Vzťah založený na spoločných cieľoch: Alebo keď sa marketing a obchod dokonale dopĺňajú

Je to ako funkčný vyvážený vzťah. Keď jeden varí, druhý umýva riad. Keď sa jednému vybijú sociálne baterky, druhý konverzuje za dvoch. Tak je to aj vo vzťahu medzi marketingom a obchodom. Vedia pracovať osobitne. No keď sa spoja a pomôžu si, sú efektívnejší a silnejší.  Personalizácia nad zlato Marketing „pchá nos“ do všetkého. Nazbiera si demografické údaje, prelistuje si štatistiky, preňuchá, ako sa zákazníci správajú pri nakupovaní. Porovnajú si, čo funguje u konkurencie a čo ľuďom u konkurencie chýba. Obchod tieto dáta môže využiť pri tvorbe personalizovanej ponuky na potenciálneho zákazníka. Ten sa tak konečne dočká porozumenia. Konečne mu niekto ponúkne niečo relevantné. Konečne niekto myslí na jeho záujmy.  Rovnaké KPIs Hovorí sa, že protiklady sa priťahujú. Určite áno. No v našom prípade je dobré, ak majú obe oddelenia rovnaké záujmy. Aby dosiahli dlhodobý rast a úspech, musia mať marketing aj obchod nastavené rovnaké ciele. Musia byť na rovnakej vlne, ísť rovnakým smerom. Ich dáta sú prepojené. Výkonnosť marketingu generuje potenciálnych zákazníkov, zatiaľ čo výkonnosť obchodu generuje informácie, ktoré môžu obchodníkom pomôcť zacieliť na budúcich klientov.  Spoločný content, stratégie a výsledky Obchoďáci majú prehľad o potrebách zákazníkov, pretože denne hovoria priamo s tými potenciálnymi. Marketing zase dokáže vytvoriť kreatívnu message, ktorá u nich zarezonuje. Do tvorby obsahu a stratégií sa môžu zapojiť obe strany, ponúknuť si svoje insighty a naplniť všetky potreby zákazníkov. Výsledkom je marketingovo-obchodná stratégia, ktorá značky ťahá dopredu.  Marketingovo-obchodné stratégie a my Na to, aby sme dokázali pokryť obe oddelenia sa spájame s obchodnou agentúrou Deal Factory. Tvoríme spolu vymakané stratégie, dopĺňame si dáta, komunikujeme o možných vylepšeniach, vyhodnocujeme a optimalizujeme spolu kampane, nachádzame dobré a inovatívne riešenia. Marketingovo-obchodné stratégie a ty Ty to všetko môžeš mať v jednom balíčku. Ak nemáš čas venovať sa marketingu, obchodu alebo ani jednému, obráť sa na nás. Postaráme sa o to, aby bolo tvoju značku vidieť.  The post Vzťah založený na spoločných cieľoch: Alebo keď sa marketing a obchod dokonale dopĺňajú appeared first on Kreativ Gang.

prejsť na článok

Obnova bytovej budovy v roku 2024

Na čo môžu byť poskytnuté financie? Zateplenie bytového (BD) alebo rodinného domu (RD) Odstránenie systémovej poruchy BD Modernizácia alebo rekonštrukcia spoločných častí a spoločných zariadení BD výmena alebo modernizácia výťahu výmena spoločných

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť?

Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať. U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životn

prejsť na článok

Marketingovo-obchodné stratégie, alebo keď je obchod chýbajúce puzzle marketingu

Pri silnej konkurencii, kde sa každý snaží zbúrať trh kreativitou alebo agresívnym obchodom, je celkom ťažké udržať si náskok. A tiež chladnú hlavu. Marketing a obchod tvoja značka potrebuje. Nie iba marketing, nie iba obchod. Potrebuje oboje. My to vieme

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok