Sme online marketingová agentúra, ktorá vytvorí web stránku, natočí reklamné video alebo zorganizuje nezabudnuteľný event. Ak máš záujem, dajme meeting.
Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať. U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životn
November. Mesiac spájaný s hustými bradami a marketingovým boomom. Black Friday. Cyber Monday. Blížiace sa Vianoce. Značky potrebujú predávať. Ľudia potrebujú nakupovať. Každá značka chce byť pre zákazníka číslom jedna, každá bojuje o svoje miesto pod ref
Pri budovaní značky bez kreatívneho marketingu a skúseností s obchodom uspeje len málokto. Ich synergia nie je iba trend, ktorý za chvíľu odíde, ako tenké obočie či tunel v uchu. Trh je presýtený, na každom rohu číha konkurencia. Spojenie marketingu a obc
Je to ako funkčný vyvážený vzťah. Keď jeden varí, druhý umýva riad. Keď sa jednému vybijú sociálne baterky, druhý konverzuje za dvoch. Tak je to aj vo vzťahu medzi marketingom a obchodom. Vedia pracovať osobitne. No keď sa spoja a pomôžu si, sú efektívnej
Stagnuješ, alebo rastieš veľmi pomaly? Robíš marketing na kolene a nesystematicky? Musia tvoji zamestnanci pokrývať úlohy, ktoré nie sú v popise ich práce? Nevieš sa dostať k svojim potenciálnym zákazníkom? Ak si aspoň raz odpovedal áno, si vhodný kandid
Sedíš a dumáš. Pravdepodobne nad tým, akú novú atraktívnu aktivitku by si ponúkol klientovi. Alebo poskytol zákazníkovi. Či už si agentúrny človek alebo vlastník značky, custom Instagramový filter je to, čo by ťa mohlo zaujímať. Filtrovať j
Pri silnej konkurencii, kde sa každý snaží zbúrať trh kreativitou alebo agresívnym obchodom, je celkom ťažké udržať si náskok. A tiež chladnú hlavu. Marketing a obchod tvoja značka potrebuje. Nie iba marketing, nie iba obchod. Potrebuje oboje. My to vieme
Prihlásili sme sa, umiestnili sme sa, vyhrali sme bronzový klinec! Tento rok sme sa rozhodli prihlásiť do najvýznamnejšej agentúrnej súťaže na Slovensku. Zlatý klinec bola pre nás úplne nová výzva a začali sme skromne. Jednou prácou v kategórii Design. Al
Keď sa povie rozpoznateľnosť značky, čo ti napadne ako prvé? Pravdepodobne logo. A hoci máš pravdu a logo je naozaj dôležitou súčasťou značky, budovanie silnej identity ho presahuje. Ide o vyrozprávanie príbehu. Vytvorenie vzťahu so zákazníkom. Zadefinova
Prijali sme výzvu a uleteli sme si. A rovno do vesmíru. Pre LEGO sme vytvorili epickú vesmírnu výhru. Prebieha teraz. Zachytil si? Z Malých Bielic až do vesmíru V máji sme do výšky 35 564m vystrelili 1000 LEGO minifigúrok. LE