Marketingovo-obchodné stratégie, alebo keď je obchod chýbajúce puzzle marketingu

Pri silnej konkurencii, kde sa každý snaží zbúrať trh kreativitou alebo agresívnym obchodom, je celkom ťažké udržať si náskok. A tiež chladnú hlavu. Marketing a obchod tvoja značka potrebuje. Nie iba marketing, nie iba obchod. Potrebuje oboje. My to vieme, preto ich spájame a povieme ti, ako ich synergia pripraví dokonalú stratégiu, ktorá ti pomôže vytvoriť silný lovebrand a zvýšiť konverzie. Po čom zákazníci túžia? Predstav si, že vieš, čo potrebuje tvoja cieľovka. Vieš, čo chce. Čo jej chýba. V čom vidí problém. Aké riešenia očakáva. Vieš to všetko. Marketing a obchod si tieto dáta totiž vedia navzájom poskytnúť. Vedia, čo zákazník od tvojho produktu čaká. S týmito dátami budeš svojho zákazníka skrátka poznať lepšie, ako sa pozná on sám. Stratégie šité na mieru Tvoríme marketingovo-obchodné stratégie. Definujeme obchodné vety, pozíciu tvojej značky na trhu, prelúskame benefity tvojho produktu. Určíme si, čo na tvojich zákazníkov zaberie, aká obchodná stratégia bude účinná. Nazbierame si dáta z cold mailingu. Pripravíme si čísla. Na druhej strane sa pozrieme na tvoju značku z pohľadu marketingu. Zadefinujeme si cieľovú skupinu, pozrieme sa na to, ako funguje tvoja konkurencia, zosnováme perfektný mediálny plán, pripravíme originálnu kreatívu. Vďaka týmto bodom získaš nepriestrelnú stratégiu, ktorá má vysoký potenciál dosiahnuť splniteľné ciele. Pomôžeme ti vytvoriť lovebrand a zároveň zvýšiť obchodné výsledky. Ako to robíme? Spolupracujeme s obchodnou agentúrou Deal Factory. Spájame kreativitu a technológie s obchodom. My, ako 360° marketingová agentúra, pokrývame celý online aj offline priestor. Čo si vymyslíme, to zrealizujeme. Nešetríme fantáziou ani odvahou robiť veci inak a značky pokojne vystrelíme do vesmíru. Doslova. Deal Factory je 100% obchodná agentúra. Prenajímajú obchodných zástupcov, tvoria obchodné stratégie a databázy kontaktov. Analyzujú, obvolávajú, meetingujú. Poď do toho s nami S kreativitou dokážeme zaujať a so znalosťami z obchodu sme zameraní na growth hacking. Máš to s nami všetko v jednom balíčku. Tak urob to, čo je pre tvoju značku správne. Pošli nám správu a sleduj, ako bude tvoja značka rásť. The post Marketingovo-obchodné stratégie, alebo keď je obchod chýbajúce puzzle marketingu appeared first on Kreativ Gang.

prejsť na článok

Vzťah založený na spoločných cieľoch: Alebo keď sa marketing a obchod dokonale dopĺňajú

Je to ako funkčný vyvážený vzťah. Keď jeden varí, druhý umýva riad. Keď sa jednému vybijú sociálne baterky, druhý konverzuje za dvoch. Tak je to aj vo vzťahu medzi marketingom a obchodom. Vedia pracovať osobitne. No keď sa spoja a pomôžu si, sú efektívnej

prejsť na článok

New success level unlocked: Synergia marketingu a obchodu

Pri budovaní značky bez kreatívneho marketingu a skúseností s obchodom uspeje len málokto. Ich synergia nie je iba trend, ktorý za chvíľu odíde, ako tenké obočie či tunel v uchu. Trh je presýtený, na každom rohu číha konkurencia. Spojenie marketingu a obc

prejsť na článok

Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť?

Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať. U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životn

prejsť na článok

Marketing a obchod kráčajú ruka v ruke. Potrebuješ oboje, aby si rástol

Stagnuješ, alebo rastieš veľmi pomaly?  Robíš marketing na kolene a nesystematicky? Musia tvoji zamestnanci pokrývať úlohy, ktoré nie sú v popise ich práce? Nevieš sa dostať k svojim potenciálnym zákazníkom? Ak si aspoň raz odpovedal áno, si vhodný kandid

prejsť na článok

Aké marketingové stratégie využívajú svetové značky? Inšpirujte sa

Pozrite sa, ktoré marketingové stratégie využívajú svetové značky pre dosiahnutie úspechu ? V tomto článku sa dozviete, aké marketingové stratégie využívajú svetové značky. Bližšie sa tiež pozrieme na značky ako Coca-Cola, Apple, Starbucks či Nike. Preds

prejsť na článok