Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní

V tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec. Odmeňovať znamená posúvať v organickom vyhľadávaní na vyššie pozície. Princíp je jednoduchý, čím vyššie sa budete zobrazovať vo vyhľadávaní, tým skôr na Príspevok Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

5 tipov ako optimalizovať web stránku

V týchto dňoch, každý z nás používa na vyhľadávanie produktov a služieb vyhľadávače akým je napríklad Google. Približne 60% všetkých spotrebiteľov využíva Google na vyhľadávanie produktov a služieb a viac ako 80% vyhľadávaní vedie k priamemu predaju alebo

prejsť na článok

SEO: Ako zlepšiť pozície vo vyhľadávači Google

V online svete je nevyhnutné, aby vaša web stránka obsadzovala vyššie pozície v známych internetových vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Zvýšenie viditeľnosti na stránke s výsledkami vyhľadávača (z anglického ‚search engine results page‘ – SERP) vám

prejsť na článok

Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne

Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred t

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok