarmo

Telekom si na leto prichystal trojicu špeciálnych balíčkov. Dočasne ponúkajú dvojnásobný objem dát. The post Telekom odrovnal konkurenciu: Tisícom zákazníkov dáva gigabajty zadarmo appeared first on AndroidPortal.sk.

prejsť na článok

Technologia

S cieľom uspokojiť požiadavky najnáročnejších zákazníkov neustále investujeme, obmieňame a zveľaďujeme technológiu našej firmy. Aj vďaka dodávateľom našich strojov ktorí sú špička na trhu už viac ako 50 rokov, investíciám do našej techniky a rozsiahlym

prejsť na článok

Ako zvýšiť počet objednávok vo WooCommerce e-shope využitím zľavových kupónov

Štatistiky ukazujú, že cena je pre zákazníkov jedným z najdôležitejších kritérií pri voľbe e-shopu, z ktorého nakúpia. V tomto smere vedia pomôcť zľavové kupóny. Tie sú efektívnou metódou, ako potenciálnych zákazníkov motivovať k bezodkladnému vykonaniu n

prejsť na článok

Náš zákaznícky servis hodnotí pozitívne až 92% zákazníkov. Ako vám môže pomôcť?

The post Náš zákaznícky servis hodnotí pozitívne až 92% zákazníkov. Ako vám môže pomôcť? appeared first on Fingera.

prejsť na článok