November. Mesiac spájaný s hustými bradami a marketingovým boomom. Black Friday. Cyber Monday. Blížiace sa Vianoce. Značky potrebujú predávať. Ľudia potrebujú nakupovať. Každá značka chce byť pre zákazníka číslom jedna, každá bojuje o svoje miesto pod reflektorom. Dopyt si veľmi dobre uvedomujú platformy sociálnych sietí či mediálne priestory a v tomto období zvyšujú sadzby za digitálnu reklamu. Ako sa z toho nezblázniť? Ponúkame ti riešenia, ktoré môžeš urobiť, aby si zo zbesilého nákupného obdobia vytiahol maximum. Plánuj Neodkladaj veci na poslednú chvíľu, toto nie je výhodná Last Minute dovča v Turecku. Začni o kampaniach premýšľať včas, vymysli si kreatívu dopredu, predvídaj zvýšené náklady. Prispôsob si rozpočet a vyčleň si na toto obdobie vyššiu čiastku. Keď to príde, budeš mať dostatočný budget po ruke a budeš na trhu videný. Optimalizuj publikum Spojenie s kľúčovým publikom je základ. Neskúšaj, necieľ zoširoka, zacieľ do čierneho. Segmentuj a analyzuj správanie skupín, ktoré si si zadefinoval už predtým, vytvor publiká zo všetkých dostupných databáz a zameraj sa na tie ziskové. Retargetuj na návštevníkov, ktorí v minulosti prejavili záujem, ale nedokončili nákup. Toto je tvoja chvíľa. Zameraj sa na celok, nie iba na cenu Áno, zákazník počuje na ZĽAVY. No skús sa na to pozrieť tak, že aj takáto kampaň ti buduje lovebrand. Popracuj na všetkých aspektoch kampane od ponúkanej zľavy cez užívateľský zážitok na webe až po kreatívu v reklame. Optimalizuj svoj web pre mobilné zariadenia. Uisti sa, že sa načítava rýchlo, aby si neprišiel o zákazníka, ktorý by rád nakúpil, ale nedostal do vienka trpezlivosť. Urob z vizuálov zážitok, neboj sa robiť veci inak. Ranné vtáča ďalej doskáča Začni skôr, nenechaj všetky ponuky iba na konkrétny dátum. Počítaj s ponukami PRED príchodom Black Friday či pred sviatkami. Vykopni exkluzívnu akciu, alebo niekoľko akcií, oslov influencerov, navnaď zákazníkov a povzbuď ich k nákupom ešte pred oficiálnym vypuknutím ošiaľu. Teraz už vieš, ako toto obdobie zvládnuť. Pomôže ti strategické plánovanie, pochopenie publika, oku lahodiaci obsah a dáta. Si pripravený pobiť sa s konkurenciou. No ak stále nevieš, ako na to, alebo si chceš byť istý, že všetko prebehne hladko, obráť sa na nás. Sme tu pre teba. V novembri aj počas celého roka. The post Keď budget plače, ale značka žiari: Ako prežiť marketingový november? appeared first on Kreativ Gang.
Ďakujeme všetkým reprezentantom za ukážkovú reprezentáciu SANK na Majstrovstvách Sveta, ktoré sa konali dňa 25-26.06.2022 vo Florencii v Taliansku. Výsledky Overall Figure: Dagmar Liptáková Overall Sports model: Zuzana Chmelovicsová Womens Figure
prejsť na článokHLAS sociálna demokracia si uctil 1. máj v Žiari nad Hronom pred firmou Slovalco. Ako uviedol líder strany Peter... Zdroj
prejsť na článokAk sa vlastník bytu alebo nebytového priestoru nezaujíma o svoj majetok, tak ho správca domu nemôže nahrádzať. Je tu opäť november a s tým spojená zbytočná povinnosť zverejňovať plán opráv. Pre niekoho export povinných revízií z informačného systému, pre
prejsť na článokNávrh ministrov Matoviča a Lengvarského je len ďalší marketingový ťah tejto vlády, ktorý absolútne nepokrýva potreby nemocníc, ambulancií a zdravotníkov... Zdroj
prejsť na článokSlovensko potrebuje definovať, akým smerom sa chce uberať, čo je preň dôležité a čo je len marketingový balast. Víkend ukázal,... Zdroj
prejsť na článok