Klasický affiliate vs preposielanie objednávok

V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavný rozdiel medzi klasickou affiliate propagáciou produktov a preposielaním objednávok s ďalšími výhodami, ktoré môžete realizovať cez náš portál. Ak ste sú Vám pojmy ako affiliate alebo preposielanie objednávok známe, zrejme poznáte obe možnosti (čiastočne) pasívneho zisku. Povedzme si však o hlavných rozdieloch medzi oboma možnosťami. 1. Affiliate web Pre klasickú affiliate spoluprácu nemusíte mať eshop, stačí web / blog / samozrejme prípadne aj eshop s umiestneným partnerským odkazom buď v rámci hypertextového odkazu alebo v reklamnom banneri. Kliknutia cez Váš reklamný banner, ktoré vedú ku konverzii (objednávke nejakého produktu) z partnerského eshopu Vám prinesú províziu. Hlavnou výhodou affilate webu je pomerne nízka obstarávacia cena, nakoľko pre takúto propagáciu nieje nutné vlastniť eshop. 2. Eshop s preposielaním objednávok Nakoľko je potrebný eshop, môže niekoho odradiť vyššia investícia do jeho zhotovenia. Okrem tejto nevýhody Vám eshop s preposielaním objednávok prináša množstvo výhod. Za hlavnú výhodu považujeme možnosť kedykoľvek v budúcnosti (v prípade, že sa Vám predaj rozbehne viac než čakáte) zmeniť spôsob spolupráce s dodávateľom a presedlať na klasický veľkoobchodný odber, pri ktorom bude cenotvorba len vo Vašich rukách. Klasický príklad: Jozef si chce založiť eshop, no nieje si istý investícou do konkrétneho druhu sortimentu. Preto Jozef zvolí preposielanie objednávok, pri ktorom si s minimálnym rizikom odtestuje predajnosť daného sortimentu. Časom Jozef získa dobrý prehľad o tom, ktorá časť sortimentu ide najviac na odbyt. Produkty, ktoré praxou vyselektuje následne objedná u dodávateľa na sklad s patričnou veľkoobchodnou zľavou, nakoľko vie, že ich určite predá. Samozrejme takto zadovážené produkty Jozef predá s maržou, ktorú si sám určí, nebude teda odkázaný už len na províziu dodávateľa. Ostatný sortiment môže Jozef predávať naďalej formou preposielania objednávok. Týmto spôsobom dokáže Jozef predávať tovar, ktorý reálne nemá a využívať všetky výhody predaja cez eshop, nie len províziu zo sprostredkovania. Ďalšie výhody predaja cez systém AffilNET: možnosť jednoducho rozšíriť sortiment v už zabehnutom eshope obchodná platforma nielen pre preposielanie objednávok ale aj pre  veľkoobchod možnosť predaja formou dropshippingu predaj cez eshop je dlhodobejší / budujete zákazníkov, predaj cez affiliate web je skôr jednorázový možnosť predaja viacerých aj zdanlivo navzájom nesúvisiacich produktov bez nutnosti vytvárať tematické eshopy Ak uvažujete o vlastnom eshope s preposielaním objednávok, neváhajte sa na nás obrátiť. Okrem sprostredkovania správnych doávateľov Vám dokážeme aj eshop s preposielaním objednávok, dropshippingom, resp. klasickým predajom. Príspevok Klasický affiliate vs preposielanie objednávok zobrazený najskôr AffilNET.sk.

prejsť na článok

Affiliate systém nielen pre eshopy

Predávate cez internet služby alebo jednoducho chcete ponúknuť Vašim partnerom v eshope aj klasický affiliate program ? Práve pre Vás sme pripravili našu novú službu, www.affilpie.com. Ide o externý prenajímaný affiliate systém, za pomoci ktorého dokážete

prejsť na článok

Rozdiel medzi preposielaním objednávok a dropshippingom

Dropshipping a preposielanie objednávok sú na Slovensku pre väčšinu obchodníkov novinkou, preto sa často stretávame s nesprávnou interpretáciou oboch spôsobov spolupráce. V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavné rozdiely medzi oboma spôsobmi z pohľadu o

prejsť na článok

Automotive Affiliate Manager

Ponuka je vhodná pre obchodne orientovaného affiliate manažéra, ideálne, ktorý sa vyzná v predaji (jazdených) automobilov, s veľmi dobrou znalosťou angličtiny a veľmi dobrými komunikačnými a vyjednávacími schopnosťami.

prejsť na článok

Batérie do notebookov.sk

Ďalším dodávateľom z kategórie elektroniky a výpočtovej techniky je eshop ponúkajúci batérie do notebookov, digitálnych fotoaparátov, mobilov a rôzne príslušenstvo od kvalitného nemeckého výrobcu Patona. Ide o eshop umiestnený na doméne batéria do noteboo

prejsť na článok

Logistické prekážky: Ako zefektívniť dodávateľský reťazec a ušetriť čas aj peniaze

Logistika je dôležitou súčasťou každej firmy, ktorá sa zaoberá predajom tovaru. Efektívny dodávateľský reťazec môže ušetriť čas a peniaze, zatiaľ čo neefektívny môže spôsobiť meškania, poškodenie tovaru a nespokojnosť zákazníkov. V tomto článku sa pozriem

prejsť na článok