Keď neexistuje online, existuje vôbec?

Posledné mesiace roka 2016 zaznamenali opäť rast v počte užívateľov internetu v SR, stúpol aj počet zhliadnutých webových stránok. V novembri aj októbri používalo internet približne štyri milióny užívateľov v Slovenskej republike. November bol však užívateľmi najúspešnejším mesiacom slovenského internetu vôbec. Dnešná doba si vyslovene žiada prítomnosť každého podnikania na internete. Je to určitá povinnosť, aj keď podnikáte v špecializovanom odbore a internet pre vás ako obchodný kanál reálne nie je príliš dôležitý. Ľudia totiž používajú internet stále viac a viac. Najviac užívateľov pribúda z okrajových skupín, akými sú malé deti alebo naopak seniori. Každý užívateľ potom internet používa ako neobmedzený zdroj informácií, kde nájde správy, novinky ale aj firmy, produkty a služby. Ak teda na internete neexistujete, pre väčšinu ľudí dnes vlastne neexistujete vôbec. Existencia na internete. Ako na to? Základom webovej prítomnosti sú dnes funkčné webové stránky a odborovo orientované katalógy. Tieto základné prvky vašej webovej prítomnosti si dnes môžete zaobstarať s relatívne nízkym rozpočtom a pritom vo vysokej kvalite. Firemné či odborové katalógy majú svoje nenahraditeľné miesto v možnostiach webovej prítomnosti a zápisy firiem do týchto prehľadných registrov by nemal podceniť nikto, kto chce reálne existovať. Používajte tie najväčšie a najúspešnejšie. Pri plánovaní vašej webovej prítomnosti rozhodne zvažujte aj ďalšie prvky: Fóra a blogy. Sú už dlho dôležitou súčasťou webu, dnes ale trochu zatienené boomom sociálnych sietí. Ako však ukazujú prieskumy, 80% diskusií o produktoch, službách a značkách dnes reálne prebieha práve na blogoch či diskusných fórach, nie na sociálnych sieťach. A nenavádzame vás, aby ste si založili blog alebo fórum. Často sa stačí reálne zúčastňovať diskusií na existujúcich blogoch či fórach. Môžete tam prezentovať svoje názory, postoje a napríklad aj značku, produkt a pod. Obľuba prezentácie na sociálnych sieťach v rámci firemnej komunikácie stále rastie: byť na Facebooku, Google Plus, či Twitteri je dnes skrátka moderné. Sociálne siete so sebou prinášajú rad možností, ale tiež úskalia, ktorým by sme sa radi na našom blogu venovali v najbližších príspevkoch. Jedna rada dopredu: Ak sa rozhodnete existovať aj v rámci týchto sietí, nezanedbajte ich opatrovanie. Inak môžu pracovať aj proti vám. Špecificky a s veľkou rozvahou možno samotnú prítomnosť na internete riešiť ako vedľajší efekt využitia zľavových serverov. A prečo nevyužiť videokanál na YouTube? Video je dnes veľmi obľúbená forma. Prezentujte svoju firmu, produkty alebo služby týmto atraktívnym spôsobom. Vytvoriť video je v dnešnej dobe veľmi jednoduché stačiť vám k tomu bude bežná domáca technika. Oplatí sa to jednoducho skúsiť Používatelia dnes neoceňujú len technickú kvalitu, ale oveľa viac nápad a vtip. Zviditeľnite sa! Existovať na internete dnes neznamená len vlastniť webovú stránku. Uvažujte aj o ďalších formách vašej prezencie tak, aby ste svoje oznámenia dostali na čo najviac miest na internete a zvýšili tak šancu, že vás vaši (potenciálni) zákazníci nájdu a oslovia.

prejsť na článok

SEO kedysi a dnes: Čo sa zmenilo za 30 rokov?

Dnes už azda neexistuje nik, kto by aspoň niečo málo nezapočul o SEO. Azda niet jedinej stránky, ktorá by sa ním aspoň okrajovo nezapodievala. Pravdepodobne neexistuje žiaden online biznis, ktorý by sa bez nej zaobišiel… Optimalizácia webstránok a s ňou s

prejsť na článok

Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy?

Vsúčasnej dobe sa spojmom online marketing stretávame takmer na každom rohu. To že ide omarketing na internete je väčšine známe. Čo všetko však z The post Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy? appeared first on Digiko.

prejsť na článok

E-commerce Marketing: Techniky a stratégie na propagáciu online obchodov a zvyšovanie online predajov

E-commerce marketing je neoddeliteľnou súčasťou online podnikania. S rastúcim počtom digitálnych obchodov je dôležité vyniknúť a privábiť zákazníkov. Tento článok poskytuje prehľad účinných techník a stratégií, ktoré môžu pomôcť zvýšiť online predaje. Prí

prejsť na článok

Tipy a triky: SEO optimalizácia pre vyhľadávače

Ako zvýšiť návštevnosť a dosah svojich služieb na publikum? Univerzálny návod v podstate neexistuje. Existuje však niekoľko tipov a rád, ako tento ideál dosiahnuť. V nasledujúcom článku o SEO optimalizácii pre vyhľadávače vám dáme niekoľko tipov, ako dos

prejsť na článok

Online prekladač: DeepL Translator

Jednoduchý a rýchly online nástroj na preklad textu. Alternatíva google translatore. Preložiť texty, celé súbory dokumentov okamžite. Online prekladač: DeepL Translator Online prekladač: DeepL Translator

prejsť na článok