New success level unlocked: Synergia marketingu a obchodu

Pri budovaní značky bez kreatívneho marketingu a skúseností s obchodom uspeje len málokto. Ich synergia nie je iba trend, ktorý za chvíľu odíde, ako tenké obočie či tunel v uchu. Trh je presýtený, na každom rohu číha konkurencia. Spojenie marketingu a obchodu pri budovaní značky je MUST.  Vďaka ich spolupráci buduješ lojalitu k značke a zvyšuješ konverzie. My to vieme, preto sa spájame s obchodnou agentúrou Deal Factory. Ak robíš s nami, odomykáš tvojej značke nový level úspechu.  Ako funguje naša synergia pri tvorbe marketingovo-obchodných stratégií? Takto. Lepšie rozumieme zákazníkovi Marketing analyzuje trh. Vie, kde sa cieľová skupina pohybuje, ako reaguje na webe či sociálnych sieťach. Prelúska demografiu, vie predpovedať, kde je vhodné na zákazníka cieliť.  Obchod zužitkuje tieto poznatky na vytvorenie personalizovaných ponúk a komunikuje ich  potenciálnym zákazníkom tak, aby cítili, že ich potreby sú skutočne pochopené. A že im konečne niekto ponúka relevantný produkt alebo službu.  Ľudia, príbehy, emócie Marketing značkám vytvára príbeh. Tvorí ho tak, aby v zákazníkovi vyvolal potrebnú emóciu. Tá pomáha si značku rýchlejšie zapamätať, čo zaváži pri rozhodovaní medzi dvomi podobnými produktmi.  Obchod vie z tejto emócie čerpať. Pri definovaní obchodnej vety a benefitov produktu sa vie zamerať na emóciu potenciálneho zákazníka, čo ho len utvrdí v tom, že kupuje správne.   Ulahodiť oku Marketing tvorí vizuálne atraktívne reklamy, videá, obrázky, obaly.. Tie zaujmú, vyvolajú pocit väčšej prémiovosti a donútia ťa nakupovať. I keď, kniha by sa nemala súdiť podľa obalu, vždy si predstav to dieťa v potravinách, ktoré CHCE chrumky s medvedíkom na obale, nie tie s obrázkom pšena..  Obchod sa zameriava aj na estetické prvky pri tvorbe stratégie. Je to často jeden z rozhodujúcich predajných benefitov. Tak prečo to nevyužiť pri obchodovaní produktu na zákazníka?   Merateľné výsledky V neposlednom rade, marketing aj obchod stále sledujú čísla. Nie je to len o šantení a tvorbe contentu na sociálne siete. Každá kampaň sa sleduje, optimalizuje a vyhodnocuje. Všetky čísla, dáta a údaje, ktoré marketing a obchod v procese získajú, si môžu navzájom zdieľať. Tak vedia presne povedať, čo na zákazníkov funguje, čo nie, čo treba zmeniť a v čom treba pridať.  Teraz už vieš, ako to robíme aj my. Využitím sily marketingu zvyšujeme engagement zákazníkov, budujeme lojalitu k značke, tvoríme atraktívne vizuály, zvyšujeme predaje. Na druhej strane vyžívame inovatívne obchodné techniky, zbierame dáta, tvoríme databázy a pomáhame značkám rásť.  A ty môžeš rásť tiež. Stačí, ak sa nám ozveš. Pripravíme ti parádnu marketingovo-obchodnú stratégiu, s ktorou bude tvoju značku vidieť.  The post New success level unlocked: Synergia marketingu a obchodu appeared first on Kreativ Gang.

prejsť na článok

V marketingu predávajú slová, nepodceňujte ich silu

V marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Marketingovo-obchodné stratégie, alebo keď je obchod chýbajúce puzzle marketingu

Pri silnej konkurencii, kde sa každý snaží zbúrať trh kreativitou alebo agresívnym obchodom, je celkom ťažké udržať si náskok. A tiež chladnú hlavu. Marketing a obchod tvoja značka potrebuje. Nie iba marketing, nie iba obchod. Potrebuje oboje. My to vieme

prejsť na článok

Príbeh v marketingu čo znamená, prečo predáva a ako ho vytvoriť?

Kedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e

prejsť na článok

Motto: mysli globálne, konaj lokálne funguje aj v marketingu

Konkurencia je všade. Čím ďalej rozširujete podnikanie od miesta svojho pôsobenia, tým náročnejšie je uspieť. Nemusíte byť globálna spoločnosť. Stačí, že pôsobíte v rámci celého Slovenska. V marketingu vie byť globálne myslenie konkurenčnou výhodou, preto

prejsť na článok