Klient vďaka natívu nestíhal vybavovať objednávky či 3-tisíc preklikov na e-shop (case study)

Klient môže mať pri tvorbe natívneho obsahu rôzne ciele. Buď mu ide vyslovene o propagáciu svojej značky či produktu, chce silnú čítanosť, alebo čo najviac konverzií. V tom najlepšom prípade sa podarí všetko ako v nasledujúcich článkoch. Po článku nestíhali vybavovať objednávky Včelár Milan Kozický vedie prostredníctvom platformy Shoptet úspešný online obchod Medáreň.sk. Príbeh jeho tradičného remesla a podnikania sme publikovali ako natívny článok na webe Plnielanu.sk. Oslovil viac než 25-tisíc čitateľov. To však nie je všetko. Okrem čítanosti priniesol natívny obsah aj mnoho konverzií. „Výstup nám priniesol desiatky nových zákazníkov, ktorí k nám prúdili ešte niekoľko dní po zverejnení článku. Horko-ťažko sme stíhali vybavovať objednávky,“ povedal Milan Kozický. „Členovia mojej rodiny či známi mi článok preposielali a z výstupu mali rovnako ako ja dobrý pocit. Z našej strany bola úplná spokojnosť, všetko prebehlo na 100 %. Prístup, rýchlosť a hlavne kvalita finálneho výstupu. V každom prípade podobnú spoluprácu a následnú pozitívnu skúsenosť odporúčam,“ doplnil. Zobraziť tento príspevok na Instagrame Príspevok, ktorý zdieľa Milan Kozicky (@medaren.sk) Vyše 3-tisíc preklikov na e-shop klienta E-shop Panakeia ponúka prírodnú kozmetiku či bylinné tinktúry. Hneď prvá natívna spolupráca priniesla takmer 25-tisíc videní a odvtedy sme pre klienta pripravili ďalšie zaujímavé články. Jednou z tém bol aj príbeh rodinnej firmy, ktorá začínala s bylinkami z vlastnej záhrady, ale dnes ich tinktúry pomáhajú tisíckam Slovákov. A výsledok? Viac než 3-tisíc preklikov na klientov e-shop. Albert Bundala si spomína, ako prebiehala tvorba prvého natívneho článku. „Spolupráca bola pre nás nesmierne jednoduchá. Prišlo nám niekoľko otázok, na ktoré sme odpovedali. Výstup sa nám páčil, bolo v ňom napísaných veľa vecí týkajúcich sa príbehu či portfólia.“ „V deň vydania článku nám prišlo niekoľko telefonátov od nových zákazníkov, ktorým sa článok veľmi páčil a chceli sa o nás dozvedieť viac,“ potvrdil. A v čom mu celkovo natívna spolupráca pomohla najviac? „Určite zvýšenie tržieb, zvýšenie brand awareness a taktiež organický traffic.“   Zobraziť tento príspevok na Instagrame Príspevok, ktorý zdieľa PANAKEIA prírodná kozmetika a bylinné kvapky (@zdraviezkopanic) Jednu vec mali oba natívy spoločnú – príbeh Riešením k získaniu vysokej návštevnosti natívneho článku je zvoliť príbehovú tému. Nám sa to už osvedčilo vo viacerých prípadoch. Obzvlášť ak ide o kvalitné slovenské značky. Čitatelia sa s nimi dokážu oveľa lepšie stotožniť, čo v nich môže povzbudiť aj chuť daný produkt si kúpiť či využiť službu. Práve silný lokálpatriotizmus je jedným zo základných bodov úspechu. Ak k tomu pridáme naozaj kvalitný obsah, môžeme vytvoriť silnú kombináciu. Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Klient vďaka natívu nestíhal vybavovať objednávky či 3-tisíc preklikov na e-shop (case study) appeared first on mEleven.sk.

prejsť na článok

Natívny obsah v sekcii zdravia priniesol klientovi vyše 7-tisíc preklikov na web (case study)

Natívna reklama je vhodná na odprezentovanie najrôznejších produktov. Výnimkou nie sú ani citlivejšie témy. CarnoMed si na predstavenie svojho výživového doplnku Sulforafan Extra vybral dva články. Tie oslovovali ľudí riešiacich problémy súvisiace s preve

prejsť na článok

Klienti s nimi oslovili tisíce čitateľov: Prečo sa oplatí písať príbehové články? (case study)

Cieľom každého článku je vzbudiť záujem čitateľa – a to, samozrejme, platí aj o natívnom obsahu či PR článkoch. Ako však správne uchopiť tému či titulok? Jednou z možností je priblížiť príbehy samotných klientov. Nám sa potvrdilo, že ide o správnu voľbu.

prejsť na článok

Nové otváracie hodiny od 11. 7. otvorené aj v sobotu

Predajňa Agrokomp sro je od 11. 7. otvorená novom čase a za zmenených podmienok. Vstup len s rúškom. V predajni je k dispozícii dezinfekcia rúk, ktorú prosím po vstupe použite. Naďalej ponúkame v Modre a okolí rozvoz. V Modre sa symbolickú cenu 0,5 EUR. D

prejsť na článok

The Healthcare Policy of the First Czechoslovak RepublicThe Case of Uzhhorod

After Subcarpathian Ruthenia became part of the First Czechoslovak Republic in 1919, the government faced numerous challenges in the development of the healthcare system in the region and its capital. The paper aims to examine the impact of the Republic’s

prejsť na článok

11 rád, ako pripraviť e-shop na sezónu 2020

Kvôli koronavírusu očakávajú e-shopy (opäť) rekordnú sezónu. Aby ste nápor ustáli, je nevyhnutné svoj e-shop dobre pripraviť. Poradíme vám, ako na to.

prejsť na článok