Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať. U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životnou aj biznis partnerkou Katkou Šimkovou, CEO obchodnej agentúry Deal Factory, spájajú tieto odvetvia dokopy a hovorili o tom v najnovšom Na rovinu podcaste o podnikaní. „Marketing a obchod sa snažíme stále prepájať. Keď sa na projekty pozrieme marketingovo, tak hľadáme priestor, aby firma fungovala po brandovej stránke. Potom je treba namiešať si ten správny mix a spôsob komunikácie kampaní a aj salesu, aby to celé dobre fungovalo. Jednoducho, ak obchodní zástupcovia potrebujú leady, aby mohli predávať, marketing by im ich mal doručiť. A aby ich marketing doručil, potrebuje bežiace kampane“ Tu sme ti dali malú koštovku. V podcaste sa dozvieš, ako prepájať kampane s obchodnými príležitosťami a zaručiť firme neustále zvyšovanie konverzií. Prezradia ti, ako prebieha tvorba spoločnej marketingovo-obchodnej stratégie, aby na klienta dokázali cieliť efektívne. Aha! A tiež hovorili o tom, ako sa dá prepájať biznis s manželstvom tak, aby to fungovalo aj v práci aj v osobnom živote. Podcast si môžeš vypočuť kliknutím na odkaz. Tak nech sa ti príjemne počúva! The post Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť? appeared first on Kreativ Gang.
V spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať
prejsť na článokVypočujte si najnovší podcast s našim podpredsedom Richardom Rašim, v ktorom sa okrem iného dozviete, prečo sa jeho rodina rozhodla dať zaočkovať. Zdroj
prejsť na článokVypočujte si najnovší podcast s našim podpredsedom Richardom Rašim, v ktorom sa okrem iného dozviete, prečo sa jeho rodina rozhodla dať zaočkovať. Zdroj
prejsť na článokJe to ako funkčný vyvážený vzťah. Keď jeden varí, druhý umýva riad. Keď sa jednému vybijú sociálne baterky, druhý konverzuje za dvoch. Tak je to aj vo vzťahu medzi marketingom a obchodom. Vedia pracovať osobitne. No keď sa spoja a pomôžu si, sú efektívnej
prejsť na článokAk sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článok