V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavný rozdiel medzi klasickou affiliate propagáciou produktov a preposielaním objednávok s ďalšími výhodami, ktoré môžete realizovať cez náš portál. Ak ste sú Vám pojmy ako affiliate alebo preposielanie objednávok známe, zrejme poznáte obe možnosti (čiastočne) pasívneho zisku. Povedzme si však o hlavných rozdieloch medzi oboma možnosťami. 1. Affiliate web Pre klasickú affiliate spoluprácu nemusíte mať eshop, stačí web / blog / samozrejme prípadne aj eshop s umiestneným partnerským odkazom buď v rámci hypertextového odkazu alebo v reklamnom banneri. Kliknutia cez Váš reklamný banner, ktoré vedú ku konverzii (objednávke nejakého produktu) z partnerského eshopu Vám prinesú províziu. Hlavnou výhodou affilate webu je pomerne nízka obstarávacia cena, nakoľko pre takúto propagáciu nieje nutné vlastniť eshop. 2. Eshop s preposielaním objednávok Nakoľko je potrebný eshop, môže niekoho odradiť vyššia investícia do jeho zhotovenia. Okrem tejto nevýhody Vám eshop s preposielaním objednávok prináša množstvo výhod. Za hlavnú výhodu považujeme možnosť kedykoľvek v budúcnosti (v prípade, že sa Vám predaj rozbehne viac než čakáte) zmeniť spôsob spolupráce s dodávateľom a presedlať na klasický veľkoobchodný odber, pri ktorom bude cenotvorba len vo Vašich rukách. Klasický príklad: Jozef si chce založiť eshop, no nieje si istý investícou do konkrétneho druhu sortimentu. Preto Jozef zvolí preposielanie objednávok, pri ktorom si s minimálnym rizikom odtestuje predajnosť daného sortimentu. Časom Jozef získa dobrý prehľad o tom, ktorá časť sortimentu ide najviac na odbyt. Produkty, ktoré praxou vyselektuje následne objedná u dodávateľa na sklad s patričnou veľkoobchodnou zľavou, nakoľko vie, že ich určite predá. Samozrejme takto zadovážené produkty Jozef predá s maržou, ktorú si sám určí, nebude teda odkázaný už len na províziu dodávateľa. Ostatný sortiment môže Jozef predávať naďalej formou preposielania objednávok. Týmto spôsobom dokáže Jozef predávať tovar, ktorý reálne nemá a využívať všetky výhody predaja cez eshop, nie len províziu zo sprostredkovania. Ďalšie výhody predaja cez systém AffilNET: možnosť jednoducho rozšíriť sortiment v už zabehnutom eshope obchodná platforma nielen pre preposielanie objednávok ale aj pre veľkoobchod možnosť predaja formou dropshippingu predaj cez eshop je dlhodobejší / budujete zákazníkov, predaj cez affiliate web je skôr jednorázový možnosť predaja viacerých aj zdanlivo navzájom nesúvisiacich produktov bez nutnosti vytvárať tematické eshopy Ak uvažujete o vlastnom eshope s preposielaním objednávok, neváhajte sa na nás obrátiť. Okrem sprostredkovania správnych doávateľov Vám dokážeme aj eshop s preposielaním objednávok, dropshippingom, resp. klasickým predajom. Príspevok Klasický affiliate vs preposielanie objednávok zobrazený najskôr AffilNET.sk.
Predávate cez internet služby alebo jednoducho chcete ponúknuť Vašim partnerom v eshope aj klasický affiliate program ? Práve pre Vás sme pripravili našu novú službu, www.affilpie.com. Ide o externý prenajímaný affiliate systém, za pomoci ktorého dokážete
prejsť na článokDropshipping a preposielanie objednávok sú na Slovensku pre väčšinu obchodníkov novinkou, preto sa často stretávame s nesprávnou interpretáciou oboch spôsobov spolupráce. V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavné rozdiely medzi oboma spôsobmi z pohľadu o
prejsť na článokPonuka je vhodná pre obchodne orientovaného affiliate manažéra, ideálne, ktorý sa vyzná v predaji (jazdených) automobilov, s veľmi dobrou znalosťou angličtiny a veľmi dobrými komunikačnými a vyjednávacími schopnosťami.
prejsť na článokĎalším dodávateľom z kategórie elektroniky a výpočtovej techniky je eshop ponúkajúci batérie do notebookov, digitálnych fotoaparátov, mobilov a rôzne príslušenstvo od kvalitného nemeckého výrobcu Patona. Ide o eshop umiestnený na doméne batéria do noteboo
prejsť na článokLogistika je dôležitou súčasťou každej firmy, ktorá sa zaoberá predajom tovaru. Efektívny dodávateľský reťazec môže ušetriť čas a peniaze, zatiaľ čo neefektívny môže spôsobiť meškania, poškodenie tovaru a nespokojnosť zákazníkov. V tomto článku sa pozriem