Keď sa povie rozpoznateľnosť značky, čo ti napadne ako prvé? Pravdepodobne logo. A hoci máš pravdu a logo je naozaj dôležitou súčasťou značky, budovanie silnej identity ho presahuje. Ide o vyrozprávanie príbehu. Vytvorenie vzťahu so zákazníkom. Zadefinovanie silných brand kódov. Vizuálne identity robíme často a radi. A povieme ti, prečo novú identitu potrebuje aj tvoja značka. Čo je vizuálna identita? Jedinečná kombinácia vizuálnych, verbálnych a emocionálnych prvkov, ktoré odlišujú tvoju značku od všetkých ostatných. Definuje, ako tvoja značka vyzerá, komunikuje a pôsobí. Silná identita odráža hodnoty, osobnosť a misiu značky. Pastva pre oči Hoci logo je ústredným vizuálnym prvkom, vizuálna identita skrýva oveľa viac. Patrí tam typografia, farebná paleta, obrázky, dizajnové prvky Všetky zastávajú dôležitú úlohu a prispievajú ku komplexnej identite značky. Typografia: písmo, ktoré používaš, definuje tone of voice a osobnosť značky. Tučné a futuristické fonty sa používajú v tech firmách, zatiaľ čo elegantné písmo využívajú brandy, ktoré chcú pôsobiť prémiovo. A zvyčajne sú aj v inej cenovej. Paleta farieb: farby vyvolávajú emócie a asociácie. Preto ich určite nezanedbaj. Vyber si také farby, ktoré budú v súlade s hodnotami tvojej značky a budú mať pozitívny vplyv na cieľovú skupinu. Obrázky: obrázky a grafiky, ktoré používaš, by mali byť konzistentné a v súlade s posolstvom značky. Ak si minimalistická značka kancelárskych spiniek a použiješ gýčové obrázky spinky pri západe slnka, pravdepodobne neuspeješ. (Alebo možno práve vďaka tomu áno? Ktovie.) Čo na srdci, to na jazyku Tone of voice tvojej značky je spôsob, akým sa prihovára publiku. Je priateľský a neformálny? Je profesionálny a odborný? Tyká ti a nazýva ťa pozemšťanom? Je to na tebe. Dôležité ale je, aby bol tento hlas konzistentný naprieč celou komunikáciou, od storiek na Instagrame po newsletter, ktorý tvojmu zákazníkovi pristane v mailoch. Rovnako dôležité je aj posolstvo. Claim a celý obsah by mali vystihovať podstatu a hodnoty tvojej značky. Všetko ovplyvňuje to, ako ťa publikum vníma. Ľudia, príbehy, emócie Okrem pekných vizuálov je cieľom identity značky vyvolať emócie. Máš slzku v oku keď na Vianoce vidíš reklamu od Coca-Coly? Presne o tom hovoríme. Prostredníctvom svojich aktivít využívaj túžby, spomienky a ašpirácie zákazníka. Dali sme tvár mnohým, dáme ju aj tebe Vizuálne identity tvoríme každú chvíľu. Je to pre nás magický proces, pri ktorom značka ožíva. Na záver tohto blogu ti ponúkame ukážku identít z našej kreatívnej dielne. Ak sa ti zapáčia, neváhaj a píš. Postaráme sa o to, aby tvoja značka dostala tvár a aby ju bolo všade vidieť. The post Branding nad logo: Budovanie silnej vizuálnej identity značky appeared first on Kreativ Gang.
Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo
prejsť na článokEvolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jabl
prejsť na článokReklama za minimum € Polep vozidla je nízkonákladová reklama pre váš business a budovanie povedomia o značke. Avšak ak chcete byť výrazní, potrebujete štýlový dizajn. Napríklad nie je efektívne používať farby grafických prvkov v polepe príbuzné far
prejsť na článokJednou z oblastí, ktorej sa v Dizajnike venujeme je tvorba brandu a firemnej identity. Brand alebo branding je to, čo potrebuje váš biznis, aby upútal záujem zákazníka. Definícia farieb, fontov, tvarov… Nie je to len tvorba loga. U nás pracuje na branding
prejsť na článokNa našej stránke pribudla nová prípadová štúdia o tom, ako sme zákazníkovi z JD TAXI pomohli s tvorbou značky a následnou propagáciou na internete. The post Prípadová štúdia logo pre taxislužbu JD TAXI first appeared on Lemon Lion.
prejsť na článok