Dropshipping a preposielanie objednávok sú na Slovensku pre väčšinu obchodníkov novinkou, preto sa často stretávame s nesprávnou interpretáciou oboch spôsobov spolupráce. V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavné rozdiely medzi oboma spôsobmi z pohľadu odberateľa tovaru prevádzkovateľa eshopu. Pri oboch spôsoboch neprichádzate do kontaktu s tovarom. Nemusíte mať sklad a v ňom uväznené množstvo peňazí. Zasielanie tovaru realizuje Váš dodávateľ. Rozdiel je v tom, kto komu za tovar platí, v cenotvorbe, v zodpovednosti za reklamácie a vrátenie tovaru. 1. Preposielanie objednávok Pri preposielaní objednávok figurujete len ako sprostredkovateľ predaja. Vašou úlohou je teda len propagovať eshop a preposielať objednávky dodávateľovi. O samotné vybavenie objednávky sa postará dodávateľ. Váš zákazník platí za tovar priamo Vášmu dodávateľovi, dodávateľ tovar zabalí a zašle zákazníkovi. Vám sa odmení províziou za sprostredkovanie objednávky. Prípadné reklamácie alebo vrátenie tovaru realizuje dodávateľ. Preposielanie objednávok odporúčame ako vhodný spôsob spolupráce pre začínajúcich podnikateľov, vzhľadom na minimum povinností. Výhody: minimum povinností reklamácie zabezpečuje dodávateľ Nevýhody: odmena závislá od provízie dodávateľa 2. Dropshipping Dropshipping kombinuje klasický obchodný model, pri ktorom si obchodník vytvára sám cenotvorbu a zároveň umožňuje obchodníkovi vstúpiť do takejto spolupráce s minimálnymi nákladmi, nakoľko nieje potrebný vlastný sklad tovaru a logistika pri balení a zasielaní tovaru. Ako už bolo naznačené, pri dropshippingu tovar nakupujete od dodávateľa Vy, následne ho predávate s maržami podľa vlastného uváženia. Zákazník vo Vašom eshope teda platí za tovar Vám, Vy zas Vášmu dodávateľovi. O zasielanie tovaru sa stará Váš dodávateľ. Vy dodávateľovi len pošlete kontaktné údaje zákazníka a Vašu faktúru a dodací list. Dodávateľ tieto dokumenty vytlačí a priloží do zásielky. Tovar za Vás zabalí a pošle Vášmu zákazníkovi. Niektorí dodávatelia za vybavenie dropshippingovej objednávky môžu účtovať manupulačný poplatok, väčšinou vo výške 0,3 1€. Riešenie prípadných reklamácií, alebo vrátenie tovaru je už vo Vašej kompetencii. Výhody: vlastná cenotvorba zasielanie tovaru zabezpečuje dodávateľ Nevýhody: menší počet dodávateľov akceptujúcich dropshipping nutnosť riešiť reklamácie Príspevok Rozdiel medzi preposielaním objednávok a dropshippingom zobrazený najskôr AffilNET.sk.
V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavný rozdiel medzi klasickou affiliate propagáciou produktov a preposielaním objednávok s ďalšími výhodami, ktoré môžete realizovať cez náš portál. Ak ste sú Vám pojmy ako affiliate alebo preposielanie objednávok znám
prejsť na článokPrečo potrebujete na preposielanie objednávok živnosť ? Zriadením eshopu s preposielaním deklarujete, že budete vykonávať činnosť sprostredkovateľa medzi kupujúcim a predávajúcim na pokračujúcej báze. Vykonávanie tejto činnosti napĺňa znaky podnikania v
prejsť na článokLogistika je dôležitou súčasťou každej firmy, ktorá sa zaoberá predajom tovaru. Efektívny dodávateľský reťazec môže ušetriť čas a peniaze, zatiaľ čo neefektívny môže spôsobiť meškania, poškodenie tovaru a nespokojnosť zákazníkov. V tomto článku sa pozriem
Možno sa vám už stalo, že ste vo Feng Shui našli v knihách alebo v časopisoch často úplne protichodné informácie. Napríklad kde sa nachádza konkrétna oblasť, ako daný priestor vyladiť, čo a aké materiály použiť a podobne. Ako je to možné? Lebo existujú dv
prejsť na článokPri preposielaní objednávok Vám dodávateľ vypláca províziu. Provízia Vám prislúcha zo všetkých objednávok, pri ktorých bol dodávateľom nastavený stav tovar expedovaný po dobu minimálne 20 dní. 20 dní je doba, počas ktorej môže zákazník tovar vrátiť dodáva
prejsť na článok